Tak nějaké novinky, auto jezdí denno denně do práce a uživám si svižné jízdy.
Co bylo uděláno:
- vymeněn olej za Selenii 10w60 na proplach
- rozvody u kterých jsem si dokurvil časovaní zapalovaní ( na pumpu jsem se vysral
)
- ukostřil pořádně zadní světla, takže už neproblikávají
- brzdy si už nějak sedly, ale pořád to není ono
- vyroben a nanýtován přední štítek pod přední kapotou
- rozhýbány stahovačky oken
Věci na co se došlo:
- vačky v piči, ale pořád to jede jak kokot
- altík je v prdeli, do nedávna ještě jakš takš dobíjel, dneska jsem to v práci změřil a napětí při chodu motoru není vyžší jak 12,67 V
- u stahovaček se strácí kostra nebo napětí, takže stahuji ručně přes drádky natvrdo na baterce abych nezdech v těchto vedrech
- občas si řekne, že zdechne a prostě už nejede dál, za pár minut se zatím zase sama opravila
- při hodně velkým zahřátí od motoru něco kape když někde stojím ..
Co mě čeká:
- výměna spojky, zatím je v jednání, ale vázne to
- brzdy, na těch 200 koní to prostě nebrzdí
- a pak teda zavařit tu díru na výfuk
To je asi tak vše, ale už asi vím, proč stála jen 53 400 Kč
stále je to ale pojizdná kára