2D&S MOTORSPORT

Spojené témata Moje Alfa a Galerie členů SqM

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Re: 2D&S MOTORSPORT

Příspěvekod DD » 09 dub 2009, 18:51

Gianluigi píše:Davide, nahrálo se něco na tu kameru?

Nenahrálo se nic , nějakej problém s kazetou, nebo s kamerou, nevím. Škoda
Historie: GTV 2000 - Giulietta - Alfetta GTV - 75 1,6 - 75 1,8 - 75 2,0TS - 75V6 2,5 -164V6TB - 156SW 2,4 JTD - 159 SW 1,9 JTDM
Současnost : 75V6 3,0 - 147 1,6TS - 166 2,4 20v JTD -159 SW 1,9 JTDM
159 SW 2,0 JTDM TI 8C competizione
Uživatelský avatar
DD
1,7 16V
 
Příspěvky: 134
Registrován: 24 srp 2007, 08:49
Bydliště: Brno

Re: 2D&S MOTORSPORT

Příspěvekod DD » 09 dub 2009, 18:55

GIONARDI píše:8) super - až na maličkost v závěru - ať to vyjde v Mostě :D

Díky, už by jsme si to zasloužily. Na příští rok to budeme muset nadopovat. Nejlepší čas okruhu byl 2:16. Momentálně bez šance s 2:29.
Historie: GTV 2000 - Giulietta - Alfetta GTV - 75 1,6 - 75 1,8 - 75 2,0TS - 75V6 2,5 -164V6TB - 156SW 2,4 JTD - 159 SW 1,9 JTDM
Současnost : 75V6 3,0 - 147 1,6TS - 166 2,4 20v JTD -159 SW 1,9 JTDM
159 SW 2,0 JTDM TI 8C competizione
Uživatelský avatar
DD
1,7 16V
 
Příspěvky: 134
Registrován: 24 srp 2007, 08:49
Bydliště: Brno

Re: 2D&S MOTORSPORT

Příspěvekod DD » 09 dub 2009, 19:29

Sejny píše:Slabý články odpadnou a pak se bude vyhrávat ne? :wink: Tak někdy zas nad Deblínem až se nebudu bát :axe: :mrgreen:

Slabý články jsme zatím taky a ještě nám chybí na M3 100 - 200 koníků.
Jsem asi spěchal , když potkám na silnici pěknou 75ku, to vždycky potěší.
Historie: GTV 2000 - Giulietta - Alfetta GTV - 75 1,6 - 75 1,8 - 75 2,0TS - 75V6 2,5 -164V6TB - 156SW 2,4 JTD - 159 SW 1,9 JTDM
Současnost : 75V6 3,0 - 147 1,6TS - 166 2,4 20v JTD -159 SW 1,9 JTDM
159 SW 2,0 JTDM TI 8C competizione
Uživatelský avatar
DD
1,7 16V
 
Příspěvky: 134
Registrován: 24 srp 2007, 08:49
Bydliště: Brno

Re: 2D&S MOTORSPORT

Příspěvekod Gianluigi » 10 dub 2009, 10:26

DD píše:
Gianluigi píše:Davide, nahrálo se něco na tu kameru?

Nenahrálo se nic , nějakej problém s kazetou, nebo s kamerou, nevím. Škoda

Tak to zase zkusíme v Mostě.
Gianluigi
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 16 kvě 2008, 22:41
Bydliště: Brno - Bystrc

Re: 2D&S MOTORSPORT

Příspěvekod DD » 10 dub 2009, 11:03

Gianluigi píše:
DD píše:
Gianluigi píše:Davide, nahrálo se něco na tu kameru?

Nenahrálo se nic , nějakej problém s kazetou, nebo s kamerou, nevím. Škoda

Tak to zase zkusíme v Mostě.

:D
Historie: GTV 2000 - Giulietta - Alfetta GTV - 75 1,6 - 75 1,8 - 75 2,0TS - 75V6 2,5 -164V6TB - 156SW 2,4 JTD - 159 SW 1,9 JTDM
Současnost : 75V6 3,0 - 147 1,6TS - 166 2,4 20v JTD -159 SW 1,9 JTDM
159 SW 2,0 JTDM TI 8C competizione
Uživatelský avatar
DD
1,7 16V
 
Příspěvky: 134
Registrován: 24 srp 2007, 08:49
Bydliště: Brno

6H Le Most je tady

Příspěvekod DD » 23 kvě 2009, 10:45

Druhým závodem letošní sezony seriálu vytrvalostních závodů Le je tradičně šestihodinovka v Mostě.
Tento závod se koná 28.5.2009 se startem v 11:00 . Tento termín není pro většinu pracujících nijak příznivý, ale přesto doufám, že nás jako obvykle pár nadšenců přijede podpořit.

První závod letošní sezony pro nás dopadl smolně,tak doufáme, že V Mostě nám bude dopřáno více štěstí.

Všechny srdečně zvu do mostu na závody a malé občerstvení v boxech jménem svým a samozřejmě celého teamu 2D&S MOTORSPORT.
1priprava.JPG
Historie: GTV 2000 - Giulietta - Alfetta GTV - 75 1,6 - 75 1,8 - 75 2,0TS - 75V6 2,5 -164V6TB - 156SW 2,4 JTD - 159 SW 1,9 JTDM
Současnost : 75V6 3,0 - 147 1,6TS - 166 2,4 20v JTD -159 SW 1,9 JTDM
159 SW 2,0 JTDM TI 8C competizione
Uživatelský avatar
DD
1,7 16V
 
Příspěvky: 134
Registrován: 24 srp 2007, 08:49
Bydliště: Brno

Pár oprav a úprav pro 6H v Mostě

Příspěvekod DD » 31 kvě 2009, 13:57

Přípravy probíhaly standartně, vše nachystat na 120%, co není přivařeno je povoleno. asi tak nějak.
V autě komplet nová převodovka, v minulých závodech se ukázalo, že odlehčení kol v převodovce je velkým přínosem tak jsme v tom pokračovali. 2ka, 3ka a 4st zaznamenal jště brutálnější odlehčení.
009.JPG
010.JPG


Další zásadní změna proběhla na zadní nápravě a to zvětšení odklonů z 0 st na 2,5 st. Tuto úpravu jsme byli nuceni udělat z důvodu přehřívání vnější strany pneumatik v delších zatáčkách. Výrazné zlepšení gripu by mělo být znatelné. na tuto úpravu byl vyroben speciální přípravek.
P5160730.JPG


Testování v Brně by mělo ukázat zda je vše OK
Historie: GTV 2000 - Giulietta - Alfetta GTV - 75 1,6 - 75 1,8 - 75 2,0TS - 75V6 2,5 -164V6TB - 156SW 2,4 JTD - 159 SW 1,9 JTDM
Současnost : 75V6 3,0 - 147 1,6TS - 166 2,4 20v JTD -159 SW 1,9 JTDM
159 SW 2,0 JTDM TI 8C competizione
Uživatelský avatar
DD
1,7 16V
 
Příspěvky: 134
Registrován: 24 srp 2007, 08:49
Bydliště: Brno

Testování 19.5.2009 v Brně

Příspěvekod DD » 31 kvě 2009, 14:01

Testování proběhlo bez problémů, bez nutnosti dalších úprav .
V Mostě pojedeme ve třech s jedním nováčkem v našem teamu. Michal si auto vyzkoušel a na most se už těší.
Historie: GTV 2000 - Giulietta - Alfetta GTV - 75 1,6 - 75 1,8 - 75 2,0TS - 75V6 2,5 -164V6TB - 156SW 2,4 JTD - 159 SW 1,9 JTDM
Současnost : 75V6 3,0 - 147 1,6TS - 166 2,4 20v JTD -159 SW 1,9 JTDM
159 SW 2,0 JTDM TI 8C competizione
Uživatelský avatar
DD
1,7 16V
 
Příspěvky: 134
Registrován: 24 srp 2007, 08:49
Bydliště: Brno

6H Le Most je tady 1

Příspěvekod DD » 31 kvě 2009, 14:41

Do Mostu jsme vyrazily až k ránu . Technická přejímka nás čekala v 8:30. S drátěnkou ve výfuku jsme opět prošli hladce.
Na přejímce nás čekalo pár překvapení. Dva vozy Radical a z boxů ještě vykukovalo ještě něco s křídlem bez blatníků. všechno naštěstí patřící do divize 5.
Pro tento závod s námí sdílí box ještě kolegové z Prahy a Plzně s AR 75 2,5 V6
P5280734.JPG

Ještě pár rad jak kdy a a co.
rembrant.JPG

10:20 je třeba vyrazit na trat.
Na startu se postavilo 25 strojů, my na 3 místě v divizi.
Jako tradičně závod odstartoval Martin . Hned v druhém kole se na nás tlaččí Porsche 924 teamu Hufi , po nepatrném potykání za cílovkou zůstává Porsche v olaku dýmu za námi. Martin naznačil kde mají jezdit a po té už jsme s Porschem neměli problém.
Kolegové s 2,5kou mají problém s motorem a zhruba po dvou kolech musí odstoupit a závod pro ně končí.
Počasí velmi nestálé, ale martin zatím jezdí za sucha. v 36 kole zajíždí nejrychlejší čas 2:00:68.
Po dvou hodinách pravidelné jízdy zajíždí k tankování a střídání.
při střídání marti nehlásí žádný závažný problém. Nastavení a ovladatelnost vozu velmi dobrá.
Do auta sedá Michal, přebírá závod na třetím místě a čeká ho v tomto voze první kolo v závodním tempu.
začíná s rozvahou a kolo od kola časy zlepšuje.
Po hodině a půl přichází deštová přehánka , stopa , ale zůstává téměř suchá.
Při sledování oficielní časomíry zjištujeme, že nám nebyli započítány kola průjezdů boxem. Reklamace u rozhodčích se prošetřuje.
Po dvou hodinách bez varování přijíždí michal bez takování do boxů a hlasí, že mu z plynového pedálu upadl AL nášlap a vadí mu při brždění. vše je odstraněno během pár vteřin, ale chyba, že nejel rovnou natankovat a vystřídat nás stojí cenné sekundy v celkovém pořadí.
Znovu vyjíždí na trat a za tři kola zajíždí znovu do boxů na tankování a střídání.

Pokračování příště
Naposledy upravil DD dne 07 čer 2009, 21:14, celkově upraveno 1
Historie: GTV 2000 - Giulietta - Alfetta GTV - 75 1,6 - 75 1,8 - 75 2,0TS - 75V6 2,5 -164V6TB - 156SW 2,4 JTD - 159 SW 1,9 JTDM
Současnost : 75V6 3,0 - 147 1,6TS - 166 2,4 20v JTD -159 SW 1,9 JTDM
159 SW 2,0 JTDM TI 8C competizione
Uživatelský avatar
DD
1,7 16V
 
Příspěvky: 134
Registrován: 24 srp 2007, 08:49
Bydliště: Brno

6H Le Most je tady 2

Příspěvekod DD » 07 čer 2009, 19:42

Rozhodli jsme nepřezouvat na mokro. Oblačnost stále se plazící podél Krušných hor stále dává na výběr a tím i nejistotu zda jsme rozhodli správně.
Po vystřídání se zase vracíme na trať. Stopu mám stále suchou i přes občasný déšť.
Po 10ti kolech začíná vydatně pršet a trať je mokrá včetně stopy. Časy se začínají zpomalovat pneumatiky chladnout a nezbývá než na většině trati jezdit mimo kluzkou stopu.
Většina teamů zůstala na suchém obutí a nejsou v jizních vlasnostech výraznější rozdíly. S kluzkým povrchem bojují všichni.
Zbývá zhruba půl hodiny do cíle a přdjetím jedné M3ky se dostáváme na druhé místo.
Pravidelnou jízdou získáváme náskok a cíl se blíží.
Jsou dvě kola do cíle a za cílovou rovinkou se na mokré trati nebezpečně rychle přibližuje bílé BMW M3 slovenské posádky. Při brždění do retarderu za cílovkou v poslední chvíli vidím ve zpětném zrcátku, že zapoměl brzdit a řítí se do mě. Moje snaha udělat místo pro brždění je marná, Bmw je tak o 60 km rychlejší a prostě nemá čas vyhnout. Jen jsem se stačil nachystat na pecku ze zadu a už letím se zvednutou zádí rovno mezi zpomalovací retarder z pneumatik. A je to v ...
hlavou mě proletí myšlenka, když nedojedeme nebudeme ani třetí. Projíždím retardérem a vracím se zpět na trať. Jede to, ale dře to. musím zpomali pneumatiky začínají hořet a nestíhají se vodou chladit. Po třčtvrtě kole ubíjejícím tempem 70 km/h konečně bouchne zadní guma přestane drhnout o zmuchlaný podběh. Mimo pravotočivé zatáčky se dá je docela svižně. Zatím jsme pořád na druhém místě. půlkola do cíle a M3ka mě nemilosrdně předjíždí a dojíždíme si pro 3. místo.
Radost z dokončeného závodu a 3ho místa střídá smutek z zbytečně rozbitého auta . Zase to nebylo zadarmo.
6h le most0780.jpg

Je to zatím náš nejlepší výsledek tak hurá na bednu.
6h le most0809.jpg

Nezbývá než to oslavit a rychle opravit 5.8.2009 nás v Mostě čeká další závod a to devítihodinovka.
Historie: GTV 2000 - Giulietta - Alfetta GTV - 75 1,6 - 75 1,8 - 75 2,0TS - 75V6 2,5 -164V6TB - 156SW 2,4 JTD - 159 SW 1,9 JTDM
Současnost : 75V6 3,0 - 147 1,6TS - 166 2,4 20v JTD -159 SW 1,9 JTDM
159 SW 2,0 JTDM TI 8C competizione
Uživatelský avatar
DD
1,7 16V
 
Příspěvky: 134
Registrován: 24 srp 2007, 08:49
Bydliště: Brno

Termíny Le 2010

Příspěvekod DD » 10 úno 2010, 17:18

Všechny srdečně zvu na letošní závody Le a děkuji za diváckou podporu v sezoně 2009 za náš team.

2DS MOTORSPORT 1 sq.jpg



Termíny závodů

3.4.2010 12 hodin Le Brno I.

27.5.2010 6 hodin Le Most I.

24.6.2010 6 hodin Le Slovakiaring

4.8.2010 6 hodin Le Most II.

16.10.2010 12 hodin Le Brno II.
Historie: GTV 2000 - Giulietta - Alfetta GTV - 75 1,6 - 75 1,8 - 75 2,0TS - 75V6 2,5 -164V6TB - 156SW 2,4 JTD - 159 SW 1,9 JTDM
Současnost : 75V6 3,0 - 147 1,6TS - 166 2,4 20v JTD -159 SW 1,9 JTDM
159 SW 2,0 JTDM TI 8C competizione
Uživatelský avatar
DD
1,7 16V
 
Příspěvky: 134
Registrován: 24 srp 2007, 08:49
Bydliště: Brno

Co hodina to tři zuby

Příspěvekod DD » 08 bře 2010, 20:45

Na tomto příkladu je jednoznačně vidět co diferák vydrží.
Poslední 12tihodinovka ukázala, že už diferák dost zažil. zhruba po 8,5 hodinách ulítl jeden zub z hrušky a pocestoval od diferáku až k zpátečce a byl nakopnut a prošel až táhlu rychlosti 3-4 , to se ohlo jak nic a zbývající 3,5 hodiny jsem absolvoval pouze s 5kou a jedním zubem na hrušce.
Na okruhu to šlo průměrné časy okolo 2:35 ukázaly, že i s 5kou se dá závodit, horší to bylo při tankování a hlavně rozjezd. S závodní spojkou vypnuto,nebo zapnuto to byl boj.
Dojelo se z jedním zubem na hrušce. Tak nějak to vypadalo v almaře při průjezdu cílem po 12ti hodinách.
27022010013.jpg
27022010013.jpg

Nová sezona s novou převodovkou bude snad úspěšná jako ta letošní. Dojet všechny závody až do konce je náš cíl.
Přílohy
27022010014.jpg
Historie: GTV 2000 - Giulietta - Alfetta GTV - 75 1,6 - 75 1,8 - 75 2,0TS - 75V6 2,5 -164V6TB - 156SW 2,4 JTD - 159 SW 1,9 JTDM
Současnost : 75V6 3,0 - 147 1,6TS - 166 2,4 20v JTD -159 SW 1,9 JTDM
159 SW 2,0 JTDM TI 8C competizione
Uživatelský avatar
DD
1,7 16V
 
Příspěvky: 134
Registrován: 24 srp 2007, 08:49
Bydliště: Brno

Re: Co hodina to tři zuby

Příspěvekod forzaGTA » 08 bře 2010, 21:12

DD píše:zbývající 3,5 hodiny jsem absolvoval pouze s 5kou a jedním zubem na hrušce.
Na okruhu to šlo průměrné časy okolo 2:35 ukázaly, že i s 5kou se dá závodit, horší to bylo při tankování a hlavně rozjezd. S závodní spojkou vypnuto,nebo zapnuto to byl boj.
Dojelo se z jedním zubem na hrušce.

Jseš prostě bojovník :D 8) 8) 8)
+++ No sound,no fun +++
Uživatelský avatar
forzaGTA
3,2 V6 GTA
 
Příspěvky: 3374
Registrován: 12 úno 2007, 20:17
Bydliště: Starobrno

Předchozí

Zpět na Moje Alfa (My Alfa)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků