Jede to drsně, tohle nastavení ale není pro každodenní ježdění... 110mm3/zdvih. Normálně jezdím do 90mm3. Ale pojede to ještě líp až nahodim jinou turbínku a jinou spojku. 130mm3 bude odpovídat výkonu kolem 260k. Taky bych rád udělal prototyp úpravy, který bude obávanou konkurencí pro autodeltu. Celou dobu mluvíme o autě na každodenní ježdění, které nekouří!!! Takže musím ještě trošku spořit
...
Pro yan-ko: GTB2056V - kde a za kolik? Našel jsem zatim za 900€
Pak injektory Ducati Corse - vyměním, jen ihly a trysky, u Bosche...
kevlar spojka odpružená lamela a jednohmota
FMIC, dekat a Q2 mám
Linearizační mapu tlaku v railu mám připravenou pŕekalibrovanou na čidlo do 200MP
VGT mapu pro GTB odvodím nejspíš od 210k verze, pro začátek postačí, snižovat duty cycle bude darda...
Btw. měřím teploty - olej, výfuk, voda, 110mm3 jenom výfuk stoupá, protože s OEM turbínou nedosáhnu víc než 0,9lambdy, voda a olej vše v pohodě.
Někdy se setkáme na brzdě a pokecáme. čau