Článek o 147 GTA

Potřebujete poradit s koupí Alfy?

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Článek o 147 GTA

Příspěvekod forzaGTA » 16 led 2008, 19:53

+++ No sound,no fun +++
Uživatelský avatar
forzaGTA
3,2 V6 GTA
 
Příspěvky: 3374
Registrován: 12 úno 2007, 20:17
Bydliště: Starobrno

Příspěvekod Pribina » 17 led 2008, 10:29

to psal zase nejaky debil . . .
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod Chevron » 17 led 2008, 12:47

Nezřídka stačí resetovat řídicí jednotku. Nebojte se, tentokrát nemusíte do servisu: stačí odpojit baterii nejméně na čtvrt hodiny, pak na dvě minuty zapnout zapalování, další čtvrt hodiny nechat motor běžet na volnoběh, a je to!


To jako fakt jo ? A plati to aj na ostatni sestivalce ? :?:
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod lukee » 18 led 2008, 10:09

Podle mě docela objektivní popis, plný informací zejména pro budoucí alfisty, kteří si chcou GTA koupit. Určitě lepší, než kdyby to o těch rozvodech, pumpě atd. tam nebylo napsáno.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod Pribina » 18 led 2008, 14:20

lukee píše:Podle mě docela objektivní popis, plný informací zejména pro budoucí alfisty, kteří si chcou GTA koupit. Určitě lepší, než kdyby to o těch rozvodech, pumpě atd. tam nebylo napsáno.


rozvody jsou snad z fabriky doporuceny menit co 80 ne co 120 jak pise . . .
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod jerremiash » 18 led 2008, 15:40

Dle mého názoru dobře napsaný článek. Nezavání nevraživostí ani přehnaným superlativy. Prostě tak jak to je: Sedneš, projedeš, poslechneš a nechceš nic jiného. A odpustíš spotřebu a spoustu dalších neduhů...
...jsem z5...
jerremiash
2,0 T
 
Příspěvky: 1187
Registrován: 12 úno 2007, 08:40

Příspěvekod Slíma » 19 bře 2008, 23:03

Pribina píše:
lukee píše:Podle mě docela objektivní popis, plný informací zejména pro budoucí alfisty, kteří si chcou GTA koupit. Určitě lepší, než kdyby to o těch rozvodech, pumpě atd. tam nebylo napsáno.


rozvody jsou snad z fabriky doporuceny menit co 80 ne co 120 jak pise . . .

podle mých informací je doporučení měnit rozvody rozdílné dle státu, do kterého je alfa určena. U nás je to myslím opravdu 120. Ve Švédsku je prý 60.
Jinak článek celkem seriózní a kupodivu v něm zazněla svatá pravda, že tento 6V od Alfy nutí využívat celé spektrum otáček - krasně zní :wink: :D :D
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)


Zpět na Kupujeme Alfu (Tips for AR-buyers)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron