Stránka 3 z 3

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 10 led 2014, 21:40
od jirik
to ale u teto prevodovky neplati :-D to plati pouze pokud je SP ve stejne ose jako hridele :-P

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 11 led 2014, 08:59
od hno3
to je taky pravda... ale kdyby někdo chtěl upravovat převodovky napříč..tak ví co nedělat...

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 11 led 2014, 11:21
od jirik
ani tak to neni uplne rpavda, zalezi na hodne faktorech... treba do fav/fel se bezne dava rovnej zub na SP a nechava se sikmy na hridelich :-) opravdu tohle jednoznacne nelze rici... ale je lepsi to pravidlo dodrzet, to ano.

Re: Převodovka, transmise a tak

PříspěvekNapsal: 12 led 2014, 10:13
od hno3
to je sice pravda že u fav/fel se to dělá... ale zrovna u fav/fel máme s tímto nejvíc negativních zkušeností... i v posledních "silnejch" obalech a to jak s rovným SP, tak pokrácenou 3,4,5 (což byla jedna z prvních- a poměrně znatelných úprav v roce 2001 co jsme na tehdy "seriovýho" fav dávali...)... následujíc rovný 1-5 a šikmej seriovej SP atd.. různejch převodovek na fav/fel jsme vystřídali několik (4-5?) ...v tý době prostě člověk kupoval vše co bylo někde za zajímavou cenu... s tím že mu chybělo povědomí o "následcích"...pokud se člověk pohybuje na úrovni seriovýho výkonu, tak ta kombinace šikmej/rovnej "nic nedělá"..jakmile jseš u toho fav/fel s výkonem kolem 100PS tak už je problém a 140-150PS to už nevydrží ani 1 rozjížďku...

nakonec to skončilo, že se nechala udělat jedna pořádně (nákladama se vyrovnala součtu různejch předchozích pokusů..) s šikmejma zubama jako v serie a je klid-drží už přes 4 roky...