Stránka 1 z 1

Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer

PříspěvekNapsal: 20 říj 2011, 22:28
od pop33
Čau, mám AR-33 1,4 8v i.e. Imola a chtěl bych do ní dát 1,7 16v Boxer. Nemáte někdo zkušenosti s výměnou jestli tam není jiná elektrika atd? :) Diky

Re: Výměna motoru 1,4 i.e. za 1,7 16v Boxer

PříspěvekNapsal: 20 říj 2011, 22:31
od yan.ko
Treba sednout k ePeru a dlouze studovat ...

Re: Výměna motoru 1,4 i.e. za 1,7 16v Boxer

PříspěvekNapsal: 20 říj 2011, 22:37
od pop33
yan.ko píše:Treba sednout k ePeru a dlouze studovat ...


A nevíš o nějaké stránce na netu kde je to popsaný? :wink:

Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer

PříspěvekNapsal: 25 bře 2012, 14:12
od zde
Není tu asi někdo kdo by byl schopný nacpat do 905 16v, co? :D Co jsem se díval na Alfabb tak tam píšou že se to dá, ale že je to quite tricky a třeba nějak vytunit* front crossmember. Neví někdo co si pod tím představit? To je přední čelo a je třeba ho nějak pořezat kvůli větším hlavám? Elektrika věřím že by se pořešila, vyměnit nádrž a palivové vedení by se snad nějak dalo a to je tak vše.
A myslim to vážně, nejde žádný dreamer, to je jasný :?:

Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer

PříspěvekNapsal: 25 bře 2012, 16:39
od Pchavli
Beztak by to šlo. Osobně jsem viděl tuto přestavbu 2x u 907 (1.7 8V a 1.4 8V za 16V)
Mění se elektrika (Motronic 8V vs. MP4.1 16V) a crossmember je beztak tento příčník - je vypasovaný pro větší 16V hlavy
crossmember.jpg

Nádrž je úplně jedno (beztak je naprosto totožná) a hadice od ní zřejmě taky, myslím že i s přepadem.

Myslím, že místo elektriky by se do 905 více hodily karbecy 8)

Vypadá to tak
Obrázek

a chová se to tak :D


:driver: