Motor Boxer

Vše o Alfě 33 a Sprintu - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Re: Motor Boxer

Příspěvekod Pchavli » 02 črc 2009, 19:32

A jak bys to chtěl prosím Tě udělat? :roll:
Motor má sám o sobě velký kompresní poměr 10:1 ...
Millerka do perka :drinkers:
Pchavli
Support
 
Příspěvky: 3013
Registrován: 08 črc 2007, 20:58
Bydliště: okres OP, Moravskoslezský kraj, CZ, EU

Příspěvekod .mycTD » 02 črc 2009, 19:44

pravdepodobne po tunersku -turbo by tlacilo uplne minimum, aby nam nahodou nefouklo tesneni, o to intenzivneji ovsem podporovane blow-job* ventilem 8)
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: Motor Boxer

Příspěvekod pepi » 02 črc 2009, 20:37

Jste se ale rozkecali :driver: to jsem ani nečekal
:arrow:
vidím že vzhled auta každeho zaujal...
Tak mě se to líbí a někomu třeba taky jo někomu ne.
Auto mi teď jezdí v pohodě vyměnil jsem tam skoro všechno trochu mě teď trápí ruční brzda,ale to snad napravím,teda určitě.
Jinak to dobře chladí když je předek udělaný jinak.Chtěl jsem tam dát znak alfy,ale žádný nemám a nemůžu sehnat.Mimochodem že k renaultu bych to vůbec nepřiřadil,necápu jak to může tak někdo vidět :o
Mě spíš vždy šlo u 33ky ten motor.Dost mě zaujal BOXER a celkem levné auto,i když díly jsou drahé a čím dál míň se dají sehnat! Moc 33trojek už nejezdí... A moc jsem spokojen s prodejnou dílu adh u boříka seženou všechno 8)
Musím říct že na technické prohlídce byli lidé schovívavi a pčr když mě párkrát stavěli taky-však žádný přestupek jsem neudělal.jel jsem 50km/h přpoutaný a stk taky,pojistka s bonusem myslím že už25procent u čp . Jeden přestupek jsem udělal,nebudu to nějak rozebírat jaký a taky to nakonec bylo dobrý.jinak stk na dva roky a pak už alfa nebude. předělá se do původního stavu,celý náhradní komplet mám doma a nějaké šílené upravy jsem tam nedělal.vše se dá velmi rychle vyměnit a hlavně není nic zkorodované.Jinak co se týče zrcátek tak nejsou z M3 ale něco takového to bude...Moc v něch vidět nejde,ale už jsem si na ně zvyknul.Barva stříbrná se mi zdá taková nenápadná moc pěkná je na slunci,no něco se mi nepovedlo Ale blbě to jde vidět jak se nanáší stříbrná barva.
ted mě jde o motor ... náhradní mám ,klika venku tak jak je to na obr. a půjde k soustružníkovi jsem zvědav co mi řekne... tak jestli máte někdo něco zjištěné o upravě motoru vačkových hřídelí tak mi dejte vědět. Díky za ohlasy ,ať už špatné ,nebo dobré :finga: Pepi
pepi
1,4 TS
 
Příspěvky: 29
Registrován: 26 čer 2007, 22:38

Re:

Příspěvekod pepi » 02 črc 2009, 20:40

.mycTD píše:pravdepodobne po tunersku -turbo by tlacilo uplne minimum, aby nam nahodou nefouklo tesneni, o to intenzivneji ovsem podporovane blow-job* ventilem 8)



to by mě zajímalo...Ale nemám skušenosti s turbem,jaké???
Fakt myslíš že by to šlo.Já myslel to upravit přímo jen na karburátory,třeba i webry....
pepi
1,4 TS
 
Příspěvky: 29
Registrován: 26 čer 2007, 22:38

Příspěvekod .mycTD » 02 črc 2009, 20:49

pepi píše:
.mycTD píše:pravdepodobne po tunersku -turbo by tlacilo uplne minimum, aby nam nahodou nefouklo tesneni, o to intenzivneji ovsem podporovane blow-job* ventilem 8)



to by mě zajímalo...Ale nemám skušenosti s turbem,jaké???
Fakt myslíš že by to šlo.Já myslel to upravit přímo jen na karburátory,třeba i webry....


slo, ale je to nesmysl. narust vykonu je minimalni (je-li vubec nejaky) bo je turbo seskrcene, aby se to cele nerozletelo a smysl cele upravy je pouze 'mit tam turbo'
ty karburatory jsou urcite perspektivnejsi tuning. pokud teda vis, jak na to :wink:
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: Motor Boxer

Příspěvekod Sejny » 03 črc 2009, 01:19

regulerní by asi bylo použít nějaké nižší písty aby šel kompresní poměr dolu.... možná by to chtělo omrknout jak jsou na tom písty z 8V 1.7čky
AR 75 2.0TS Black.... Vůz mafiána

Alfa 33 1,7 16V Sport QV Black Na hlínách a s klímou.... R.I.P
Uživatelský avatar
Sejny
1.7 TS
 
Příspěvky: 87
Registrován: 28 lis 2007, 03:21
Bydliště: near Tišnov

Re: Motor Boxer

Příspěvekod pepi » 03 črc 2009, 08:09

Sejny píše:regulerní by asi bylo použít nějaké nižší písty aby šel kompresní poměr dolu.... možná by to chtělo omrknout jak jsou na tom písty z 8V 1.7čky


To je taky dobrý nápad,Asi to omrknu. Nevíš o nějakém 8V?
Třeba by se daly upravit i na ventyly,ale nevím jak vypadají ty písty z 8V...
Naposledy upravil pepi dne 03 črc 2009, 22:43, celkově upraveno 1
pepi
1,4 TS
 
Příspěvky: 29
Registrován: 26 čer 2007, 22:38

Re: Motor Boxer

Příspěvekod andy_xx » 03 črc 2009, 12:24

jak bylo řečeno...na turbo jiné písty a nebo i těsnění pod hlavu s vyšším profilem.
ex 33S 16V P4
ex 156 2.5 V6
147 1.6 TS
GTV6 3.0
Uživatelský avatar
andy_xx
1,6 TS
 
Příspěvky: 51
Registrován: 12 úno 2007, 15:31
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Re: Motor Boxer

Příspěvekod Pchavli » 03 črc 2009, 13:47

Jak je všeobecně známo, nelze zaměnit písty 8V/16V z důvodu vybrání pístů pro 16V hlavy, resp. ventily.

Btw. jsem pohledal v archivu a našel, jak stříbrná 33 vypadala před tuzingem (spider art) :weedman:

FHKSsDPgKSG.jpg

FHKSDPKSG.jpg
Millerka do perka :drinkers:
Pchavli
Support
 
Příspěvky: 3013
Registrován: 08 črc 2007, 20:58
Bydliště: okres OP, Moravskoslezský kraj, CZ, EU

Re: Motor Boxer

Příspěvekod Gardelone » 03 črc 2009, 14:23

pepi píše:
Sejny píše:regulerní by asi bylo použít nějaké nižší písty aby šel kompresní poměr dolu.... možná by to chtělo omrknout jak jsou na tom písty z 8V 1.7čky


To je taky dobrý nápad,Asi to omrknu. Nevíš o nějakém 8V?



Zkus te pouvažovat nad ojnicemi nebo klikovkou, páč 1,3ka má zdvih 67.20 mm a to by mohlo stačit když 1,7 má zdvih 72.. Ale nevím jestli to pasuje do 16V jestli není těch 4,8mm už mooc :D:D Zdaaar :D
Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!

Re: Motor Boxer

Příspěvekod .mycTD » 03 črc 2009, 15:05

zdvih musi pochopitelne zustat stejnej, bo jinak akorat snizis objem a KP zustane beztak stejny
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: Motor Boxer

Příspěvekod pepi » 03 črc 2009, 16:43

Pchavli píše:Jak je všeobecně známo, nelze zaměnit písty 8V/16V z důvodu vybrání pístů pro 16V hlavy, resp. ventily.

Btw. jsem pohledal v archivu a našel, jak stříbrná 33 vypadala před tuzingem (spider art) :weedman:

FHKSsDPgKSG.jpg

FHKSDPKSG.jpg



tohle byla oprava nádrže a celého blatníku který byl dokonale zkorodován i z podběhem a nádrží. ( mimochodem jsem schopen upravit nebo opravit plechové benzínové nádrže)
Barva- jaká byla :wink:
:weedman:
spider2.JPG
pepi
1,4 TS
 
Příspěvky: 29
Registrován: 26 čer 2007, 22:38

Re: Motor Boxer

Příspěvekod pepi » 03 črc 2009, 22:20

Pchavli píše:A jak bys to chtěl prosím Tě udělat? :roll:
Motor má sám o sobě velký kompresní poměr 10:1 ...

Upravit hlavy Musí být jiné vačky... jiné karburátory trysky...odlehčit. motor je celkem těžký. :|
Jak jsou na tom 145ky?
Nebo 155ky?
pepi
1,4 TS
 
Příspěvky: 29
Registrován: 26 čer 2007, 22:38

Re: Motor Boxer

Příspěvekod pepi » 03 črc 2009, 23:10

to je trochu něco z jiného soudku,ale fakt zajímavý


http://www.spsauto.cz/zazaa/garde/garde.htm
pepi
1,4 TS
 
Příspěvky: 29
Registrován: 26 čer 2007, 22:38

Re: Motor Boxer

Příspěvekod Gardelone » 04 črc 2009, 13:56

pepi píše:to je trochu něco z jiného soudku,ale fakt zajímavý


http://www.spsauto.cz/zazaa/garde/garde.htm


Trošku stará záležitost, ale nádhera... Jinak kvůli zazovi jsem se dal na Afly 33 :) Páč jsem měl kdysi taky Garde :D :supz:
Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!

PředchozíDalší

Zpět na Alfa 33 (905&907), Sprint (902), Sprint Veloce

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron