Pribina

Spojené témata Moje Alfa a Galerie členů SqM

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Re:

Příspěvekod Pribina » 21 kvě 2013, 09:40

.mycTD píše:vzhledem k tomu, ze Pribina vlastnima rukama nic z toho delat nebude, tak jsme v nakladech na cene swapu za dvoulitr a tam ten rozdil aspon bude poznat.


tak tak Pribina to prenecha V-Bratrum, ale swap za 2.0TS by byl docela narocny si myslim, 1.6TS ma urcite jinak elektriku, jinou prevodovku atd. Takze si myslim ze i tak ty naklady by byly nizsi pri vymene jen hlavy ne?
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Re: Pribina

Příspěvekod Pribina » 21 kvě 2013, 09:41

Dallen píše:Cela hlava z dvoulitru se da do litru.

IMHO bych to prodal a koupil jine v kterem se bude zase dva roky vrtat 8)


neprodam :) Alfonsa mam od roku 2005 takze se v nem vrtam uz spoustu let :)
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Re: Re:

Příspěvekod yan.ko » 21 kvě 2013, 09:50

Pribina píše:
.mycTD píše:vzhledem k tomu, ze Pribina vlastnima rukama nic z toho delat nebude, tak jsme v nakladech na cene swapu za dvoulitr a tam ten rozdil aspon bude poznat.


tak tak Pribina to prenecha V-Bratrum, ale swap za 2.0TS by byl docela narocny si myslim, 1.6TS ma urcite jinak elektriku, jinou prevodovku atd. Takze si myslim ze i tak ty naklady by byly nizsi pri vymene jen hlavy ne?


No tak pri vymene hlavy je potreba vzit v uvahu vrtani a zmenu kompresniho pomer. Porad se mi jako nejsnadnejsi jevi vymena vacky. Mozna by stalo za to prubnout zda by nepasovalo i saci potrubi z 2.0..
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: Pribina

Příspěvekod lukee » 21 kvě 2013, 14:42

Já myslím, že pokud nemáš jednotku na klapce, ale v podlaze, tak to bude M2.10.4 a ta by měla být stejná v rámci všech T.S., akorát program bude jiný. Jinak dvoulitr má nějaké vymoženosti navíc, např. řemen vyvažovacích hřídelí, novější T.S. měly proměnnou délku sání atd. Převodovku bys mohl nechat, aspoň to bude zpřevodované na zrychlení 8)
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: Pribina

Příspěvekod Pribina » 22 kvě 2013, 08:45

shodou okolnosti jsem vcera byl u V-Bratra Petra a doslo na vacky v 146 a rikal mi ze na 1.6TS a 2.0TS je stejna tak nevim
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Re: Pribina

Příspěvekod zde » 22 kvě 2013, 09:02

Vedle* jsem čet:

vačky 1.8/2L TS EU2 a EU 3 (naprosto stejné parametry, byť se eper čísla někdy lišej):

247° sání/9,5mm
251° výfuk/9,5mm

1.6TS/1.8 16V FIAT

237°/9mm
235°/8,5mm

1.4 TS
228°/8,3mm
227°/7,55mm

tj 2L vačky v 1.6 TS něco trochu přidaj... maj podobný parametry jako "medium road" od zvučnejch výrobců jako C&B... otázka je jak se chová jen samotná sací vačka nebo oboje...pouze sací bude minimální zlepšení, -vhodný na EU3 s absolutne seriovým vejfukem, kde je dusítko vpodobě katů hnedle na motoru, po předělání na EU 2 kde je kat až kdesi pod autem a oboje vačky to může bejt zajímavý...
Uživatelský avatar
zde
3,0V6
 
Příspěvky: 2367
Registrován: 11 lis 2009, 20:22

Re: Pribina

Příspěvekod Pribina » 22 kvě 2013, 10:36

no ja nemam zadne EU bo kat je z auta pryc, tak ze bych zacal shanet vazky z 2.0TS?
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Re: Pribina

Příspěvekod zde » 22 kvě 2013, 10:38

Vidím to taky tak, ten kdo to psal si jen tak neplácá játra. Proč by ale V-Bro říkal že jsou stejné?
Uživatelský avatar
zde
3,0V6
 
Příspěvky: 2367
Registrován: 11 lis 2009, 20:22

Re: Pribina

Příspěvekod mr.BSE » 22 kvě 2013, 10:55

Aby měl od Pribiny pokoj :-D
Obrázek

Repres.eu - servis, kde mně opravili immo (jako jediní v ČR)

Obsah je veličina, která vyjadřuje velikost plochy.
Objem je veličina, představuje míru charakterizující danou část prostoru (např. válce motoru).
Uživatelský avatar
mr.BSE
2,5 V6
 
Příspěvky: 1544
Registrován: 23 bře 2009, 11:43
Bydliště: Brno

Re: Pribina

Příspěvekod lukee » 22 kvě 2013, 10:56

Třeba proto, že sednou do domků bez problémů, akorát možná neměřil ty úhly.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod Slíma » 22 kvě 2013, 11:19

urcite je nemeril :wink:
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Re: Pribina

Příspěvekod Pribina » 22 kvě 2013, 11:56

taky se priklanim k tomu ze je asi nemeril :)
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Re: Pribina

Příspěvekod Pribina » 22 kvě 2013, 14:09

tak pred chvili jsem mluvil s V-Bratrem Tomasem a ten rikal, ze ten rozdil v uhlech je tak maly, ze to na vykonu absolutne nepujde poznat a ze v praci kdyz nemaji vacky z 2.0 tak do 2.0 davaji z 1.6, ze na vykonu to poznat nejde.
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod .mycTD » 22 kvě 2013, 14:30

ja bych spis rekl, ze v JM kraji se s tvou hlavou evidentne nikdo mrdat nechce :D
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod Slíma » 22 kvě 2013, 14:34

za dva kone :mrgreen:
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

PředchozíDalší

Zpět na Moje Alfa (My Alfa)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků

cron