GT 2.0 JTS Supercharged by Autodelta

Spojené témata Moje Alfa a Galerie členů SqM

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Příspěvekod GIONARDI » 22 kvě 2008, 22:28

zase mě davaš zabrat kovokeramika - na PM mi pak dej cenu - cítím že budu plánovat další dáreček pro kočičku :D
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Kolik ta sradna stojí

Příspěvekod PavelB » 22 kvě 2008, 22:56

Dělám trochu pozdější jarní úklid v krabici s fakturama po ukončení hlavních částí úprav alfičky. Možná by někoho, kdo o něčem podobném uvažuje to mohlo zajímat. Doufám jen, že tu jsou samí rozumní lidé...budu to sem psát tak, jak to bylo a jak to doopravdy vše stálo (přepočet od oka € za 26 a libra za 34). Třeba abych někoho odradil. Protože je třeba zdůraznit, abyste získali vyšší celkový výkon auta, je potřeba udělat víceméně všechny následující úpravy.

Pořizovací cena: 500 000 Kč (2006, najeto 38 000km, od autorizovaného prodejce se zárukou)
Servis po koupi: 32 000 Kč (náplně, filtr, pár silent bloků,diagnostika)
Pravidelná prohlídka+zadní ramena: 12 000 Kč
Autodelta set pro motor JTS: 136 000 Kč vč. montáže, rozvody v ceně + 2 roky záruka na celý motor!!!
Autodelta kryt pod motor hliník: 4000 Kč
Autodelta sportovní spojka s kovokeramickou lamelou: 27 000Kč
Originál kola 18" Blackline+P zero Rosso: 26 000 Kč
Koutouče Brembo + desky ATE: 8 900Kč
Úprava stálého převodu + zkrácené řazení Czech made :-): 7 800 Kč
Od svodů výfuk supersprint: 62 000 Kč
Na zakázku dělaný duplex oncový tlumič od Supersport24: 8 200 Kč
Stavitelná podvozek novitec: 23 000 Kč

!!!!! Záruční oprava celé hlavy motoru za cca 150 000 kč!!!!!

Sada tvrdších siletn bloků: 12 000 Kč
Ramena, stabilizátory, práce na podvozku: 25 000Kč
Přelakovaní celého předku kvůli kamenům: 6000 Kč
Volant+manžeta šalt páky Blackline: 8000 Kč
Přední lišty Blackline: 3500 Kč
Autodelta sportovní sání+KN filtr do něj: 5700Kč


Celkem: 913 800 Kč.

Chybí tam nějaká práce + plus to co nemám v krabici s papírama, ale teď už je pozdě a hlav mi nepřemýšlí , takže jsem něco zapomněl.
Tenhle celek je vyváženej a funguje skvěle. GO na záruku proběhla, protože soudruzi v SRN udělalí chybu v nastavení nové ŘJ, která se má ještě trochu upravit přímo na konkrétní vůz, což neudělali, ale oprava bez problémů a teď mám aspoň komplet nová motor až na blok.

Teď přijde určo Samosvor a rozpěry a asi dopředu Bremba 330mm. Jinak už asi není kam jít. Kromě odlehčení....ale to bude asi už hard core a vykašlu se na to...
Alfa Romeo GT 2.0 JTS AUTODELTA Supercharged
PavelB
1,6 TS
 
Příspěvky: 51
Registrován: 05 bře 2008, 10:36

Příspěvekod PavelB » 22 kvě 2008, 22:59

GIONARDI píše:zase mě davaš zabrat kovokeramika - na PM mi pak dej cenu - cítím že budu plánovat další dáreček pro kočičku :D

Gio:máš to v tom seznamu. Ovšem je potřeba se s tím naučit jezdit, je to velmi přísné.A taky vyměnit všechny možná silentbloky, když uděláš chybu při řazení, tak tě to kopne jak sviňa až sem se bál, že mi motor vyskočí. Ale po zažití se s tím jezdí perfktně a přidalo to subjektivně strašně moc na dynamice
Alfa Romeo GT 2.0 JTS AUTODELTA Supercharged
PavelB
1,6 TS
 
Příspěvky: 51
Registrován: 05 bře 2008, 10:36

Příspěvekod Rabiatti » 23 kvě 2008, 06:05

PavelB píše:
Rabiatti píše:
PavelB píše:
Rabiatti píše:fakt pekna ital. lejdy. Asi to bude znit blbe, ale kolik ma koniku


koníků má dost a dost...nabržděno 225 kobylek. Vzhledem k tomu, že je lehčí než GT V6 a má lepší průběh výkonu a krouťáku, tak bude minimálně srovnatelně rychlá. Brera V6 Q4 je pomalejší, jak jsem dnska zjistil, jak ve zrychlení z nuly, tak pružném na dálnici, tak na 1/4 míle, tak i na okresce, kde když jsem já jel první, tak jsem jí ujížděl a když jel on první, tak jsem mu byl přilepenej na nárazníku. A to kamarád to auto má pořádně v ruce. V zatáčkách je handicap Brery největší.

Ale narovinu povím, že 3.7 EVO by bylo lepší, ale těch 400 kobylek na předek je už hardcore.

U nas jsou zazky 20 000 na vyhru, tak muzes dojet :D


Na rovinu povím, že mi přijde barbarství ničit alfinku závody, když tak jenom občas a spíš na okruhu, i tak jsou pak náklady enormní (stálo mě to pneu, desky, olej...)

pokusím se tu napsat a sesumírovat na kolik mě to celé vyšlo, samotného mne to zajímá. Právě dělám pořádek v papírech, tak to mám po ruce. Aby každý, kdo by se chtěl do něčeho podobného pustit věděl, co ho čeká (zrovna se mi kupí dotazy na Autodelta a spol.)


Vsechno hezky a zajimavy co pises, ale trochu humoru by neuskodilo. Taky umim pocitat
Prossimamente certamente
Alfa Romeo- ne?mam
Podložky SPZ- mam
Cuore Spivo- mam
Uživatelský avatar
Rabiatti
Doktor
 
Příspěvky: 574
Registrován: 29 úno 2008, 12:11
Bydliště: Brno

Příspěvekod PavelB » 23 kvě 2008, 07:32

Rabiatti píše:
PavelB píše:
Rabiatti píše:
PavelB píše:
Rabiatti píše:fakt pekna ital. lejdy. Asi to bude znit blbe, ale kolik ma koniku


koníků má dost a dost...nabržděno 225 kobylek. Vzhledem k tomu, že je lehčí než GT V6 a má lepší průběh výkonu a krouťáku, tak bude minimálně srovnatelně rychlá. Brera V6 Q4 je pomalejší, jak jsem dnska zjistil, jak ve zrychlení z nuly, tak pružném na dálnici, tak na 1/4 míle, tak i na okresce, kde když jsem já jel první, tak jsem jí ujížděl a když jel on první, tak jsem mu byl přilepenej na nárazníku. A to kamarád to auto má pořádně v ruce. V zatáčkách je handicap Brery největší.

Ale narovinu povím, že 3.7 EVO by bylo lepší, ale těch 400 kobylek na předek je už hardcore.

U nas jsou zazky 20 000 na vyhru, tak muzes dojet :D


Na rovinu povím, že mi přijde barbarství ničit alfinku závody, když tak jenom občas a spíš na okruhu, i tak jsou pak náklady enormní (stálo mě to pneu, desky, olej...)

pokusím se tu napsat a sesumírovat na kolik mě to celé vyšlo, samotného mne to zajímá. Právě dělám pořádek v papírech, tak to mám po ruce. Aby každý, kdo by se chtěl do něčeho podobného pustit věděl, co ho čeká (zrovna se mi kupí dotazy na Autodelta a spol.)


Vsechno hezky a zajimavy co pises, ale trochu humoru by neuskodilo. Taky umim pocitat


tak to je třeba rpo někoho, kterej o podobné úpravě uvažuje a myslí si, že mu bude stačit 4000liber na kit motoru.... zároveň to zajímalo i mě, kolik se do toho za rok dalo. A to si gratuluju, že jsem zvoli deltu a ne nějakého úpravce z Německa, kterého vychvalují na alfa-gt.de. To je bohužel bez záruku a Motorschade bych platil sám a sám...


Ale pokud ti ty cenovky na rovinu napsaný vadí, tak to smažu...
Alfa Romeo GT 2.0 JTS AUTODELTA Supercharged
PavelB
1,6 TS
 
Příspěvky: 51
Registrován: 05 bře 2008, 10:36

Příspěvekod GIONARDI » 23 kvě 2008, 07:46

Nechej - pohoda ja taky nacenil týden v ozdravovně :D sranda musi byt, a jsme tu jen jednou, tak si užijem ne? :D Ja pojedu ještě za 20. namontovat odpuzovač jedovatých paprsků* toto mi tu ještě chybí :D
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod PavelB » 23 kvě 2008, 09:23

GIONARDI píše:Nechej - pohoda ja taky nacenil týden v ozdravovně :D sranda musi byt, a jsme tu jen jednou, tak si užijem ne? :D Ja pojedu ještě za 20. namontovat odpuzovač jedovatých paprsků* toto mi tu ještě chybí :D


já jsem to psal hlavně pro to, že se mi množí maily s dotazy kolik co stojí a jaké mám zkušenosti, tak jsem to napsal všechno(asi) a mám kam odkazovat.

Antiradar jsem zvažoval, ale když jsem si spočet svoje pokuty za poslední tři roky a 90% z nich je parkování, tak mi vyšlo, že se to nevyplatí. Ovšem hodně mě zaujal ten integrovanej do nárazníku, nikde nic není vidět, jenom někam skryješ display, který ti ukazuje odkud tě měří. Má to budoucí tchán v Mitsu 3000GT a je nadmíru spokojenej, ale tam to chápu, jeho přepravní rychlost je 2.kosmická :finga:
Alfa Romeo GT 2.0 JTS AUTODELTA Supercharged
PavelB
1,6 TS
 
Příspěvky: 51
Registrován: 05 bře 2008, 10:36

Příspěvekod GIONARDI » 23 kvě 2008, 14:01

ja jezdim hodně a málo parkuji - tak ty jebadla* jsou pro mne nezbytná - bez toho nejedu ani z košem do kontiku :D
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod Rabiatti » 26 kvě 2008, 06:15

Cenik tam nech, psal jsem ze to je zajimavy. Aspon vim co si za 20 mych alf muzu poridit :D :D :D :D :D :D
Prossimamente certamente
Alfa Romeo- ne?mam
Podložky SPZ- mam
Cuore Spivo- mam
Uživatelský avatar
Rabiatti
Doktor
 
Příspěvky: 574
Registrován: 29 úno 2008, 12:11
Bydliště: Brno

Příspěvekod GIONARDI » 04 čer 2008, 19:41

pane pověs fotku čelně na kolo - chtěl bych vidět jak je vidět brzdič prosim. (použij *přidat obrázek - ten červený vstup hned pod oknem, na ukažto to nejde zvětšit) diky 8) - jo a pověs ještě jednou fotku těch supersport duplex
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod PavelB » 04 čer 2008, 21:28

GIONARDI píše:pane pověs fotku čelně na kolo - chtěl bych vidět jak je vidět brzdič prosim. (použij *přidat obrázek - ten červený vstup hned pod oknem, na ukažto to nejde zvětšit) diky 8) - jo a pověs ještě jednou fotku těch supersport duplex


tak ty mě teda zaměstnáváš...jednou si to vyberu... :axe:


Obrázek


jinou fotku nemám, můžu udělat zítra a výfuk máš tady, děláno iphonem, takže nic moc...:

Obrázek

ovšem u výfuku upozorňuji, že montáž není až tak jednoduchá... za záslepkou je závit pro tažné oko, musí se sundat nárazník, vyříznout v něm díru, pak vyříznout díru do podlahy, udělat držáky na výfuk, vše přelakovat....ale vypadá to super...
Alfa Romeo GT 2.0 JTS AUTODELTA Supercharged
PavelB
1,6 TS
 
Příspěvky: 51
Registrován: 05 bře 2008, 10:36

Příspěvekod PavelB » 04 čer 2008, 21:29

GIONARDI píše:pane pověs fotku čelně na kolo - chtěl bych vidět jak je vidět brzdič prosim. (použij *přidat obrázek - ten červený vstup hned pod oknem, na ukažto to nejde zvětšit) diky 8) - jo a pověs ještě jednou fotku těch supersport duplex


ale pokud ti jde o to, jak jsou vidět brzdy, tak jsou vidět OK... ale ty kola si nekupuj, jsou hnusný, nikomu se nelíbí a hlavně je mám už já! :mrgreen:
Alfa Romeo GT 2.0 JTS AUTODELTA Supercharged
PavelB
1,6 TS
 
Příspěvky: 51
Registrován: 05 bře 2008, 10:36

Příspěvekod GIONARDI » 05 čer 2008, 08:11

Oooooo diky - diky - služebníček - skoro otrok ......
Ja vim že tě otravuji - ale je to rychlejší než to šmudlit v compu. - chtěl jsem jen vidět
jak ty *gotiky* vypadají na autě. A brzdovy agregat by měl bát vidět - když už tam je - že?
To je spolu s koly jediný prvek, který řekne lopatám* - že to krásné auto jede a brzdí ....
:D :D - však váš - pozbírám podklady - fotky atd - a pak se domluvime - jestli to ještě pro mne uděláš - než z toho otravování tě* zkolabuješ
:D
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod PavelB » 05 čer 2008, 10:26

GIONARDI píše:Oooooo diky - diky - služebníček - skoro otrok ......
Ja vim že tě otravuji - ale je to rychlejší než to šmudlit v compu. - chtěl jsem jen vidět
jak ty *gotiky* vypadají na autě. A brzdovy agregat by měl bát vidět - když už tam je - že?
To je spolu s koly jediný prvek, který řekne lopatám* - že to krásné auto jede a brzdí ....
:D :D - však váš - pozbírám podklady - fotky atd - a pak se domluvime - jestli to ještě pro mne uděláš - než z toho otravování tě* zkolabuješ
:D

Obrázek

tady jsem to nafotil jen pro tebe...

těch Q2 bych se bál---->nízký profil pneu, málo loukotí, potkáš díru a máš hrnatý kolo. Už jsem viděl jednu M6 s takovym tuningem po přejetí rigólu.
Alfa Romeo GT 2.0 JTS AUTODELTA Supercharged
PavelB
1,6 TS
 
Příspěvky: 51
Registrován: 05 bře 2008, 10:36

Příspěvekod DonFabi » 05 čer 2008, 13:49

to PavelB: Mohol by si mi poslat na nic cislo do nemecka kto ti robil tu upravu ??? a maju niektore veci s autodelty aj na sklade alebo iba vsetko na onjednavku? dily moc :wink:
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Rosso Proteo Met.
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Grigio Chiaro Met.
Ferrari 575Maranello F1 Rosso Corsa
Uživatelský avatar
DonFabi
1,9 TD
 
Příspěvky: 194
Registrován: 06 dub 2008, 13:16
Bydliště: Levice

PředchozíDalší

Zpět na Moje Alfa (My Alfa)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků

cron