A jak bys to chtěl prosím Tě udělat?
Motor má sám o sobě velký kompresní poměr 10:1 ...
Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
.mycTD píše:pravdepodobne po tunersku -turbo by tlacilo uplne minimum, aby nam nahodou nefouklo tesneni, o to intenzivneji ovsem podporovane blow-job* ventilem
pepi píše:.mycTD píše:pravdepodobne po tunersku -turbo by tlacilo uplne minimum, aby nam nahodou nefouklo tesneni, o to intenzivneji ovsem podporovane blow-job* ventilem
to by mě zajímalo...Ale nemám skušenosti s turbem,jaké???
Fakt myslíš že by to šlo.Já myslel to upravit přímo jen na karburátory,třeba i webry....
Sejny píše:regulerní by asi bylo použít nějaké nižší písty aby šel kompresní poměr dolu.... možná by to chtělo omrknout jak jsou na tom písty z 8V 1.7čky
pepi píše:Sejny píše:regulerní by asi bylo použít nějaké nižší písty aby šel kompresní poměr dolu.... možná by to chtělo omrknout jak jsou na tom písty z 8V 1.7čky
To je taky dobrý nápad,Asi to omrknu. Nevíš o nějakém 8V?
Pchavli píše:Jak je všeobecně známo, nelze zaměnit písty 8V/16V z důvodu vybrání pístů pro 16V hlavy, resp. ventily.
Btw. jsem pohledal v archivu a našel, jak stříbrná 33 vypadala před tuzingem (spider art)
Pchavli píše:A jak bys to chtěl prosím Tě udělat?
Motor má sám o sobě velký kompresní poměr 10:1 ...
pepi píše:to je trochu něco z jiného soudku,ale fakt zajímavý
http://www.spsauto.cz/zazaa/garde/garde.htm
Zpět na Alfa 33 (905&907), Sprint (902), Sprint Veloce
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků