6H Le Most

Okruhy, vrchy, vytrvalostní závody

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

6H Le Most

Příspěvekod DD » 07 čer 2009, 21:15

Do Mostu jsme vyrazily až k ránu . Technická přejímka nás čekala v 8:30. S drátěnkou ve výfuku jsme opět prošli hladce.
Na přejímce nás čekalo pár překvapení. Dva vozy Radical a z boxů ještě vykukovalo ještě něco s křídlem bez blatníků. všechno naštěstí patřící do divize 5.
Pro tento závod s námí sdílí box ještě kolegové z Prahy a Plzně s AR 75 2,5 V6
P5280734.JPG

Ještě pár rad jak kdy a a co.
10:20 je třeba vyrazit na trat.
Na startu se postavilo 25 strojů, my na 3 místě v divizi.
Jako tradičně závod odstartoval Martin . Hned v druhém kole se na nás tlaččí Porsche 924 teamu Hufi , po nepatrném potykání za cílovkou zůstává Porsche v olaku dýmu za námi. Martin naznačil kde mají jezdit a po té už jsme s Porschem neměli problém.
Kolegové s 2,5kou mají problém s motorem a zhruba po dvou kolech musí odstoupit a závod pro ně končí.
Počasí velmi nestálé, ale martin zatím jezdí za sucha. v 36 kole zajíždí nejrychlejší čas 2:00:68.
Po dvou hodinách pravidelné jízdy zajíždí k tankování a střídání.
při střídání marti nehlásí žádný závažný problém. Nastavení a ovladatelnost vozu velmi dobrá.
Do auta sedá Michal, přebírá závod na třetím místě a čeká ho v tomto voze první kolo v závodním tempu.
začíná s rozvahou a kolo od kola časy zlepšuje.
Po hodině a půl přichází deštová přehánka , stopa , ale zůstává téměř suchá.
Při sledování oficielní časomíry zjištujeme, že nám nebyli započítány kola průjezdů boxem. Reklamace u rozhodčích se prošetřuje.
Po dvou hodinách bez varování přijíždí michal bez takování do boxů a hlasí, že mu z plynového pedálu upadl AL nášlap a vadí mu při brždění. vše je odstraněno během pár vteřin, ale chyba, že nejel rovnou natankovat a vystřídat nás stojí cenné sekundy v celkovém pořadí.
Znovu vyjíždí na trat a za tři kola zajíždí znovu do boxů na tankování a střídání.
Rozhodli jsme nepřezouvat na mokro. Oblačnost stále se plazící podél Krušných hor stále dává na výběr a tím i nejistotu zda jsme rozhodli správně.
Po vystřídání se zase vracíme na trať. Stopu mám stále suchou i přes občasný déšť.
Po 10ti kolech začíná vydatně pršet a trať je mokrá včetně stopy. Časy se začínají zpomalovat pneumatiky chladnout a nezbývá než na většině trati jezdit mimo kluzkou stopu.
Většina teamů zůstala na suchém obutí a nejsou v jizních vlasnostech výraznější rozdíly. S kluzkým povrchem bojují všichni.
Zbývá zhruba půl hodiny do cíle a přdjetím jedné M3ky se dostáváme na druhé místo.
Pravidelnou jízdou získáváme náskok a cíl se blíží.
Jsou dvě kola do cíle a za cílovou rovinkou se na mokré trati nebezpečně rychle přibližuje bílé BMW M3 slovenské posádky. Při brždění do retarderu za cílovkou v poslední chvíli vidím ve zpětném zrcátku, že zapoměl brzdit a řítí se do mě. Moje snaha udělat místo pro brždění je marná, Bmw je tak o 60 km rychlejší a prostě nemá čas vyhnout. Jen jsem se stačil nachystat na pecku ze zadu a už letím se zvednutou zádí rovno mezi zpomalovací retarder z pneumatik. A je to v ...
hlavou mě proletí myšlenka, když nedojedeme nebudeme ani třetí. Projíždím retardérem a vracím se zpět na trať. Jede to, ale dře to. musím zpomali pneumatiky začínají hořet a nestíhají se vodou chladit. Po třčtvrtě kole ubíjejícím tempem 70 km/h konečně bouchne zadní guma přestane drhnout o zmuchlaný podběh. Mimo pravotočivé zatáčky se dá je docela svižně. Zatím jsme pořád na druhém místě. půlkola do cíle a M3ka mě nemilosrdně předjíždí a dojíždíme si pro 3. místo.
Radost z dokončeného závodu a 3ho místa střídá smutek z zbytečně rozbitého auta . Zase to nebylo zadarmo.
6h le most0780.jpg

Je to zatím náš nejlepší výsledek tak hurá na bednu.

Nezbývá než to oslavit a rychle opravit 5.8.2009 nás v Mostě čeká další závod a to devítihodinovka.
6h le most0809.jpg
Historie: GTV 2000 - Giulietta - Alfetta GTV - 75 1,6 - 75 1,8 - 75 2,0TS - 75V6 2,5 -164V6TB - 156SW 2,4 JTD - 159 SW 1,9 JTDM
Současnost : 75V6 3,0 - 147 1,6TS - 166 2,4 20v JTD -159 SW 1,9 JTDM
159 SW 2,0 JTDM TI 8C competizione
Uživatelský avatar
DD
1,7 16V
 
Příspěvky: 134
Registrován: 24 srp 2007, 08:49
Bydliště: Brno

Re: 6H Le Most

Příspěvekod MacGyver » 23 čer 2009, 20:50

Gratuluju ke skvělému umístění 8) je prostě vidět že lidská blbost je nekonečná, protože ten kdo do vás tak kreténsky narazil to udělal úplně zbytečně, viděl jsem to (závodili jsme tam s modrou M3)
Naposledy upravil MacGyver dne 23 čer 2009, 20:53, celkově upraveno 1
....a když jsem se pak v patnácti rozhodoval co budu mít po fechtlovi doma, itálie pro mě byla jasná volba
Alfa romeo 166 3.0 V6
Moto Guzzi V35C
Uživatelský avatar
MacGyver
1.7 TS
 
Příspěvky: 86
Registrován: 03 bře 2009, 20:29
Bydliště: Štatl

Re: 6H Le Most

Příspěvekod DD » 24 čer 2009, 23:00

MacGyver píše:Gratuluju ke skvělému umístění 8) je prostě vidět že lidská blbost je nekonečná, protože ten kdo do vás tak kreténsky narazil to udělal úplně zbytečně, viděl jsem to (závodili jsme tam s modrou M3)


Nedá se nic dělat. prostě smůla nás opět neminula. Nebude to dlouho trvat a budeme zase v kondici. Věřím, že v Mostě chybět nebudeme,
Musím říct, že Vám to šlape dá se říct bezkonkurenčně, co jste měli ted za problém ?
Historie: GTV 2000 - Giulietta - Alfetta GTV - 75 1,6 - 75 1,8 - 75 2,0TS - 75V6 2,5 -164V6TB - 156SW 2,4 JTD - 159 SW 1,9 JTDM
Současnost : 75V6 3,0 - 147 1,6TS - 166 2,4 20v JTD -159 SW 1,9 JTDM
159 SW 2,0 JTDM TI 8C competizione
Uživatelský avatar
DD
1,7 16V
 
Příspěvky: 134
Registrován: 24 srp 2007, 08:49
Bydliště: Brno

Re: 6H Le Most

Příspěvekod MacGyver » 02 črc 2009, 19:50

to si nás asi pleteš, my sme ta světle modrá M3 Vonka Racing, 5. ve třídě, neměli sme žádný problémy.
....a když jsem se pak v patnácti rozhodoval co budu mít po fechtlovi doma, itálie pro mě byla jasná volba
Alfa romeo 166 3.0 V6
Moto Guzzi V35C
Uživatelský avatar
MacGyver
1.7 TS
 
Příspěvky: 86
Registrován: 03 bře 2009, 20:29
Bydliště: Štatl


Zpět na Motorsport

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron