Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
Palda164 píše:MB byl třílitr benzin 188 Hp ale je pravda, že byl o pár kilo těžší a měl delší převodovku než ta moje AR. Nicméně ta Alfa jede tak nějak lehčeji:) a hlavně rozdíl ve spotřebě tak 3-4 litry:) Myslím, že do ní můžeš jít, jen bacha, jak so o to předchozí majitel staral. Co se týče dílů, tak bych řekl, že je to srovnatelné s Fordem a opravy, no i když se občas člověk diví, jak to mohl ten italskej bůh takhle vymyslet, se správným nářadím to jde poměrně dobře:)
Palda164 píše:Tak je to jasný, je to 8V, i za sebe jsem rád, protože kdybych chtěl náhodou novější, nebudu se muset bát o motor. Prý dokážou nalítat i půl milionu:) Už mám nachystaný i originál kola, jen je obout.
Palda164 píše:Já mám kola 15 tky, ještě ty staré, originál Alfa 164, ty stěma hranatejma dírama po obvodu. Teď jsou na autě patnáctky z Lancie ale ty se mi k tomu moc nehodí. Jen je potřebuji obout, představoval bych si 195-60 na 15. Zatím nejdu do šetnáctek ale časem, bych dal klidně větší kola. Záleží jak si to Alfina zaslouží:) Mám ale ještě hodně práce ale většinou prkotiny, rozsvítit celou palubku, vyměnit kotouče a desky, čepy a pak už to projde technickou bez problémů, jo ještě druhej díl výfuku, chybí tak jeden tlumič. Já myslím, že se nemáš čeho bát, já bych do ní šel, i když je z Azury. To auto za to nemůže:)
Gianluigi píše:Bibard píše:Gianluigi píše:tak aspon že tak. a 164 jsou jinak slušné, něco jako byla 75?
Abych ti odpověděl na tvůj dotaz ohledně 164...
jde o to,že koncepce motorů ts 16v je už vyloženě koncernu fiat a tudíž jejich kvalita není až tak dobrá jako u 8v. Kdy 16 v má olejové čerpadlo v prsách na klice a při pozdních výměnách olejů a nekvalitních oleju se vydřou ozubená kola do prsou a tudíž olejové čerpadlo strácí tlak, tak odejde i variátor(tato závada se pozná při zahřátém motoru, kdy zřídne olej, tak na volnoběch je zvuk podobný naftě)....kdežto u 8 v je rozvodový řetěz a olejové čerpadlo je samostatné, tudíž tento motor je vynikající,pokud se o nej člověk stará,jediný problém u těchto motorů je napínák rozvodového řetězu,který časem odejde....na tu stříbrnou 164 jsem se díval v azzuře už dávno,protože mám 164,ale 2.0 V6 TB a kamarádovi dělám mechanika na závodničce má 75 3,0 V6, a´t ji nemusím popisovat, je na MOJE ALFA (DD),a měl jsem taky 75, tak můžu porovnat obě auta....164 jako taková je určitě pohodlnější, má větší konfort,ale jízdní vlastnosti oproti 75 jsou horší...zadokolka je zadokolka.Na 164 je docela finanční zátěž podvozek (hlavně tlumiče)jinak jsem s tímto autem něměl žádné větší problémy...defakto si vše opravím sám jsem sice mechanik a alfy jsou můj velkej koníček,ale kromě víška rozdělovače a palce jsem na autě dělal akorát spojku a běžnou údržbu (rozvody svíčky,oleje,brzdy a podvozek)Jinak jsem zatím nic jinýho neřešil a mám na ní najetých poctivých 260.tis. kilometrů a neprodám ji ani za nic.Kdyby jsi chtěl,můžu ti tu 164 2,0 ts prolézt a říct ti na ni svůj názor.
Díky za rady. Počkej, to by si fakt udělal, že by si mi šel poradit? no samozřejmě bychom se domluvili kolik za to. to je jasné. já ještě čekám na tento týden, kdy má dojet jeden mamčin kamoš z itálie co vozí auta zeptal bych se ho, jestli by mi něco nedovezl. právě 164.
Bibard píše:Gianluigi píše:Bibard píše:Gianluigi píše:tak aspon že tak. a 164 jsou jinak slušné, něco jako byla 75?
Abych ti odpověděl na tvůj dotaz ohledně 164...
jde o to,že koncepce motorů ts 16v je už vyloženě koncernu fiat a tudíž jejich kvalita není až tak dobrá jako u 8v. Kdy 16 v má olejové čerpadlo v prsách na klice a při pozdních výměnách olejů a nekvalitních oleju se vydřou ozubená kola do prsou a tudíž olejové čerpadlo strácí tlak, tak odejde i variátor(tato závada se pozná při zahřátém motoru, kdy zřídne olej, tak na volnoběch je zvuk podobný naftě)....kdežto u 8 v je rozvodový řetěz a olejové čerpadlo je samostatné, tudíž tento motor je vynikající,pokud se o nej člověk stará,jediný problém u těchto motorů je napínák rozvodového řetězu,který časem odejde....na tu stříbrnou 164 jsem se díval v azzuře už dávno,protože mám 164,ale 2.0 V6 TB a kamarádovi dělám mechanika na závodničce má 75 3,0 V6, a´t ji nemusím popisovat, je na MOJE ALFA (DD),a měl jsem taky 75, tak můžu porovnat obě auta....164 jako taková je určitě pohodlnější, má větší konfort,ale jízdní vlastnosti oproti 75 jsou horší...zadokolka je zadokolka.Na 164 je docela finanční zátěž podvozek (hlavně tlumiče)jinak jsem s tímto autem něměl žádné větší problémy...defakto si vše opravím sám jsem sice mechanik a alfy jsou můj velkej koníček,ale kromě víška rozdělovače a palce jsem na autě dělal akorát spojku a běžnou údržbu (rozvody svíčky,oleje,brzdy a podvozek)Jinak jsem zatím nic jinýho neřešil a mám na ní najetých poctivých 260.tis. kilometrů a neprodám ji ani za nic.Kdyby jsi chtěl,můžu ti tu 164 2,0 ts prolézt a říct ti na ni svůj názor.
Díky za rady. Počkej, to by si fakt udělal, že by si mi šel poradit? no samozřejmě bychom se domluvili kolik za to. to je jasné. já ještě čekám na tento týden, kdy má dojet jeden mamčin kamoš z itálie co vozí auta zeptal bych se ho, jestli by mi něco nedovezl. právě 164.
Už jsem ti napsal, že to není problém....
Palda164 píše:Tak to si mně jedině potěšil, teď tm mám na těch patnáctkách 55 a opravdu to není ono. Zůstali mi z MB skoro nový Ultragripy 7 a jsou 65, měl jsem strach, že tam nepůjdou a vtomhle případě je nemusím prodávat a na zimu je postaránu:) Stejně bych za ně nedostal tolik co bych chtěl a prodávat je pod cenou se mi zdá dost blbý.
Zpět na Kupujeme Alfu (Tips for AR-buyers)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků