Vše o renovacích starších Alfin, včetně motorů. Vaše postřehy, zkušenosti, ...
Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
od jirik » 17 pro 2013, 18:42
krok prvni... demontaz pastorku unasece a jejich zarovnani na 0,5mikronu na magneticke brusce :-)
- Přílohy
-
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od Pivrnec911 » 17 pro 2013, 18:54
Cajk,taky bych si dal nějaké LSD takhle před vánoci...
156 2.0TS SP.2 98
75 2.0 TS 89
75 1.8IE 89
75 2.0TS S 88
156 3.2 V6 GTA 03
GT 1.9JTD 16V 04
156 2.5 V6 SP Nuvola
156 2.5 V6
156 1.9 JTD SW
Spider 2.0 TS 96´
Giulietta 1300 80´
166 3.0 V6 Sportronic 04´
ex. Bylo jich moc...
-
Pivrnec911
- 2.0 V6 TB
-
- Příspěvky: 825
- Registrován: 01 kvě 2008, 21:44
- Bydliště: Lysá nad Labem
od jirik » 17 pro 2013, 18:56
neni LSD jako LSD
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od jirik » 17 pro 2013, 19:47
pár novinek... rozhodil jsme prevodovku ze 4x4... kola z diferaku jsou pro tuto aplikaci totalne nevhodne a navic bych rekl ze jsou i nevhodne pro jakekoli prestavby prevodovek... od stredu kola kde je ozubeni pro unasec poloosy jsou radiusove brousene k pocatku sklonu zubu... tzn.: zeslabeni steny zubu ku ose kola o 1.2mm :-) nastesti kolecka ale i cela klec diferencialu z prevodovky ze 145 jde pouzit. pouze se lisi SP, u 145 je 9/37 a u 4x4 je 9/35
a ted par fotek s popisem pro lepsi pochopeni..
- Přílohy
-
- planetové kolo diferenciálu gearbox 145
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od jirik » 17 pro 2013, 19:48
dalsi
- Přílohy
-
- planetové kolo diferenciálu gearbox 33 4x4
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od jirik » 17 pro 2013, 19:50
kolo unasece poloosy gearbox 145 upravené (pouze srovnane dorovna)
- Přílohy
-
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od jirik » 17 pro 2013, 19:50
kolo unasece poloosy gearbox AR 33 4x4
- Přílohy
-
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od jirik » 17 pro 2013, 19:51
pohled na srouby SP diferencialu gearbox 145
- Přílohy
-
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od jirik » 17 pro 2013, 19:52
a tady gearbox 33 4x4 taktez 10 bolt jako u 145... klece jsou po prvotnim mereni posuvkou totozne.
takze pri repasu prevodovky doporucuji pouzit klec diferencialu ze 145.
- Přílohy
-
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od .mycTD » 17 pro 2013, 20:20
hmm... myslim, ze busso tam ma prave taky ten radius (jestli si to dobre vybavuju)
166V6
Che cosa si può fare...
-
.mycTD
- zender member
-
- Příspěvky: 7556
- Registrován: 13 čer 2007, 10:25
- Bydliště: 8ЯИ0
-
od jirik » 17 pro 2013, 22:19
šup, kuchni a nafoť :-) ať ostatní ví :-)
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od zde » 18 pro 2013, 15:45
Pochopil jsem tedy spravne ze prevodovka z 33 1.4 je pro aplikaci nevhodna a mam sehnat ze 145 1.4?
-
zde
- 3,0V6
-
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 11 lis 2009, 20:22
-
od jirik » 18 pro 2013, 16:56
nevim... tohle je z 33 1.5 4x4 ale pravdepodobne bude totozna
takze ano sehnat ze 145 a rovnou tam upnout tu...
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od jirik » 18 pro 2013, 16:57
tady slozeny diferak 33 s prevodem 9/35 pro 4x4 s upraveným planetovym soukolim z AR145 :-) overeno, vse pasuje..
- Přílohy
-
Naposledy upravil
jirik dne 18 pro 2013, 17:04, celkově upraveno 1
-
jirik
- 2,0 TS 16V
-
- Příspěvky: 453
- Registrován: 20 říj 2013, 17:19
od zde » 18 pro 2013, 16:59
Cajk!!
-
zde
- 3,0V6
-
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 11 lis 2009, 20:22
-
Zpět na Renovace Alf, motorů (Renovations, repairs of engines etc.)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků