Stránka 1 z 3
Převodovka, transmise a tak
Napsal:
19 říj 2013, 17:15
od zde
Kluci* utahujte pořádně ty poloosy, ať nemáte ostudu. Před úpadkem absolvovaly cca 5000, občas ostřejších kilometrů.
Já jen až zase někdo bude vykřikovat že se na té káře nemá co posrat
Re: Převodovka, transmise a tak
Napsal:
19 říj 2013, 17:56
od .mycTD
dodnes vzpominam, jak jsem ji srouboval v Brne na Chodske -tam to bylo v pohode, na Lidicke to pak bylo po tme a v desti a v Ceske Trebove, jak zacina to levotocive stoupani za semaforem.
Nastesti jsem mel 33 pomerne kratce
Re: Převodovka, transmise a tak
Napsal:
19 říj 2013, 18:16
od zde
To Tve TD muselo mit nehorazny kroutak!
Re: Převodovka, transmise a tak
Napsal:
19 říj 2013, 18:32
od .mycTD
kroutak mel az TS16V
Re: Převodovka, transmise a tak
Napsal:
20 říj 2013, 07:56
od zde
Re: Převodovka, transmise a tak
Napsal:
21 lis 2013, 18:41
od jirik
zabralo mi to vic casu tak ho pripadne ostatnim usetrim... prevodove pomery 33 apod :-)
Re: Převodovka, transmise a tak
Napsal:
21 lis 2013, 20:35
od zde
Dik, to se bude hodit. Nemas nahodou i pomery "flat four" 1351ccm v 145/6?
Re: Převodovka, transmise a tak
Napsal:
21 lis 2013, 23:15
od Dallen
Krása
Má se to utahovat cca 50-60nM. No nevim jak to meli kluci vymyslene, ale to se sestkou imbusem fakt udelat neda. (nemluve otom, ze 1/4" momentaky sou vetsinou tak do 40...)
Re: Převodovka, transmise a tak
Napsal:
21 lis 2013, 23:24
od .mycTD
ja jak nekde zahlidnu imbus, tak uz do nej instinktivne natloukam dvanactihran*
Re: Převodovka, transmise a tak
Napsal:
22 lis 2013, 18:27
od jirik
presne tak, utahovaci moment je 5-6kg momentak na to mam... :-) ale staci dotahnout pulcoulovou golou "na krev"
jinak v mem tematu se obevilo neco o kolmo rezanem zubu prevodovky, nechci si to rozebirat v topicu takze to pisnu sem...
jedina skutecna vyhoda tohoto zubu je eliminace axialniho zatizeni hridele ktere vznika se sikmym zubem...
nevyhody jsou ovsem mala plocha zaberu a tim vetsi nachylnost na poskozeni a opotrebeni, vysoky hluk, nutnost vetsi osove vzdalenosti hrideli od sebe a celkove rozmernost prevodovky..
takze pouziti je vhodne opravdu jen u prevodovky kde se nepocita s vyssim najezdem km. (zavodni vozy ,motorky) pri predelavani prevodovky to ale neni uplne vhodne. :-)
Re: Převodovka, transmise a tak
Napsal:
22 lis 2013, 22:43
od Dallen
Momentak taky mam a golu tez. Ale na pulpalcovou golu sestku imbus nedostanu bo mam kratky a ten se tam proste nevejde.
A stejne mi prijde, ze tech 50 ten imbus nevydrzi (ze se žvýkne).
edit: Tenhle je peknej, asi ho objednam
Re: Převodovka, transmise a tak
Napsal:
22 lis 2013, 22:49
od jirik
vejde se i kratkej, jen odhrn prstem manzetu
tyhle nekupuj... snaz se sehnat ty monoliticke viz odkaz...
- Kód: Vybrat vše
http://www.naradionline.cz/zbozi/sada-razovych-hlavic-imbus-kennedy-12-6-19mm-10ks.html
Re: Převodovka, transmise a tak
Napsal:
22 lis 2013, 23:00
od Dallen
Fujtajbl, nekoupím ani jeden
To asi poresim pres redukci, 50nM by mel vydrzet aj ten obyc imbusovej bit, mozna...
Re: Převodovka, transmise a tak
Napsal:
22 lis 2013, 23:05
od jirik
ja mam tyhle do razove utahovacky, celou sadu i s torxama a kdyz utahuju treba hlavu ktera je na 90Nm plus 2x 90° tak sem za ne fakt rad
Re: Převodovka, transmise a tak
Napsal:
23 lis 2013, 01:50
od yan.ko
Nejsem teda machr na prevodovky, ale v tom sikmem rezani vidim jeste ztraty na smykovem treni dane sklonem trecich ploch v axialnim smeru.