Řadící páka je po krátké době velice "volná", vychozená, krajní rychlosti se řadí čím dál hůř...
Problém spočívá v uchycení samotné páky na kostře, vedoucí z převodovky. Spodní silentblok se vychodí a na záběr nezbývá místo - takže se nabízí koupit cca za 500 originál silentblok a ten nabít místo stávajícícho Rovněž může vzniknout vůle v uchycení táhla jdoucího z převodovky na řadící páce. Zde lze vložit podložku mezi páku a táhlo, tím zmizí vůle. Je třeba vyzkoušet, jestli vlevo nebo vpravo, obecně lépe vlevo, protože rychlosti 1,2 řazené vlevo dávají silentbloku nejvíce zabrat. Často to pomůže - záleží na konkrétním stavu a problému.
V případě, že na řadící páce je vše OK a vše drží a chodí jak má a přesto je vůle na řazení, problém je ve spojení táhla a tyče z převodovky těsně za převodovkou - ve většině případů je tento prostor přístupný až po sejmutí výfuku dolů. V místě spojení je pryžový válačkový silentblok, který se rovněž vychodí - lze koupit jako originál cca za 50Kč. Táhlo jistí segerovka, která se rovněž může unavit a v nejméně vhodný okamžik vystřelí, tím se táhlo odjistí a spojení s převodovkou je fuč. DOPORUČUJU toto místo zavařit - alespoň bodnout elektrikou. A máte to na doživotí:-)