Tato "nová" hračka byla pořízena za účelem protažení xichtů soudobé koncernové populace a za účelem poznávání zadního náhonu, driftů a kotrmelců (joke). Na místo původního 2.5 se vměstnal 3.0 ze 164 (12ti ventil), převodovka se závodním LSD dává větší šance porazit prozatimního japonského drift kinga Kia Lao Mutsutaka (nehledejte na googlu, to jméno jsem si vymyslel). Rozhodl jsem se také překonat místní tuzing JZD Rožnov omladinu v počtu decibelů produkovaných ze side pipe (česky řečeno, výfuk do strany před zadním kolem)...díky upraveným svodům o průměru údu průměrně vyvinutého afričana a již zmíněné side pipe se zvuk ozývá snad již před nastartováním (do 3000 ot/min. bariton..od 3500ot/min. rožnovský masakr motorovou pilou) Auto jede krásně za plynem...meziplyn jedna radost...tohle se u elektronicky řízených moderních aut nedá zažít...prostě paráda.