Autoklimatizace

Zkušenosti a jejich hodnoceni..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Autoklimatizace

Příspěvekod Dallen » 30 čer 2012, 16:55

Může někdo doporučit někoho kdo se fakt vyzná v autoklimatizacích? Po doplnění chladiva to chladí, ale nemá to takový účinek jaký by mělo být. Navíc jsem si všiml neodtékajícího kondenzátu.
Nechci to dávat jen někde kde to umí naplnit, protože to skončí tak, že tam něchám pár stovek a nic se nedozvím.

Předem díky za odpověď
Bussovlimo* 166V6
Ex:156TS
Uživatelský avatar
Dallen
2,0 TS
 
Příspěvky: 342
Registrován: 01 lis 2011, 12:51

Re: Autoklimatizace

Příspěvekod Marek » 01 črc 2012, 13:14

Zdar,
filtrdehydrátor se měnil?
Byla klimatizace dlouho otevřená - bez náplně?
Jak je auto staré? Je to ještě s r134a, nebo již novým chladivem r123yf?

V jakém stavu je kondenzátor (díl nazývaný chladičem) - před chladičem vody? Lamely jsou celé, nebo již vysypané? Jaký je rozdíl teplot ve vysokotlaké a nízkotlaké větvi? Jaké jsou tlaky v těchto větvích před sepnutím ventilátoru a po sepnutí ventilátoru v sahaře?
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Re: Autoklimatizace

Příspěvekod Dallen » 01 črc 2012, 16:30

Já o klimě akorát vím to, že díky ní mají z výdechu padat nanuky :mrgreen: Dal jsem to naplnit, borec říkal, že to všechno zkontroloval a je to prý těsné, prý vyměnil i olej.
Je to auto z rv.98 156
Na chladič se můžu mrknout, případně sem hodit LOG z FESu, ale tam toho moc není.
Ty děláš do klimy?
Bussovlimo* 166V6
Ex:156TS
Uživatelský avatar
Dallen
2,0 TS
 
Příspěvky: 342
Registrován: 01 lis 2011, 12:51

Re: Autoklimatizace

Příspěvekod Marek » 01 črc 2012, 20:24

Měl jsem stroj od Valea, automat s možností manuální obsluhy, nějaké školení a certifikáty mám, info kolem klímy stále chodí a vývoj sleduji. Nicméně v současné době stroj už nemám, ale stále se dá v Ostravě zajistit a údržba udělat. Pokud jsi za celou dobu s klimatizací mimo doplnění chladiva nic nedělal, může s tím být cokoliv. Filtrdehydrátor je dobré vyměnit jednou za dva až tři roky, pak už může běhat v okruhu pěkný bordel. Hodně záleží na těsnosti okruhu a době, kdy byla klíma bez chladiva. Olej, který je v okruhu je velice hydroskopický a po nasycení vlhkostí se z něj stává kyselina.

98 by měla mít samostatný váleček, který obsahuje filtrdehydrátor, novější 156, včetně 147 ho již mají integrovaný do kondenzátoru - chladiče klimatizace.

Nicméně před výměnou čehokoliv je třeba zkontrolovat stav čidel klimatizace. Jak teplotního v zrcátku, tak i kabinového ve středovém panelu. Tlakový spínač v okruhu řídí spínaní ventilátoru sahary pro první stupeň rychlosti a rozpínání spojky kompresoru. Ať již z důvodu nízkého tlaku - úniku chladiva, nebo vysokého tlaku z důvodu nesepnutí ventilátoru sahary, či jiného problému.

Olej v systému se nedá celý vyměnit, či odsát. Pouze v případě, že se dělá proplach systému, musí se nahradit. Nebo pokud se mění nějaká část systému, musí se doplnit předepsané množství.

Nevím ani odkud jsi, nemáš vyplněný profil. Navíc těžko Ti radit na dálku, bez prohlídky systému.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Re: Autoklimatizace

Příspěvekod Dallen » 01 črc 2012, 23:58

Profil doplnuju jsem z Ostravy. Píšu SZ a nějak se domluvíme.

Zatím díky!
Bussovlimo* 166V6
Ex:156TS
Uživatelský avatar
Dallen
2,0 TS
 
Příspěvky: 342
Registrován: 01 lis 2011, 12:51


Zpět na Autoservisy, autobazary, tuningové firmy, vrakoviště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron