Prispejem teda aj ja mojim mazlikom do trosky. Jedna sa o uz spomenutu "legendu" od alfy v limitovanej edicii. Cislo auta z edicie je 0721 neviem presne teraz z kollych(ale na ebay som videl napredaj aj okolo 3400). Rozdiel oproti klasike v podstate nieje velky, zvonka su to iba kolesa, a v interieri su to sedacky RECARO(predne aj zadne) plus tapacite vo farbe sedaciek, a este el. nastavovanie sklonu prednych svetiel z interieriu mno a nakoniec stitok s vyrazenym poradovym cislom auta.. Vybava: 4x el. okna, el. siber, el. spatne zrkadla, uz spomenute REACARO sedacky. Povodne 14" disky zamene za 17" ANTERA, a tie neskor za 16" KOSEI SPA pri ktorych zatial ostavam. Viac foto tu:
http://picasaweb.google.com/jozicek/LimitedEdition# O aute: kupene v CR, vacsie nedostatky zistene az po dovezeni - napr. ako vymlatena zadna naprava, predna naprava, divny chod motora. Ku dnesnemu dnu ma alfa GO brzd, GO prevodovky(synchrony -
http://picasaweb.google.com/jozicek/GearBox20TS#), novy olej v prevodovke, novy spojkovy set SACHS(lamela pritlacak, lozisko) GO kardanu - 3x HS, ulozenie, lozisko kardanu, nove silenty prevodovky, novy centralny silent zadnej napravy, nove silenty wattovho primovodu(POWERFLEX), v predu, cervene stavitelne KONI tlmice - na plane je podvozok bilstein + H&R pruziny -40mm, vpredu nove vsetky capy, silenty(POWERFLEX). K motoru: povodny motor po smrti (rozpadla sa "vodiaca lista" rozvodaku a popadalo do do motora, kedze sa to stalo za jazdy v motore len nieco ruplo a odvtedy ostala vypnuta rozvodova retaz, po otvorenisa zistila ta lista ze sa rozpadla a domrdala motor. Nahradil ho moturek ofiko nabehnych 100k kilometrov. Chod motoru super, tah... akurat ze na dialnici pri mensom battli s oktaviou RS dosluzil. Oktavia sa zacala priblizovat az ked alfe zacal klesat tlak oleja. po otvoreni sa zistilo ze to zlizlo lozisko na ojnici. Momentalny stav je taky, ze zhruba 5mesiacov je alfa bez motora, ktory je na GO a minuly tyzden som mechanikovi zaniesol poslednu cast skladacky(axialne loziska) a do nakych dvoch tyzdnov by mal byt motor doma! Umysly do buducna: kozmeticke upravy kastle, jak vyvarenie tak nasledne novy celolak(ROSSO130), hydraolicka rucna brzda, odpajanie zadnych zbrd ci uz elektornicky abo mechanicky, chip(+11hp) a ak sa nahromadia potrebne investicie tak nahodenie kompresora. K tym upravam kastle este pribuda bodykit verzie EVOLUZIONE, prahy+predne lemy ktore sa mi pred nakym casom dostali do ruky a na ktorych sa okrem ineho pracuje na vytvoreni replik(material pravdepodobne laminat) a poskytnutie alfistom ktory by mali zaujem. Na cene a casovom dodani sa este pracuje, cena zavisi dost od poctu kusov, cim viac tym lacnejsie, posledne info co mam tak 2xprah, 2x predne lemy, 1x zadny naraznik ~300E ale to je zatial len inmformativne.
Dalsie foto:
http://picasaweb.google.com/jozicek/EvoKit#http://picasaweb.google.com/jozicek/EVOPrahy#http://picasaweb.google.com/jozicek/EngineRepair#http://picasaweb.google.com/jozicek/AlfaCity2009http://picasaweb.google.com/jozicek/Crash#http://picasaweb.google.com/jozicek/2xTSMalaMana#http://picasaweb.google.com/jozicek/MalaManaVideo#http://picasaweb.google.com/jozicek/BokyFotoVideo#