Kolísání otáček

Vše o Alfě 33 a Sprintu - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Kolísání otáček

Příspěvekod Alanis » 25 pro 2007, 15:07

Zdravím. Mam problém s otáčkami motoru. Při volnoběhu mi začaly padat otáčky až na 500ot./min. (většinou se mi drží na 700-800ot.) Dříve jsem míval 1000ot. Dále mi kolísají otáčky při běžné jízdě. Při stejné poloze plynu mi otačky lítají nahoru (správné otačky) a dolu (motor se začne dusit) a to ve velkém rozpětí. Nejhorší je to při jízdě, když najednou klesnou otáčky a pak najednou auto vystřelí, jako by se zapnul přídavný triskový motor (už se fakt těším na ledu na cestě). Dělá to nepravidelně za studena i za tepla. Za čalo to dělat za vlhkého deštivého podzimu. Teď jak je pod nulou tak to dělá míň, ale nemusí ti mít souvislost s počasím. Loni jsem měnil palec a víčko rozdělovače. Před pár dny jsem vyměnil slíčky, ale nepomohlo to. Nevíte někdo co by to mohlo být? Snad kabely? Kabel mezi cívkou a rozdělovačem je přeizolovaný (vypadá divně) nebo cívka, ta je trochu poničená, docela se hýbe šroub (plusový kontakt). Nebo vadný snímač otáček, lambda sonda, neco v elektrice nebo už nevím co? Může to být tisíc věcí. Nemáte někdo zkušenosti? Díky
Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Limited Edition r.92
Uživatelský avatar
Alanis
1,4 IE
 
Příspěvky: 10
Registrován: 18 úno 2007, 22:14
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Kolísání otáček

Příspěvekod Kuba » 25 pro 2007, 21:58

Alanis píše:Zdravím. Mam problém s otáčkami motoru. Při volnoběhu mi začaly padat otáčky až na 500ot./min. (většinou se mi drží na 700-800ot.) Dříve jsem míval 1000ot. Dále mi kolísají otáčky při běžné jízdě. Při stejné poloze plynu mi otačky lítají nahoru (správné otačky) a dolu (motor se začne dusit) a to ve velkém rozpětí. Nejhorší je to při jízdě, když najednou klesnou otáčky a pak najednou auto vystřelí, jako by se zapnul přídavný triskový motor (už se fakt těším na ledu na cestě). Dělá to nepravidelně za studena i za tepla. Za čalo to dělat za vlhkého deštivého podzimu. Teď jak je pod nulou tak to dělá míň, ale nemusí ti mít souvislost s počasím. Loni jsem měnil palec a víčko rozdělovače. Před pár dny jsem vyměnil slíčky, ale nepomohlo to. Nevíte někdo co by to mohlo být? Snad kabely? Kabel mezi cívkou a rozdělovačem je přeizolovaný (vypadá divně) nebo cívka, ta je trochu poničená, docela se hýbe šroub (plusový kontakt). Nebo vadný snímač otáček, lambda sonda, neco v elektrice nebo už nevím co? Může to být tisíc věcí. Nemáte někdo zkušenosti? Díky

Budto to budou ty kabely nebo priucpaný vstřikování stačí v nějaký mototechně koupit přísadu do benzínu na vyčištění palivový soustavy.
Alfa Romeo 33 Nero 1,7 16V r.92, dříve Permanent 4x4(odešel kardan)
Uživatelský avatar
Kuba
Moderátor
 
Příspěvky: 181
Registrován: 12 úno 2007, 15:03
Bydliště: Litoměřice

Kolísání otáček

Příspěvekod Alanis » 26 pro 2007, 11:52

Díky. Kde bych mohl sehnat dobré a levné kabely? Taky mi začalo divně vrčet palivové čerpadlo. Nemůže být taky problém v něm?
Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Limited Edition r.92
Uživatelský avatar
Alanis
1,4 IE
 
Příspěvky: 10
Registrován: 18 úno 2007, 22:14
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Kolísání otáček

Příspěvekod Kuba » 26 pro 2007, 12:02

Alanis píše:Díky. Kde bych mohl sehnat dobré a levné kabely? Taky mi začalo divně vrčet palivové čerpadlo. Nemůže být taky problém v něm?

No to nevim ale zkus se zeptat v mototechně..jinak jako první bych zkusil ten přípravek do toho benzínu...A jestli ti vrčí čerpadlo tak to muže bejt i tim že je to ucpaný...Ten přípravek ti kompletně vyčistí palvovou soustavu...Taky je důležitý jakej benzín bereš a u jaký benzínky .Mi sme brali u Agipu 95 natural a ten je ted hroznej jsou v něm kusy částeček ,tak od tý doby bereme 98 natural -spotřeba je menší krásnej plynulej chod bez kolísání ,větší výkon atd...
Alfa Romeo 33 Nero 1,7 16V r.92, dříve Permanent 4x4(odešel kardan)
Uživatelský avatar
Kuba
Moderátor
 
Příspěvky: 181
Registrován: 12 úno 2007, 15:03
Bydliště: Litoměřice

Kolísání otáček

Příspěvekod Alanis » 26 pro 2007, 12:04

Zkusím tu přísadu. Ja beru u Shellu, ale tani to není záruka kvality. Zatím díky.
Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Limited Edition r.92
Uživatelský avatar
Alanis
1,4 IE
 
Příspěvky: 10
Registrován: 18 úno 2007, 22:14
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Kolísání otáček

Příspěvekod Kuba » 26 pro 2007, 12:06

Alanis píše:Zkusím tu přísadu. Ja beru u Shellu, ale tani to není záruka kvality. Zatím díky.

Jo v pohodě kdybys něco potřeboval tak se zase ozvy...
Alfa Romeo 33 Nero 1,7 16V r.92, dříve Permanent 4x4(odešel kardan)
Uživatelský avatar
Kuba
Moderátor
 
Příspěvky: 181
Registrován: 12 úno 2007, 15:03
Bydliště: Litoměřice


Zpět na Alfa 33 (905&907), Sprint (902), Sprint Veloce

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron