AR 164 2.0 TS 8V - Prosím o rady

Potřebujete poradit s koupí Alfy?

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Příspěvekod jerremiash » 19 kvě 2008, 15:44

tahle by šla, ne?
http://www.kannunci.it/annunci/-1/posts/4_Motori/14_Automobili/21563_Vendo_Alfa_Romeo_164_www_motoriauto_com.html

Obrázek

Jen na ukázku. Jsme v unii, takže by to neměl být problém dovézt i po ose. Někdo mi tady říkal, že má známého někde na severu IT a že se dá ledacos zajistit,ale nevim kdo to byl, je to dlouho
...jsem z5...
jerremiash
2,0 T
 
Příspěvky: 1187
Registrován: 12 úno 2007, 08:40

Příspěvekod Gianluigi » 19 kvě 2008, 21:59

tak já nevim, taky mám možná někoho, kdo by to mohl dovézt. je blbý, že těch 164 je tak málo. českou moc kupovat nechcu, ta azzura, ted teda nevim, jestli jsou tam takový parchanti, což asi jsou, protože italové, zas by tam v azzuře šla vyjednat dobrá cena, třeba 35tis. já už tam totiž byl před měsícem, auto jsem slyšel, vše okay asi, ale neměl jsem peníze ještě. jinak bych ji dávno koupil.
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

Příspěvekod Gianluigi » 22 kvě 2008, 21:04

a můžu se teda zeptat, jestli je 8V dobrý a spolehlivý motor?
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

Příspěvekod .mycTD » 22 kvě 2008, 21:10

jj, 8V T.S. je obecne spolehlivej motor.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod Gianluigi » 22 kvě 2008, 22:17

tak aspon že tak. a 164 jsou jinak slušné, něco jako byla 75?
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

Příspěvekod Rabiatti » 23 kvě 2008, 06:15

Jen pozor na vlastni osu z Italie, pry tam nedavaji prevozky
Prossimamente certamente
Alfa Romeo- ne?mam
Podložky SPZ- mam
Cuore Spivo- mam
Uživatelský avatar
Rabiatti
Doktor
 
Příspěvky: 574
Registrován: 29 úno 2008, 12:11
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gianluigi » 01 čer 2008, 22:15

zatim vyčkávám, jestli se neobjeví i jiná 164.
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

Příspěvekod Bibard » 11 čer 2008, 01:47

Gianluigi píše:tak aspon že tak. a 164 jsou jinak slušné, něco jako byla 75?


Abych ti odpověděl na tvůj dotaz ohledně 164...
jde o to,že koncepce motorů ts 16v je už vyloženě koncernu fiat a tudíž jejich kvalita není až tak dobrá jako u 8v. Kdy 16 v má olejové čerpadlo v prsách na klice a při pozdních výměnách olejů a nekvalitních oleju se vydřou ozubená kola do prsou a tudíž olejové čerpadlo strácí tlak, tak odejde i variátor(tato závada se pozná při zahřátém motoru, kdy zřídne olej, tak na volnoběch je zvuk podobný naftě)....kdežto u 8 v je rozvodový řetěz a olejové čerpadlo je samostatné, tudíž tento motor je vynikající,pokud se o nej člověk stará,jediný problém u těchto motorů je napínák rozvodového řetězu,který časem odejde....na tu stříbrnou 164 jsem se díval v azzuře už dávno,protože mám 164,ale 2.0 V6 TB a kamarádovi dělám mechanika na závodničce má 75 3,0 V6, a´t ji nemusím popisovat, je na MOJE ALFA (DD),a měl jsem taky 75, tak můžu porovnat obě auta....164 jako taková je určitě pohodlnější, má větší konfort,ale jízdní vlastnosti oproti 75 jsou horší...zadokolka je zadokolka.Na 164 je docela finanční zátěž podvozek (hlavně tlumiče)jinak jsem s tímto autem něměl žádné větší problémy...defakto si vše opravím sám jsem sice mechanik a alfy jsou můj velkej koníček,ale kromě víška rozdělovače a palce jsem na autě dělal akorát spojku a běžnou údržbu (rozvody svíčky,oleje,brzdy a podvozek)Jinak jsem zatím nic jinýho neřešil a mám na ní najetých poctivých 260.tis. kilometrů a neprodám ji ani za nic.Kdyby jsi chtěl,můžu ti tu 164 2,0 ts prolézt a říct ti na ni svůj názor.
Bibard
1,4 IE
 
Příspěvky: 3
Registrován: 04 kvě 2008, 19:48
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gianluigi » 22 čer 2008, 14:01

Bibard píše:
Gianluigi píše:tak aspon že tak. a 164 jsou jinak slušné, něco jako byla 75?


Abych ti odpověděl na tvůj dotaz ohledně 164...
jde o to,že koncepce motorů ts 16v je už vyloženě koncernu fiat a tudíž jejich kvalita není až tak dobrá jako u 8v. Kdy 16 v má olejové čerpadlo v prsách na klice a při pozdních výměnách olejů a nekvalitních oleju se vydřou ozubená kola do prsou a tudíž olejové čerpadlo strácí tlak, tak odejde i variátor(tato závada se pozná při zahřátém motoru, kdy zřídne olej, tak na volnoběch je zvuk podobný naftě)....kdežto u 8 v je rozvodový řetěz a olejové čerpadlo je samostatné, tudíž tento motor je vynikající,pokud se o nej člověk stará,jediný problém u těchto motorů je napínák rozvodového řetězu,který časem odejde....na tu stříbrnou 164 jsem se díval v azzuře už dávno,protože mám 164,ale 2.0 V6 TB a kamarádovi dělám mechanika na závodničce má 75 3,0 V6, a´t ji nemusím popisovat, je na MOJE ALFA (DD),a měl jsem taky 75, tak můžu porovnat obě auta....164 jako taková je určitě pohodlnější, má větší konfort,ale jízdní vlastnosti oproti 75 jsou horší...zadokolka je zadokolka.Na 164 je docela finanční zátěž podvozek (hlavně tlumiče)jinak jsem s tímto autem něměl žádné větší problémy...defakto si vše opravím sám jsem sice mechanik a alfy jsou můj velkej koníček,ale kromě víška rozdělovače a palce jsem na autě dělal akorát spojku a běžnou údržbu (rozvody svíčky,oleje,brzdy a podvozek)Jinak jsem zatím nic jinýho neřešil a mám na ní najetých poctivých 260.tis. kilometrů a neprodám ji ani za nic.Kdyby jsi chtěl,můžu ti tu 164 2,0 ts prolézt a říct ti na ni svůj názor.

Díky za rady. Počkej, to by si fakt udělal, že by si mi šel poradit? no samozřejmě bychom se domluvili kolik za to. to je jasné. já ještě čekám na tento týden, kdy má dojet jeden mamčin kamoš z itálie co vozí auta zeptal bych se ho, jestli by mi něco nedovezl. právě 164.
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

Gianluigi

Příspěvekod Palda164 » 23 čer 2008, 13:34

Tak to co je na tý fotce určitě nebude 8V, dělali se tuším do roku 92. Jinak Já mám 2.0 TS 8V, má ještě dva rozdělovače, sice jí mám asi měsíc a vychytávám mouchy ale zatím si nemůžu vynachválit. Samo, že spousta věcí se musí dodělat, kotouče desky, tekl mi motor ale gufero za 11O to vyřešilo. Jinak já to mám bez katu, 105 KW r.v.89 a pokud se nestane nic nepředvídatelného, tak bude slušně šlapat, jo a spotřeba 8 litrů:)
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Re: Gianluigi

Příspěvekod .mycTD » 23 čer 2008, 13:36

Palda164 píše:Tak to co je na tý fotce určitě nebude 8V, dělali se tuším do roku 92. Jinak Já mám 2.0 TS 8V, má ještě dva rozdělovače, sice jí mám asi měsíc a vychytávám mouchy ale zatím si nemůžu vynachválit. Samo, že spousta věcí se musí dodělat, kotouče desky, tekl mi motor ale gufero za 11O to vyřešilo. Jinak já to mám bez katu, 105 KW r.v.89 a pokud se nestane nic nepředvídatelného, tak bude slušně šlapat, jo a spotřeba 8 litrů:)

mam za to, ze do 164 se jiny, nez 8v T.S. nedaval
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod Palda164 » 23 čer 2008, 13:41

Nejsem ještě úplně odborník ale tuším že od roku 93 je už 16 V. Pozná se to podle toho, že to má dva druhy svíček. Já mám ještě všechny stejný a levný:)
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Příspěvekod Gianluigi » 23 čer 2008, 14:50

Palda164 píše:Nejsem ještě úplně odborník ale tuším že od roku 93 je už 16 V. Pozná se to podle toho, že to má dva druhy svíček. Já mám ještě všechny stejný a levný:)

Do 164 se dávali vždycky jen 2.0 TS 8V. Určitě. Do 155 se dávali i 16V ve 2.0TS. Jinak ty máš 164 jo?
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

Příspěvekod Palda164 » 23 čer 2008, 15:08

Tím si nejsem jistej ale juknu na to. Mám:) A pokud se mohu vyjádřit, tak jsem z toho měl strach, přecijen přestup z MB 124 300E ale kromě sedadla, které jsem jaksi pořád nemohl doštelovat, padla do ruky rychle a možná jede stejně jak uvedený stroj:)
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Příspěvekod Gianluigi » 23 čer 2008, 17:00

Palda164 píše:Tím si nejsem jistej ale juknu na to. Mám:) A pokud se mohu vyjádřit, tak jsem z toho měl strach, přecijen přestup z MB 124 300E ale kromě sedadla, které jsem jaksi pořád nemohl doštelovat, padla do ruky rychle a možná jede stejně jak uvedený stroj:)

si měl Benz? jaká motorizace? já právě mám taky trochu obavy z AR, předtím jsem měl Forda a bez problémů. Tak se ted chystám koupit svoji první pořádnou káru a to by měla být AR 164.
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

PředchozíDalší

Zpět na Kupujeme Alfu (Tips for AR-buyers)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků