Gianluigi píše:tak aspon že tak. a 164 jsou jinak slušné, něco jako byla 75?
Abych ti odpověděl na tvůj dotaz ohledně 164...
jde o to,že koncepce motorů ts 16v je už vyloženě koncernu fiat a tudíž jejich kvalita není až tak dobrá jako u 8v. Kdy 16 v má olejové čerpadlo v prsách na klice a při pozdních výměnách olejů a nekvalitních oleju se vydřou ozubená kola do prsou a tudíž olejové čerpadlo strácí tlak, tak odejde i variátor(tato závada se pozná při zahřátém motoru, kdy zřídne olej, tak na volnoběch je zvuk podobný naftě)....kdežto u 8 v je rozvodový řetěz a olejové čerpadlo je samostatné, tudíž tento motor je vynikající,pokud se o nej člověk stará,jediný problém u těchto motorů je napínák rozvodového řetězu,který časem odejde....na tu stříbrnou 164 jsem se díval v azzuře už dávno,protože mám 164,ale 2.0 V6 TB a kamarádovi dělám mechanika na závodničce má 75 3,0 V6, a´t ji nemusím popisovat, je na MOJE ALFA (DD),a měl jsem taky 75, tak můžu porovnat obě auta....164 jako taková je určitě pohodlnější, má větší konfort,ale jízdní vlastnosti oproti 75 jsou horší...zadokolka je zadokolka.Na 164 je docela finanční zátěž podvozek (hlavně tlumiče)jinak jsem s tímto autem něměl žádné větší problémy...defakto si vše opravím sám jsem sice mechanik a alfy jsou můj velkej koníček,ale kromě víška rozdělovače a palce jsem na autě dělal akorát spojku a běžnou údržbu (rozvody svíčky,oleje,brzdy a podvozek)Jinak jsem zatím nic jinýho neřešil a mám na ní najetých poctivých 260.tis. kilometrů a neprodám ji ani za nic.Kdyby jsi chtěl,můžu ti tu 164 2,0 ts prolézt a říct ti na ni svůj názor.