Jaké pasy? :)) nic neni vyrezane zbytecne :)) uchyceni pásu je na stejnem miste, jen u toho ridice to bylo hodne vyhnile, tak jsem to tam musel poradne zavarit, posledni fotka je zvedaci zadni packa pod zadnima sedakama.
Jinak karoserie v Cajku* moc neni :))) hnije to uplne na stejnych mistech jako vsechny 75. Akorad ze u teto to neni tak markantni a misto vyrezani zhnileho mista 10x10 cm vyrezavam jen 3x3 cm a to jen diky tomu, ze jsem moc velky detailista a proste jak tam vidim nekde vetsi korozi, tak zacnu rezat a rezat.
Mozna to jde i videt, jak pod sedakama ridice a spolujezdce vede zespodu nosnik na torzku. Tam to proste zespodu rezlo, ale nebylo to zkrz a ja to proste vyrezal, protoze vim, ze za 5 let by to uz skrz bylo.
Jinak to ale asi vypada, ze z toho bude zase totalni Street car. Vse se bude vymyslet postupne za pochodu. Jak brzdove,spojkove, tak palivove trubky dozadu povedou interierem, at okolo kardanu a vyfuku se nezahrivaji a celkove to meli italove uplne na hovno tu palivovou soustavu na Americe vymyslenou, je potreba to vylepsit.
Jinak sváry na estetiku moc nevybrusuji, at je tam nejaka ta pevnost. Jinak vse zavaruji na totalku, takze zadne jen bodovani, ale vse plny svar dokola bez jedine dirky ....... obcas se ty plechy zkrouti no