6H Le Most
Napsal: 07 čer 2009, 21:15
Do Mostu jsme vyrazily až k ránu . Technická přejímka nás čekala v 8:30. S drátěnkou ve výfuku jsme opět prošli hladce.
Na přejímce nás čekalo pár překvapení. Dva vozy Radical a z boxů ještě vykukovalo ještě něco s křídlem bez blatníků. všechno naštěstí patřící do divize 5.
Pro tento závod s námí sdílí box ještě kolegové z Prahy a Plzně s AR 75 2,5 V6
Ještě pár rad jak kdy a a co.
10:20 je třeba vyrazit na trat.
Na startu se postavilo 25 strojů, my na 3 místě v divizi.
Jako tradičně závod odstartoval Martin . Hned v druhém kole se na nás tlaččí Porsche 924 teamu Hufi , po nepatrném potykání za cílovkou zůstává Porsche v olaku dýmu za námi. Martin naznačil kde mají jezdit a po té už jsme s Porschem neměli problém.
Kolegové s 2,5kou mají problém s motorem a zhruba po dvou kolech musí odstoupit a závod pro ně končí.
Počasí velmi nestálé, ale martin zatím jezdí za sucha. v 36 kole zajíždí nejrychlejší čas 2:00:68.
Po dvou hodinách pravidelné jízdy zajíždí k tankování a střídání.
při střídání marti nehlásí žádný závažný problém. Nastavení a ovladatelnost vozu velmi dobrá.
Do auta sedá Michal, přebírá závod na třetím místě a čeká ho v tomto voze první kolo v závodním tempu.
začíná s rozvahou a kolo od kola časy zlepšuje.
Po hodině a půl přichází deštová přehánka , stopa , ale zůstává téměř suchá.
Při sledování oficielní časomíry zjištujeme, že nám nebyli započítány kola průjezdů boxem. Reklamace u rozhodčích se prošetřuje.
Po dvou hodinách bez varování přijíždí michal bez takování do boxů a hlasí, že mu z plynového pedálu upadl AL nášlap a vadí mu při brždění. vše je odstraněno během pár vteřin, ale chyba, že nejel rovnou natankovat a vystřídat nás stojí cenné sekundy v celkovém pořadí.
Znovu vyjíždí na trat a za tři kola zajíždí znovu do boxů na tankování a střídání.
Rozhodli jsme nepřezouvat na mokro. Oblačnost stále se plazící podél Krušných hor stále dává na výběr a tím i nejistotu zda jsme rozhodli správně.
Po vystřídání se zase vracíme na trať. Stopu mám stále suchou i přes občasný déšť.
Po 10ti kolech začíná vydatně pršet a trať je mokrá včetně stopy. Časy se začínají zpomalovat pneumatiky chladnout a nezbývá než na většině trati jezdit mimo kluzkou stopu.
Většina teamů zůstala na suchém obutí a nejsou v jizních vlasnostech výraznější rozdíly. S kluzkým povrchem bojují všichni.
Zbývá zhruba půl hodiny do cíle a přdjetím jedné M3ky se dostáváme na druhé místo.
Pravidelnou jízdou získáváme náskok a cíl se blíží.
Jsou dvě kola do cíle a za cílovou rovinkou se na mokré trati nebezpečně rychle přibližuje bílé BMW M3 slovenské posádky. Při brždění do retarderu za cílovkou v poslední chvíli vidím ve zpětném zrcátku, že zapoměl brzdit a řítí se do mě. Moje snaha udělat místo pro brždění je marná, Bmw je tak o 60 km rychlejší a prostě nemá čas vyhnout. Jen jsem se stačil nachystat na pecku ze zadu a už letím se zvednutou zádí rovno mezi zpomalovací retarder z pneumatik. A je to v ...
hlavou mě proletí myšlenka, když nedojedeme nebudeme ani třetí. Projíždím retardérem a vracím se zpět na trať. Jede to, ale dře to. musím zpomali pneumatiky začínají hořet a nestíhají se vodou chladit. Po třčtvrtě kole ubíjejícím tempem 70 km/h konečně bouchne zadní guma přestane drhnout o zmuchlaný podběh. Mimo pravotočivé zatáčky se dá je docela svižně. Zatím jsme pořád na druhém místě. půlkola do cíle a M3ka mě nemilosrdně předjíždí a dojíždíme si pro 3. místo.
Radost z dokončeného závodu a 3ho místa střídá smutek z zbytečně rozbitého auta . Zase to nebylo zadarmo.
Je to zatím náš nejlepší výsledek tak hurá na bednu.
Nezbývá než to oslavit a rychle opravit 5.8.2009 nás v Mostě čeká další závod a to devítihodinovka.
Na přejímce nás čekalo pár překvapení. Dva vozy Radical a z boxů ještě vykukovalo ještě něco s křídlem bez blatníků. všechno naštěstí patřící do divize 5.
Pro tento závod s námí sdílí box ještě kolegové z Prahy a Plzně s AR 75 2,5 V6
Ještě pár rad jak kdy a a co.
10:20 je třeba vyrazit na trat.
Na startu se postavilo 25 strojů, my na 3 místě v divizi.
Jako tradičně závod odstartoval Martin . Hned v druhém kole se na nás tlaččí Porsche 924 teamu Hufi , po nepatrném potykání za cílovkou zůstává Porsche v olaku dýmu za námi. Martin naznačil kde mají jezdit a po té už jsme s Porschem neměli problém.
Kolegové s 2,5kou mají problém s motorem a zhruba po dvou kolech musí odstoupit a závod pro ně končí.
Počasí velmi nestálé, ale martin zatím jezdí za sucha. v 36 kole zajíždí nejrychlejší čas 2:00:68.
Po dvou hodinách pravidelné jízdy zajíždí k tankování a střídání.
při střídání marti nehlásí žádný závažný problém. Nastavení a ovladatelnost vozu velmi dobrá.
Do auta sedá Michal, přebírá závod na třetím místě a čeká ho v tomto voze první kolo v závodním tempu.
začíná s rozvahou a kolo od kola časy zlepšuje.
Po hodině a půl přichází deštová přehánka , stopa , ale zůstává téměř suchá.
Při sledování oficielní časomíry zjištujeme, že nám nebyli započítány kola průjezdů boxem. Reklamace u rozhodčích se prošetřuje.
Po dvou hodinách bez varování přijíždí michal bez takování do boxů a hlasí, že mu z plynového pedálu upadl AL nášlap a vadí mu při brždění. vše je odstraněno během pár vteřin, ale chyba, že nejel rovnou natankovat a vystřídat nás stojí cenné sekundy v celkovém pořadí.
Znovu vyjíždí na trat a za tři kola zajíždí znovu do boxů na tankování a střídání.
Rozhodli jsme nepřezouvat na mokro. Oblačnost stále se plazící podél Krušných hor stále dává na výběr a tím i nejistotu zda jsme rozhodli správně.
Po vystřídání se zase vracíme na trať. Stopu mám stále suchou i přes občasný déšť.
Po 10ti kolech začíná vydatně pršet a trať je mokrá včetně stopy. Časy se začínají zpomalovat pneumatiky chladnout a nezbývá než na většině trati jezdit mimo kluzkou stopu.
Většina teamů zůstala na suchém obutí a nejsou v jizních vlasnostech výraznější rozdíly. S kluzkým povrchem bojují všichni.
Zbývá zhruba půl hodiny do cíle a přdjetím jedné M3ky se dostáváme na druhé místo.
Pravidelnou jízdou získáváme náskok a cíl se blíží.
Jsou dvě kola do cíle a za cílovou rovinkou se na mokré trati nebezpečně rychle přibližuje bílé BMW M3 slovenské posádky. Při brždění do retarderu za cílovkou v poslední chvíli vidím ve zpětném zrcátku, že zapoměl brzdit a řítí se do mě. Moje snaha udělat místo pro brždění je marná, Bmw je tak o 60 km rychlejší a prostě nemá čas vyhnout. Jen jsem se stačil nachystat na pecku ze zadu a už letím se zvednutou zádí rovno mezi zpomalovací retarder z pneumatik. A je to v ...
hlavou mě proletí myšlenka, když nedojedeme nebudeme ani třetí. Projíždím retardérem a vracím se zpět na trať. Jede to, ale dře to. musím zpomali pneumatiky začínají hořet a nestíhají se vodou chladit. Po třčtvrtě kole ubíjejícím tempem 70 km/h konečně bouchne zadní guma přestane drhnout o zmuchlaný podběh. Mimo pravotočivé zatáčky se dá je docela svižně. Zatím jsme pořád na druhém místě. půlkola do cíle a M3ka mě nemilosrdně předjíždí a dojíždíme si pro 3. místo.
Radost z dokončeného závodu a 3ho místa střídá smutek z zbytečně rozbitého auta . Zase to nebylo zadarmo.
Je to zatím náš nejlepší výsledek tak hurá na bednu.
Nezbývá než to oslavit a rychle opravit 5.8.2009 nás v Mostě čeká další závod a to devítihodinovka.