Tak, sezóna je už nějaký ten týden za námi, je čas rekapitulovat.
Nový podvozek, nasazený v březnu, Eibach/Bilstein se osvědčil, spokojenost je maximální, tohle léto jsem si vážně jízdně užil.
Ke konci léta došlo na montáž "de-kat" sekce na výfuk a odstranění tlumiče na středovém dílu; ve výfuku tak dělá odpor už jen koncový tlumič a zvuk je mnohem bohatší.
Doporučuju!
Taky jsme absolvovali výměnu PP blatníku, který mi poškodili nezodpovědní zaměstnanci nejmenované lakovny.
V podstatě je to z technického hlediska vše.
Až se mi podaří nastartovat (baterka je po měsíci totálně vybitá), zkusím něco statickýho natočit, ať vidíte.
Na jaro plánuju nutnou výměnu brdových kotoučů, resp. zvažuju výměnu celých brzd, ale nechci to příliš komplikovat. Pokud objevím řešení, co by nebylo na výměnu půlky prvků zavěšení, poloos, atd., tak bych ochotně brzdy vyměnil za větší. Větší účinem a menší vadnutí se vždy hodí.