Tak prvnim problemkem je ukazatel mnozstvi benzinu. Po nastartovani ukazuje nejakou hodnotu, ale ta se po delsi jizde zveda (jako by benzinu pribyvalo). No a tak jsem si rekl, ze vyzkousim jak to vlastne s tim mnozstvim je. Nabral jsem si 5l rezervu do kanistru a rekl si, ze budu jezdit, dokud se nerozsviti kontrolka (a jestli vubec), jak dlouho se da s takto rozsvicenou kontrolkou jezdit a pod. No a tak jsem se moc divil, kdyz mi zacaly jednoho dne kolisat otacky, motor temer zdechal a kdyz jsem trosku pridal plynu, motor mel co delat, auto se nedalo rozjet az nakonec zdechlo uprostred krizovatky, kousek pod barakem. Nejdriv jsem dostal strach ze jde o tolik probirany problem s kolisanim otacek u nezahrateho
motoru. S tim jsem ale do ted ja problemy nemel. Kontrolka benzinu se ani jednou nerozsvitila, ikdyz rucicka jiz na nule byla. Predpokladal jsem ale jakousi rezervu a hlavne ze se kontrolka rozsviti. Ona zatracena kontrolka po nastartovani zhasina spolu s teplotni. Auto jsem otlacil ke krajnici, dolil benal a auto zase spokojene brumlalo
Tak jsem se chtel zeptat (nez se v tom zacnu neodborne hrabat), jak tomu je u vas (AR33).
- Jestli ty dve kontrolky zhasinaji soucasne a nebo jestli mam ocekavat ze to nekdo predemnou lisacky z nejakeho duvodu spojil.
- Jak je to s kolisavym ukazovanim stavu benzinu a kterou hodnotu brat jako tu spravnou.
- Pripadne jakym zpusobem je provedene zapojeni cidla (schema elektroniky).
predem diky za rady :)