Projekt Žluťas ukončen

Spojené témata Moje Alfa a Galerie členů SqM

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Re: Graf z válcové brzdy

Příspěvekod Pavel V6 » 26 črc 2007, 21:27

Marek píše:Tak ještě drobná vzpomínka na minulost. Úprava ŕ.j. byla dohodnuta na den po ukončení provozu Žluťase. Bohužel k ní již nedošlo.Graf je z měření, kdy nebyl ještě zapojen přední náporový ventilátor válcové brzdy MAHA. U dalšího měření byl již zapojen a výkon byl 210 CV.


Obrázek


Víš jak se projevila při měření na brzdě nahrazení sériové roury sání (od filtru k motoru), za tu červenou? Nemělo to nějaké výkonové díry? Co všechno jsi měl upravené na motoru, aby si dosáhl výkonu 210?
Uživatelský avatar
Pavel V6
1,4 TS
 
Příspěvky: 19
Registrován: 27 dub 2007, 22:17
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Marek » 27 črc 2007, 08:21

Vačky,ventily, svody s tepl.izolací, výfuk, svíčky,spojka,brzdy. Ještě to chtělo udělat jiný program, ten byl již domluven u těch co mají tu válcovou brzdu. Předpoklad byl něco kolem 240CV. Bohužel to už nevyšlo. Když se podíváš na graf pozorně, zjistíš že tam žádná díra není. Sice je drobný pokles krouťáku kolem 2500 ot, ale ve skutečnosti neznatelný. Zátah skoro lineární, nicméně to pravé sršení jisker bylo cítit nad 4 tis.otáček.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod Pavel V6 » 28 črc 2007, 18:36

Marek píše:Vačky,ventily, svody s tepl.izolací, výfuk, svíčky,spojka,brzdy. Ještě to chtělo udělat jiný program, ten byl již domluven u těch co mají tu válcovou brzdu. Předpoklad byl něco kolem 240CV. Bohužel to už nevyšlo. Když se podíváš na graf pozorně, zjistíš že tam žádná díra není. Sice je drobný pokles krouťáku kolem 2500 ot, ale ve skutečnosti neznatelný. Zátah skoro lineární, nicméně to pravé sršení jisker bylo cítit nad 4 tis.otáček.



Vačky jsi dával nové, nebo jsi nechal přebrousit původní? A jaké jsi dával ventily? Škoda, že žluťas dopad jak dopad, protože směr úprav, kterým jsi se ubíral mě je dost blízký. Rád bych s tebou o tom dal někdy řeč. Pojedeš na ARC Tour nebo na ARC Cup?
Uživatelský avatar
Pavel V6
1,4 TS
 
Příspěvky: 19
Registrován: 27 dub 2007, 22:17
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Marek » 10 zář 2007, 16:03

K dispozici je ještě výfuk, střední díl od firmy IMASAF, na autě cca 6 měsíců. Rovněž katalyzátor je k dispozici, celý, průchodný, nevyklepaný. :D A samozřejmě brzdy i s kotouči, které si jedna místní slibotechna včetně výfuku odebírá přes 1/2 roku. :(
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod Marek » 04 pro 2007, 13:44

Tak, z auta už skoro nic nezbylo, jen pár drobností, dveře, zadní víko. Vše podstatné je prodáno.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod Marek » 13 pro 2007, 00:23

K dispozici bude sada repasovaných třmenů (nové gumičky, nový lak) na 2,5V6.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Re: Projekt Žluťas ukončen

Příspěvekod Marek » 28 úno 2009, 00:34

Dveře, víko kufru a pác cypovin k dispozici. Zájemci hlaste se, pls.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Předchozí

Zpět na Moje Alfa (My Alfa)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků