AR 164 2.0 TS 8V - Prosím o rady

Potřebujete poradit s koupí Alfy?

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Příspěvekod Palda164 » 23 čer 2008, 17:09

MB byl třílitr benzin 188 Hp ale je pravda, že byl o pár kilo těžší a měl delší převodovku než ta moje AR. Nicméně ta Alfa jede tak nějak lehčeji:) a hlavně rozdíl ve spotřebě tak 3-4 litry:) Myslím, že do ní můžeš jít, jen bacha, jak so o to předchozí majitel staral. Co se týče dílů, tak bych řekl, že je to srovnatelné s Fordem a opravy, no i když se občas člověk diví, jak to mohl ten italskej bůh takhle vymyslet, se správným nářadím to jde poměrně dobře:)
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Příspěvekod Gianluigi » 23 čer 2008, 17:38

Palda164 píše:MB byl třílitr benzin 188 Hp ale je pravda, že byl o pár kilo těžší a měl delší převodovku než ta moje AR. Nicméně ta Alfa jede tak nějak lehčeji:) a hlavně rozdíl ve spotřebě tak 3-4 litry:) Myslím, že do ní můžeš jít, jen bacha, jak so o to předchozí majitel staral. Co se týče dílů, tak bych řekl, že je to srovnatelné s Fordem a opravy, no i když se občas člověk diví, jak to mohl ten italskej bůh takhle vymyslet, se správným nářadím to jde poměrně dobře:)

No jasný, musim dávat pozor při koupi. však proto tak dlouho vybírám. Mám jednu vyhlídlou v brně v azzuře, zvenku oškrabaná, ale zevnitř jak nová a zní taky dobře, ale ještě vyčkávám.
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

Příspěvekod Palda164 » 23 čer 2008, 17:45

Vím, četl jsem to. Já myslím, že vypadá slušně, škrábance na stříbře jdou dobře opravit. No nezbývá si jí jen prolézt. Kouknout, jestli neteče olej, natočit atp. Ale předpokládám, že si to již udělal:)
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Příspěvekod Palda164 » 23 čer 2008, 17:54

Jestli chceš, tak se jukni na tu mojí, je tam i motor. Samo počítám, že už je to bez rozdělovačů ale hlavně jak vypadá víko motoru, jestli je stejné nebo oblé s grafickým vyznačením umístnění svíček. http://www.fofo.cz/album/3677/alficka/
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Příspěvekod Gianluigi » 23 čer 2008, 17:59

Obrázek
Takhle vepadá ten motor v té alfe. jinak ta tvoje vypadá hezky, ty starší modely se mi dost líbí, s tím starým čumákem. [/list]
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

Příspěvekod Palda164 » 23 čer 2008, 18:04

Tak je to jasný, je to 8V, i za sebe jsem rád, protože kdybych chtěl náhodou novější, nebudu se muset bát o motor. Prý dokážou nalítat i půl milionu:) Už mám nachystaný i originál kola, jen je obout.
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Příspěvekod Gianluigi » 23 čer 2008, 20:15

Palda164 píše:Tak je to jasný, je to 8V, i za sebe jsem rád, protože kdybych chtěl náhodou novější, nebudu se muset bát o motor. Prý dokážou nalítat i půl milionu:) Už mám nachystaný i originál kola, jen je obout.

tak to rád slyším, snad to nebude tak poruchová alfa jak všecky tyto nové. ale i tak musim dávat pozor. já se o auto vždycky starám co nejlíp umím, záleží jak se k tomu choval ten přede mnou. jaké máš kola? ty origo můžou být takové ty 16ky s těma malýma kroužkama po obvodui, ty jsou velice elegantní.
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

Příspěvekod Palda164 » 23 čer 2008, 22:19

Já mám kola 15 tky, ještě ty staré, originál Alfa 164, ty stěma hranatejma dírama po obvodu. Teď jsou na autě patnáctky z Lancie ale ty se mi k tomu moc nehodí. Jen je potřebuji obout, představoval bych si 195-60 na 15. Zatím nejdu do šetnáctek ale časem, bych dal klidně větší kola. Záleží jak si to Alfina zaslouží:) Mám ale ještě hodně práce ale většinou prkotiny, rozsvítit celou palubku, vyměnit kotouče a desky, čepy a pak už to projde technickou bez problémů, jo ještě druhej díl výfuku, chybí tak jeden tlumič. Já myslím, že se nemáš čeho bát, já bych do ní šel, i když je z Azury. To auto za to nemůže:)
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Příspěvekod Gianluigi » 24 čer 2008, 08:52

Palda164 píše:Já mám kola 15 tky, ještě ty staré, originál Alfa 164, ty stěma hranatejma dírama po obvodu. Teď jsou na autě patnáctky z Lancie ale ty se mi k tomu moc nehodí. Jen je potřebuji obout, představoval bych si 195-60 na 15. Zatím nejdu do šetnáctek ale časem, bych dal klidně větší kola. Záleží jak si to Alfina zaslouží:) Mám ale ještě hodně práce ale většinou prkotiny, rozsvítit celou palubku, vyměnit kotouče a desky, čepy a pak už to projde technickou bez problémů, jo ještě druhej díl výfuku, chybí tak jeden tlumič. Já myslím, že se nemáš čeho bát, já bych do ní šel, i když je z Azury. To auto za to nemůže:)

Pozor na rozměr pneumatik co dáváš na auto. já mám pocit že alfina 164 potřebuje na 15 ky 195/65. při 16 205/50 a 17 225/45? snad jsem se nezmýlil. pak by ti mohl přeměřovat tacho. http://www.miata.net/garage/tirecalc.html tady je dobrá pomůcka, vlevo dáš origo hodnoty, ale nesmíš si je splést a pak ty co chceš a uvidíš jestli můžeš nebo ne, ono můžeš si tam dát co chceš, ale pak změnšíš poloměr otáčení atd. ni jinak ty tvoje kola si nějak nedovedu představit, zkusit se podívat po netu, musel jsem je už vidět. já jsem zvědav ještě co mi řekne ten ital co přijede za mamčou ve čtvrtek a bozí ty auta. třeba mi ještě nějakou doveze a když ne tak koupím tu z té azzury - pokud bude v pořádku.
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

Příspěvekod Gianluigi » 24 čer 2008, 08:52

už vím, který kola myslíš.
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

Příspěvekod Bibard » 24 čer 2008, 09:34

Gianluigi píše:
Bibard píše:
Gianluigi píše:tak aspon že tak. a 164 jsou jinak slušné, něco jako byla 75?


Abych ti odpověděl na tvůj dotaz ohledně 164...
jde o to,že koncepce motorů ts 16v je už vyloženě koncernu fiat a tudíž jejich kvalita není až tak dobrá jako u 8v. Kdy 16 v má olejové čerpadlo v prsách na klice a při pozdních výměnách olejů a nekvalitních oleju se vydřou ozubená kola do prsou a tudíž olejové čerpadlo strácí tlak, tak odejde i variátor(tato závada se pozná při zahřátém motoru, kdy zřídne olej, tak na volnoběch je zvuk podobný naftě)....kdežto u 8 v je rozvodový řetěz a olejové čerpadlo je samostatné, tudíž tento motor je vynikající,pokud se o nej člověk stará,jediný problém u těchto motorů je napínák rozvodového řetězu,který časem odejde....na tu stříbrnou 164 jsem se díval v azzuře už dávno,protože mám 164,ale 2.0 V6 TB a kamarádovi dělám mechanika na závodničce má 75 3,0 V6, a´t ji nemusím popisovat, je na MOJE ALFA (DD),a měl jsem taky 75, tak můžu porovnat obě auta....164 jako taková je určitě pohodlnější, má větší konfort,ale jízdní vlastnosti oproti 75 jsou horší...zadokolka je zadokolka.Na 164 je docela finanční zátěž podvozek (hlavně tlumiče)jinak jsem s tímto autem něměl žádné větší problémy...defakto si vše opravím sám jsem sice mechanik a alfy jsou můj velkej koníček,ale kromě víška rozdělovače a palce jsem na autě dělal akorát spojku a běžnou údržbu (rozvody svíčky,oleje,brzdy a podvozek)Jinak jsem zatím nic jinýho neřešil a mám na ní najetých poctivých 260.tis. kilometrů a neprodám ji ani za nic.Kdyby jsi chtěl,můžu ti tu 164 2,0 ts prolézt a říct ti na ni svůj názor.

Díky za rady. Počkej, to by si fakt udělal, že by si mi šel poradit? no samozřejmě bychom se domluvili kolik za to. to je jasné. já ještě čekám na tento týden, kdy má dojet jeden mamčin kamoš z itálie co vozí auta zeptal bych se ho, jestli by mi něco nedovezl. právě 164.

Už jsem ti napsal, že to není problém....
Bibard
1,4 IE
 
Příspěvky: 3
Registrován: 04 kvě 2008, 19:48
Bydliště: Brno

Příspěvekod Palda164 » 24 čer 2008, 10:15

Tak to si mně jedině potěšil, teď tm mám na těch patnáctkách 55 a opravdu to není ono. Zůstali mi z MB skoro nový Ultragripy 7 a jsou 65, měl jsem strach, že tam nepůjdou a vtomhle případě je nemusím prodávat a na zimu je postaránu:) Stejně bych za ně nedostal tolik co bych chtěl a prodávat je pod cenou se mi zdá dost blbý.
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Příspěvekod Gianluigi » 24 čer 2008, 18:53

Bibard píše:
Gianluigi píše:
Bibard píše:
Gianluigi píše:tak aspon že tak. a 164 jsou jinak slušné, něco jako byla 75?


Abych ti odpověděl na tvůj dotaz ohledně 164...
jde o to,že koncepce motorů ts 16v je už vyloženě koncernu fiat a tudíž jejich kvalita není až tak dobrá jako u 8v. Kdy 16 v má olejové čerpadlo v prsách na klice a při pozdních výměnách olejů a nekvalitních oleju se vydřou ozubená kola do prsou a tudíž olejové čerpadlo strácí tlak, tak odejde i variátor(tato závada se pozná při zahřátém motoru, kdy zřídne olej, tak na volnoběch je zvuk podobný naftě)....kdežto u 8 v je rozvodový řetěz a olejové čerpadlo je samostatné, tudíž tento motor je vynikající,pokud se o nej člověk stará,jediný problém u těchto motorů je napínák rozvodového řetězu,který časem odejde....na tu stříbrnou 164 jsem se díval v azzuře už dávno,protože mám 164,ale 2.0 V6 TB a kamarádovi dělám mechanika na závodničce má 75 3,0 V6, a´t ji nemusím popisovat, je na MOJE ALFA (DD),a měl jsem taky 75, tak můžu porovnat obě auta....164 jako taková je určitě pohodlnější, má větší konfort,ale jízdní vlastnosti oproti 75 jsou horší...zadokolka je zadokolka.Na 164 je docela finanční zátěž podvozek (hlavně tlumiče)jinak jsem s tímto autem něměl žádné větší problémy...defakto si vše opravím sám jsem sice mechanik a alfy jsou můj velkej koníček,ale kromě víška rozdělovače a palce jsem na autě dělal akorát spojku a běžnou údržbu (rozvody svíčky,oleje,brzdy a podvozek)Jinak jsem zatím nic jinýho neřešil a mám na ní najetých poctivých 260.tis. kilometrů a neprodám ji ani za nic.Kdyby jsi chtěl,můžu ti tu 164 2,0 ts prolézt a říct ti na ni svůj názor.

Díky za rady. Počkej, to by si fakt udělal, že by si mi šel poradit? no samozřejmě bychom se domluvili kolik za to. to je jasné. já ještě čekám na tento týden, kdy má dojet jeden mamčin kamoš z itálie co vozí auta zeptal bych se ho, jestli by mi něco nedovezl. právě 164.

Už jsem ti napsal, že to není problém....

Můžu si na tebe vzít nějaký kontakt? mail, icq, mobil nejlépe.?
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

Příspěvekod Gianluigi » 24 čer 2008, 18:54

Palda164 píše:Tak to si mně jedině potěšil, teď tm mám na těch patnáctkách 55 a opravdu to není ono. Zůstali mi z MB skoro nový Ultragripy 7 a jsou 65, měl jsem strach, že tam nepůjdou a vtomhle případě je nemusím prodávat a na zimu je postaránu:) Stejně bych za ně nedostal tolik co bych chtěl a prodávat je pod cenou se mi zdá dost blbý.

njn, je potřeba dodržovat, však v tp to musíš mít i napsané ne?
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

Příspěvekod Palda164 » 24 čer 2008, 19:15

Myslím, že to tam mám, tak není problém na ICQ jsem skoro pořád:)
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

PředchozíDalší

Zpět na Kupujeme Alfu (Tips for AR-buyers)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron