Nase family se vydala na kontrolu Praglu, co novyho a tak.
Vzhledem k dobrym vztahum s nasimi prazskymi spoluobcany jsme se rozhodli ze usporadame rychlosraz. Boomer byl v Kosicich (nebo s nejakou jinou), takze ma volba padla na Elbu, jakozto zodpovedneho knihovnika.
Od myslenky k realizaci ubehlo trochu casu a jiz jsme se srazili. Jak jinak nez stylove alfisticky, maine family METREM a Elba PANDOU.
Kdo neveri at do Prahy bezi. Elba se do Pandy skutecne vleze nicmene mnoho mista tam nezbyva.
Toto vozidlo se da cele oznacit za ANOTOMICKE, protoze se cele Elbovi naprosto prizpusobi a je mu evidentne zcela na miru. Nad hlavou nema nic, vlasy se dotykaji stropu a jsou stlaceny na 50% vysky, pred koleny je cca 1,5-2,5 cm a dvere se daji zavrit, coz se pri nastupovani zda zcela nemozne.
Ihned po uspesnem dovreni dveri, jsme jeli lehce provetrat naftaka se spotrebou 5.1l/100km.
Tato skutecnost byla pro muj zivot velmi vyznamna. Po ladnem zhoupnuti se z patniku, pro GTA naprosto neprekonatelne to prekazky, jsme poklidnou jizdou a klabosenim o spotrebe dojeli na krizovatku. Ihned po vyjeti z krizovatky jsem se chytil calouneni dveri. Cca 15m po rozjezdu jsme o tridu podelali T
DI coz me velmi potesilo. Po dalsich cca 100m (nebo tak nejak) jsme byli nejnalozenejsi a nejrychlesi Panda v Praze (na 4 - 140). Zazitek ze sportovni jizdy zcela nesportovnim vozem byl vynikajici.
Po otoceni se na dalsim semaforu jsme s jiz zahratym motorem byli nejrychlejsim autem v Praze.
Klickovani mezi ostatnimi zcela rozmazanymi vozidly bylo v tomto voze naprosto uzasne. Naklon v nekterych momentech dosahoval asi 45°, mozna i vic. V jednu chvili (klicka pravej - levej - pravej pruh) jsem osobne zachranil Pandu pred prevrhnutim svou pritomnosti, jakozto vyvazovaci element. I kdyz se nemohu rovnat Elbovi, verim ze nebyt me, byl by znacne poskozen levy bok celeho vozidla.
No, byl to velmi poucny zazitek, za ktery jsem Elbovi vdecny.
Panda sport Elba edition forever
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau