Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
GIONARDI píše:zase mě davaš zabrat kovokeramika - na PM mi pak dej cenu - cítím že budu plánovat další dáreček pro kočičku
PavelB píše:Rabiatti píše:PavelB píše:Rabiatti píše:fakt pekna ital. lejdy. Asi to bude znit blbe, ale kolik ma koniku
koníků má dost a dost...nabržděno 225 kobylek. Vzhledem k tomu, že je lehčí než GT V6 a má lepší průběh výkonu a krouťáku, tak bude minimálně srovnatelně rychlá. Brera V6 Q4 je pomalejší, jak jsem dnska zjistil, jak ve zrychlení z nuly, tak pružném na dálnici, tak na 1/4 míle, tak i na okresce, kde když jsem já jel první, tak jsem jí ujížděl a když jel on první, tak jsem mu byl přilepenej na nárazníku. A to kamarád to auto má pořádně v ruce. V zatáčkách je handicap Brery největší.
Ale narovinu povím, že 3.7 EVO by bylo lepší, ale těch 400 kobylek na předek je už hardcore.
U nas jsou zazky 20 000 na vyhru, tak muzes dojet
Na rovinu povím, že mi přijde barbarství ničit alfinku závody, když tak jenom občas a spíš na okruhu, i tak jsou pak náklady enormní (stálo mě to pneu, desky, olej...)
pokusím se tu napsat a sesumírovat na kolik mě to celé vyšlo, samotného mne to zajímá. Právě dělám pořádek v papírech, tak to mám po ruce. Aby každý, kdo by se chtěl do něčeho podobného pustit věděl, co ho čeká (zrovna se mi kupí dotazy na Autodelta a spol.)
Rabiatti píše:PavelB píše:Rabiatti píše:PavelB píše:Rabiatti píše:fakt pekna ital. lejdy. Asi to bude znit blbe, ale kolik ma koniku
koníků má dost a dost...nabržděno 225 kobylek. Vzhledem k tomu, že je lehčí než GT V6 a má lepší průběh výkonu a krouťáku, tak bude minimálně srovnatelně rychlá. Brera V6 Q4 je pomalejší, jak jsem dnska zjistil, jak ve zrychlení z nuly, tak pružném na dálnici, tak na 1/4 míle, tak i na okresce, kde když jsem já jel první, tak jsem jí ujížděl a když jel on první, tak jsem mu byl přilepenej na nárazníku. A to kamarád to auto má pořádně v ruce. V zatáčkách je handicap Brery největší.
Ale narovinu povím, že 3.7 EVO by bylo lepší, ale těch 400 kobylek na předek je už hardcore.
U nas jsou zazky 20 000 na vyhru, tak muzes dojet
Na rovinu povím, že mi přijde barbarství ničit alfinku závody, když tak jenom občas a spíš na okruhu, i tak jsou pak náklady enormní (stálo mě to pneu, desky, olej...)
pokusím se tu napsat a sesumírovat na kolik mě to celé vyšlo, samotného mne to zajímá. Právě dělám pořádek v papírech, tak to mám po ruce. Aby každý, kdo by se chtěl do něčeho podobného pustit věděl, co ho čeká (zrovna se mi kupí dotazy na Autodelta a spol.)
Vsechno hezky a zajimavy co pises, ale trochu humoru by neuskodilo. Taky umim pocitat
GIONARDI píše:Nechej - pohoda ja taky nacenil týden v ozdravovně sranda musi byt, a jsme tu jen jednou, tak si užijem ne? Ja pojedu ještě za 20. namontovat odpuzovač jedovatých paprsků* toto mi tu ještě chybí
GIONARDI píše:pane pověs fotku čelně na kolo - chtěl bych vidět jak je vidět brzdič prosim. (použij *přidat obrázek - ten červený vstup hned pod oknem, na ukažto to nejde zvětšit) diky - jo a pověs ještě jednou fotku těch supersport duplex
GIONARDI píše:pane pověs fotku čelně na kolo - chtěl bych vidět jak je vidět brzdič prosim. (použij *přidat obrázek - ten červený vstup hned pod oknem, na ukažto to nejde zvětšit) diky - jo a pověs ještě jednou fotku těch supersport duplex
GIONARDI píše:Oooooo diky - diky - služebníček - skoro otrok ......
Ja vim že tě otravuji - ale je to rychlejší než to šmudlit v compu. - chtěl jsem jen vidět
jak ty *gotiky* vypadají na autě. A brzdovy agregat by měl bát vidět - když už tam je - že?
To je spolu s koly jediný prvek, který řekne lopatám* - že to krásné auto jede a brzdí ....
- však váš - pozbírám podklady - fotky atd - a pak se domluvime - jestli to ještě pro mne uděláš - než z toho otravování tě* zkolabuješ
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků