moje GT JTDm vs GTA

Movies

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

moje GT JTDm vs GTA

Příspěvekod sarkan » 14 lis 2011, 17:26

[youtube] http://www.youtube.com/watch?v=ffCX4E3XCP8 [youtube]
tag [youtube] jsem přidal a nic.... :(
Naposledy upravil sarkan dne 14 lis 2011, 23:06, celkově upraveno 2
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Příspěvekod .mycTD » 14 lis 2011, 17:36

btw. staci pred a za link pouzit tag [youtube] :wink:
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: moje GT JTDm vs GTA

Příspěvekod Eraser » 14 lis 2011, 19:34

hmhm pěkná práce
by Egoist
Uživatelský avatar
Eraser
1.7 TS
 
Příspěvky: 78
Registrován: 02 lis 2010, 23:51
Bydliště: Zlín

Příspěvekod .mycTD » 14 lis 2011, 20:12

zda se, ze to nejede spatne 8)
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: moje GT JTDm vs GTA

Příspěvekod GIONARDI » 14 lis 2011, 20:26

Taky mam ten pocit :wink: - na jaře prokontroluji křivky mojí kočičky :D
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Re: moje GT JTDm vs GT 3.2

Příspěvekod Slíma » 14 lis 2011, 21:16

...sem si dovolil opravit titulek :wink:

jinak to vubec nepusobi jako akcelerace pandy 1.2, zda se to o neco rychlejsi :mrgreen:
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Re: moje GT JTDm vs GTA

Příspěvekod yan.ko » 14 lis 2011, 23:09

Pekne. Jeste trosku a bude to jezdit jak kdejaka 8v JTD v kombajnu :D 8)
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: moje GT JTDm vs GTA

Příspěvekod sarkan » 14 lis 2011, 23:26

Jede to drsně, tohle nastavení ale není pro každodenní ježdění... 110mm3/zdvih. Normálně jezdím do 90mm3. Ale pojede to ještě líp až nahodim jinou turbínku a jinou spojku. 130mm3 bude odpovídat výkonu kolem 260k. Taky bych rád udělal prototyp úpravy, který bude obávanou konkurencí pro autodeltu. Celou dobu mluvíme o autě na každodenní ježdění, které nekouří!!! Takže musím ještě trošku spořit :? ...

Pro yan-ko: GTB2056V - kde a za kolik? Našel jsem zatim za 900€ :(
Pak injektory Ducati Corse - vyměním, jen ihly a trysky, u Bosche...
kevlar spojka odpružená lamela a jednohmota
FMIC, dekat a Q2 mám :driver:
Linearizační mapu tlaku v railu mám připravenou pŕekalibrovanou na čidlo do 200MP
VGT mapu pro GTB odvodím nejspíš od 210k verze, pro začátek postačí, snižovat duty cycle bude darda...
Btw. měřím teploty - olej, výfuk, voda, 110mm3 jenom výfuk stoupá, protože s OEM turbínou nedosáhnu víc než 0,9lambdy, voda a olej vše v pohodě.
Někdy se setkáme na brzdě a pokecáme. čau
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Re: moje GT JTDm vs GTA

Příspěvekod yan.ko » 14 lis 2011, 23:57

Jo, 260 je u JTDm realnych. Ted davam v maximu 130mm3/i s minimalnim kourem. Problem je seriove CR cerpadlo. Az dodelam vacku, hlavu, palivove a vodni cerpadlo, muze to byt ve strednich otackach jeste o neco vice. 100-160km/h mam aktualne na petku za lehce pres 8s. 0-100 by mohlo byt tesne pod 6s (nemeril jsem, dvouhmota ten vykon v nizkyuch otackach nema rada).

VNT mapou z 210 se muzes inspirovat, ale copy&paste pouzit z duvodnu rozdilne airflow (diky objemu) pri shodnych otackach ne. Vstrikovace Ducati Corse jsou drahy spas, tech 260HP zvladnou i seriove.
GTB nevim, treba sledovat ebay. Ted davam pryc upravenou BV50. Co se EGT tyce, spocitej si kdy ti konci vstrik. Imho vstrikujes pozde a proto EGT roste. Nejake BOSCH no. toho 200MPa cidla tlaku paliva?
Naposledy upravil yan.ko dne 15 lis 2011, 00:08, celkově upraveno 3
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Příspěvekod .mycTD » 14 lis 2011, 23:58

b.jpg

166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: moje GT JTDm vs GTA

Příspěvekod sarkan » 15 lis 2011, 00:08

to myc td: diky :)

to yan-ko: Vstrik mám vypočítanej presne, konči pred HU. EGT mi roste kvuli nizke lambde. Moje injectory nestačí na dávku pres 110, protoze multijetacke máji o 20% nižší prutok nez tvoje. Dalsi výhoda 8V. Takže buď pojedu na 2000 bar s palivem, aneb dám vetsi. Nechci zacatek vstriku vic nez 30 stupnu pred HU.
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Re: moje GT JTDm vs GTA

Příspěvekod yan.ko » 15 lis 2011, 00:22

EGT s vyssi lambdou roste (=vice okyslicovadla pri horeni). Jj, 8v vstrikovace maji vetsi prutok. No na 2000bar uz bude pri tech 110+mm3/i potreba vykonnejsi cerpadlo. Co jsem si vsimnul v maximu byly pocatky vstriku u naslapanych MB a BMW i kolem 40ti stupnu pred HU.
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: moje GT JTDm vs GTA

Příspěvekod sarkan » 15 lis 2011, 12:14

yan.ko píše: No na 2000bar uz bude pri tech 110+mm3/i potreba vykonnejsi cerpadlo.

Ano, takže spolehlivější než chladit palivo před čerpadlem (já mám CR3 myslím) bude dát trysky s větším prútokem.... A to jsou všechno investice jako prase, takže si rozplánuju tak na 2roky... Teď nejdřív brzdy..
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Re: moje GT JTDm vs GTA

Příspěvekod yan.ko » 15 lis 2011, 13:11

Jo, mas tam nejspise CP1H3/R70/10-89S, Bosch 0 445 010 185 (CF4) nebo CR/CP1S3/R55/10-1S Bosch 0 445 010 071 (CF3) (tohle ceka u me v garazi az ho po zime namontuju). Chladi se vetsinou palivovy prepad zpet do nadrze. Silnejsi pouzite cerpadlo koupis za cenu jednoho vstriku. Chladic za zlomek. Vetsi tryska ma nevyhodu v horsim smiseni paliva se vzuchem
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Příspěvekod .mycTD » 15 lis 2011, 16:04

2000 bar na railu? kolik je tam v serii? 400?
to bude raaana :mrgreen:
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Další

Zpět na Videa

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron