Stránka 1 z 1

Permanent

PříspěvekNapsal: 30 bře 2008, 17:13
od jindřich 333
Zajímalo by mě jak vlastně funguje ten 4x4 systém? ( Mám možnost sehnat jeden celkem zajímavej kousek).
Je možný připojit zadní kola trvale(podobně jako L Delta integrale)? Bo je to jenom na diagnostice jak si to vyhodnotí a potom podle potřebi připojí zadek??

Ale trochu mě odrazuje vyšší spotřeba a nižžší dynamika než u klasické 1.7 16v.

Kolik vlastně váží Permanent resp Q4? Normální 33 16v má kolem tuny, takže se bojím, že ta váha navíc(kardanky, spojky atd) sebere autičku ten šílenej charakter....Musím říct, že při zkušební jízdě mi to vážně připadlo línější ale to je těžký říct, když nevím v jakým stavu jsou filtry, palivový čerpdlo atd.

Tak kdybych ufikl katalizátor, vyleštil saci a výfukový kanály a odpojil klimu, možná by to bylo lepši, ale nechci koupit zajíce v pytli (navíc je za celkem dost peněz.

Budu Vám vděčnej za každej názor.

Jindřich
Cuore Sportivo

PříspěvekNapsal: 03 kvě 2008, 01:51
od Permanent4
Čau Jindro! Permanenty mám doma dva. Je to super auto, suprr jízdní vlastnosti (na suchu nepřekonatelné)...ale pořád je to Alfa se vším všudy.4x4 funguje takto.....převodovka má výstup na elmg. spojku, která spojí předek + zadek.Mezi zadním diferákem a elmg spojou je ještě viskózní spojka, kt, ale dovolí tuším jenom cca 20% rozdílu mezi přední a zadní nápravou.Z čehož plyne , že to pořád žene min. jedno přední a jedno zadní kolo(nemá mezinápr.dif)... Co jám mám vyzkoušeno v praxi, tak auto se chová jakoby mělo hnaná zadní kola. Oproti 4X4 co dělala např Mazda nebo Mitsu je to něco jiného a chce se to naučit.
Jinak auto váží něco kolem 1100kg.Neměl jsem nikdy možnost srovnat to s Alfou předohrabkou, ale pořád to má svoje charisma. Co se týký budoucnosti, tak motor není až takový problém hnát na hodně vysoký koně.....ale jak se říká vše je otázkou priorit, čili cuore sportivo!!
PS:Pokud nejsi ALFA nadšenec, auto nekupuj, budeš mít jen zbytečné starosti....Toť můj názor....
Ahoj s pozdravem Marek (kdyby něco ozvi se, rád pomůžu)!!

PříspěvekNapsal: 03 kvě 2008, 14:54
od Kuba
nejlepší to je tak jak to mame my.. to znamená že si necháš udělat stálej nahona na všechny 4 kola ... jízdní vlastnosti perfektní váha tušim 1140kg.... můžu jenom doporučit 8)

PříspěvekNapsal: 05 kvě 2008, 00:05
od Pchavli
Permanent4 píše: PS:Pokud nejsi ALFA nadšenec, auto nekupuj, budeš mít jen zbytečné starosti....Toť můj názor....
Ahoj s pozdravem Marek (kdyby něco ozvi se, rád pomůžu)!!


Zdar, prosím o (technické) upřesnění, v čem spočívají ony zbytečné starosti. Dík

PříspěvekNapsal: 05 kvě 2008, 19:33
od jindřich 333
tak to by mě vážně zajímalo, jak máte pořešenej ten trvalej náhon na 4 kola...Jinak už asi měsíc jsem šťastným majitelem Permanenta....nemůžu si stěžovat.

Je to moje 3 33 ka ...to jsou pěkný čísla..časem pošlu foto

Permanent

PříspěvekNapsal: 16 zář 2008, 11:53
od Shandor
kukni na moje stranky, tam to je popsano a rozkresleno sekce technika http://www.alfaromeo33.wz.cz/

Re: Permanent

PříspěvekNapsal: 16 zář 2008, 21:15
od Pchavli
Shandor píše:kukni na moje stranky, tam to je popsano a rozkresleno sekce technika http://www.alfaromeo33.wz.cz/


Zajímavé. Něco pro mě :P