Ahoj ahoj, tak su tu :) Srdecny pozdrav zo Slovenska
Takze, napisem trosku moj pribeh... :)
Dostal som sa k prvej Alfe 75 2.0TD s milim zistenim (vtedy ako sofer zaciatocnik), ze je to vcelku pohodove auticko s peknou spotrebou atd atd... (mozno nevhodne pre zaciatocnika - to bol mozno ten osud ). Tuto Alfu sme moc nesetrili a vydrzala nam asi tak pol roka... Potom brat nedal prednost a pri naraze odisli hlavy valcov. Ostala na ND.
Foto
Po buracke
Nasledovala Alfa 2.4TD poctivych 110 koni a 235Nm na zadnej naprave, Bohuzial, absencia samosvorneho diferencialu, ale vdaka tazkemu predku auto drzalo na ceste stopu ako pribite a ten piskot turba
Tato Alfa bola nasa "putovna" Alfa, TRIKRAT sme ju predali a trikrat kupili naspat, lebo sme vedeli, co je to za kusok :) Nakoniec z nej Cuore Sportivo odniesol Milano75 - 2.4TD agregar i s prevodovkou...
Po tejto Alfine som bol rozhodnuty, co bude moje dalsie auto... Len trosku zivsie, trochu soferskych skusenosti pribudlo, chcel som proste rychlejsie auto. Poziadavky boli: zadny nahon + samosvor, idealne TransAxle Sedan karoseria, 4 dvere, servo, nejaka ta vybava ako okna, central, 4x kotuce! A nejaky starsi - mam rad auta narodene kedy ja cca 20 rocne auta :) A nejaky slusny design, vykonny motor, dobra spotreba a slusna akceleracia... Vyber padol na 75TS.
Dalsi TS som kupil od Ivana Sutaru (mozno poznate ako Ivan 75) z Bytce - okolie Ziliny, cervena 75 2.0TD. Od neho som kupil Twin Spark 2.0
Mal som ju asi mesiac, kvoli pokazenemu budiku tlaku oleja, ktory nefungoval a ja vtedy este neznaly, sa mi podarilo zadret motor - doslova nie, strhol sa tusim vyfukovy ventil z hlavy, padol do valca a spravil zo sviecok a piestu reseto :) Ostali papiere - dobra vec
Potom, kedze TS bol odpisany nasledovala Alfa od DiLuccu V6 zo Slovenska od Bratislavy (okolie Pezinok.), taktiez TS tentokrat krasnej cervenej farby na 15" SpeedLine origo elektronoch...
Na tejto Alfe, taktiez ako malo znaly Alfista - odisiel mi kardan, ked sme sa chystali ho opravit, zistili sme, ze sroby, ktore vychdazaju zo zotrvaku na kardan su OHNUTE, vtedy vymena zotrvaku bola pre mna dost narocna operacia, tudiz Alfa ostala na diely
Potom nasledovala Alfa (terajsia - bojovnicka, drzi sa dodnes ) TS od RossoGTV.
Tato zije so mnou dodnes, za ani nie rok co ju mam, som dvakrat menil spojku. Brzdy su uz K.O. kardan taktiez k.o., netesnost vyfukoveho potrubia, rozbita prevodovka, predne, zadne napravy atd...
Medzitym som kupil este 2.0TD na ND, 2x 2.0TS a brat si kupil svoju 75TS od Vency od Prahy Limited Edition...
Momentalne mam na Alfe uz vymenene predne capy, mam doma komplet nove brzdy kotuce + oblozenia, idem este objednat opravne sady brzd. Na cele auto idu nove silentlboky + gumove casti naprav, nova prevodovka, nova spojka Sachs, novy vyfuk - sportovy, sportove sanie je uz spravene, nova kapota s aktivnym nasavanim, nove loziska, tlmice Koni zlte, pruziny -40mm Weitec + predok znizit torzkami asi o zub-dva... Kola pripravene 16" Borbey limce 205/45, 7.5J. Taktiez bude v rezii prerobenie pristrojovky, nejake tie elektrikarske vymozenosti, alarm tam uz je + dialkove otvaranie kufra... Znizena hlava -0.7mm, lestene kanaly, hlava po GO.
Vsetky fotoalbumy su tu: http://pokec.azet.sk/ALFA_DRiFT?show=fotoalbumy
Ostatne bude priebezne pridavat :)