Stránka 1 z 3

Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 19 říj 2013, 17:15
od zde
Kluci* utahujte pořádně ty poloosy, ať nemáte ostudu. Před úpadkem absolvovaly cca 5000, občas ostřejších kilometrů.
Já jen až zase někdo bude vykřikovat že se na té káře nemá co posrat :roll:

upadek.JPG

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 19 říj 2013, 17:56
od .mycTD
dodnes vzpominam, jak jsem ji srouboval v Brne na Chodske -tam to bylo v pohode, na Lidicke to pak bylo po tme a v desti a v Ceske Trebove, jak zacina to levotocive stoupani za semaforem.
Nastesti jsem mel 33 pomerne kratce :?:

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 19 říj 2013, 18:16
od zde
To Tve TD muselo mit nehorazny kroutak! 8)

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 19 říj 2013, 18:32
od .mycTD
kroutak mel az TS16V :?:
srouby.jpg

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 20 říj 2013, 07:56
od zde
:mrgreen: 8)

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 21 lis 2013, 18:41
od jirik
zabralo mi to vic casu tak ho pripadne ostatnim usetrim... prevodove pomery 33 apod :-)

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 21 lis 2013, 20:35
od zde
Dik, to se bude hodit. Nemas nahodou i pomery "flat four" 1351ccm v 145/6?

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 21 lis 2013, 23:15
od Dallen
Krása 8)
Má se to utahovat cca 50-60nM. No nevim jak to meli kluci vymyslene, ale to se sestkou imbusem fakt udelat neda. (nemluve otom, ze 1/4" momentaky sou vetsinou tak do 40...)

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 21 lis 2013, 23:24
od .mycTD
ja jak nekde zahlidnu imbus, tak uz do nej instinktivne natloukam dvanactihran*

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 22 lis 2013, 18:27
od jirik
presne tak, utahovaci moment je 5-6kg momentak na to mam... :-) ale staci dotahnout pulcoulovou golou "na krev"


jinak v mem tematu se obevilo neco o kolmo rezanem zubu prevodovky, nechci si to rozebirat v topicu takze to pisnu sem...

jedina skutecna vyhoda tohoto zubu je eliminace axialniho zatizeni hridele ktere vznika se sikmym zubem...

nevyhody jsou ovsem mala plocha zaberu a tim vetsi nachylnost na poskozeni a opotrebeni, vysoky hluk, nutnost vetsi osove vzdalenosti hrideli od sebe a celkove rozmernost prevodovky..

takze pouziti je vhodne opravdu jen u prevodovky kde se nepocita s vyssim najezdem km. (zavodni vozy ,motorky) pri predelavani prevodovky to ale neni uplne vhodne. :-)

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 22 lis 2013, 22:43
od Dallen
Momentak taky mam a golu tez. Ale na pulpalcovou golu sestku imbus nedostanu bo mam kratky a ten se tam proste nevejde.

A stejne mi prijde, ze tech 50 ten imbus nevydrzi (ze se žvýkne).

edit: Tenhle je peknej, asi ho objednam :?:

Obrázek

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 22 lis 2013, 22:49
od jirik
vejde se i kratkej, jen odhrn prstem manzetu :-D

tyhle nekupuj... snaz se sehnat ty monoliticke viz odkaz...

Kód: Vybrat vše
http://www.naradionline.cz/zbozi/sada-razovych-hlavic-imbus-kennedy-12-6-19mm-10ks.html

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 22 lis 2013, 23:00
od Dallen
Fujtajbl, nekoupím ani jeden :mrgreen:
To asi poresim pres redukci, 50nM by mel vydrzet aj ten obyc imbusovej bit, mozna...

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 22 lis 2013, 23:05
od jirik
ja mam tyhle do razove utahovacky, celou sadu i s torxama a kdyz utahuju treba hlavu ktera je na 90Nm plus 2x 90° tak sem za ne fakt rad :-D

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 23 lis 2013, 01:50
od yan.ko
Nejsem teda machr na prevodovky, ale v tom sikmem rezani vidim jeste ztraty na smykovem treni dane sklonem trecich ploch v axialnim smeru.