Toz abych sa aj rozepsal, co jsem s afinkou zazil:) Takze - kupil jsem si ji 03/2009 tesne pred narozkama z jednoho bazaru v Brne(o tom, ze jsem projel pul republiky hledanim dobre alfy, vam napisu jindy
to by bylo dlouhe tema). byl se mnou aj muj kamarad - mechanik - alfista. Jak uz jsem se zminil alfa je obouchana dovoz Italie po prvni majitelce, ktera dle vseho byla verici(podle 4 samolepek svatych na celnim skle). zrejme alfu nikdy nevytocila do plnych
, protoze motor nevykazoval po nastartovani zadne zvuky opotrebeni
- zkratka znel na krasnych tachometrovych(stocenych) 054000km
. Sice jsem chtel spis 1.6 - 1.8Ts, ale nakonec je to moje prvni auto vubec, tak at se nezabiju. Samozrejme ze bazarnik byl ku.va, jak se patri, takze baterka byla k.o., na kazdem kole jina guma( a to jeste jedna mela zevmitr prasklinu cca 30cm az na platno
)-takze nakonec mi to mechos ukecal z 65tis na 56. Samozrejme hned jak jsem Alfinku dovezl domu, tak byla zahrivacka a akceleracni zachvat
. Samozrejme prvni, kdo to zchytal byl kat(ted mi v nem chrasti), potom zacalo cosi lehce klepkat(variator, no a este ventily jsou trocha hlucnejsi), tak jsem s ni rok jezdil(dala aj Chorvatsko - v klidecku, zadny problem
) a sledoval, co se jeste projevi.
No a co jsem do alfy uz nasypal?
Prvni rok: 1.pri koupi lehce sycelo cerpadlo v nadrzi, tak jsem kupil nove Bosch(5000kc i s praci)
2.Alfa byla samozrejme na plechacich tak jsem se dival po nejakych alu i s pneu. no a to je taky story jak vino. narazil jsem na jednoho alfistu s Frydku Mistku, co prodaval kola i s pneu za peknou cenu(8000Kc). Sic pneu bylo trocha z jedne strany sjete, ale to by mi zas tak nevadilo. Co me ale dopalilo, bylo jednani pana(matuzsek rudolf kdybyste ho nekdo znali-rikal mi ze byva aj na squadre ale nenasel jsem ho
). Kola byla lehce dodrena,tak mi dal slevu 500.Me slo hlavne o to aby nehazela. Tvrdil mi ze stopro nehazou a ze to je jen skrable o patnik(od manzelky). Samozrejme jsem dojel dom, hodili jsme to na vyvazovacku a hopla - 2 kola lehce hazela. tak jsem mu hned pod parou zavolal, ze chci 1300 zpet! samozrejme se kroutil, tak jsme se domluvili, ze mi vrati aspon litr -resp. 600, protoze pak mi dal za 400 bezp srouby. proc tady o tom tak pisu?tech 600 jsem od nej nikdy nevidel, psal jsem mu x sms, tel nebral - vim neni to moc penez,ale jde o princip - proto to sem pisu - i alfisti se ojebavaji
oprava vysla na 2000Kc:(
Po roce(jaro 2010) jsem na ni udelal rozvody+variator+dal tam selenku10w40(predtim procistil bishopem, pac nevim co tam v italii lili za bordel
), vymenil horni ulozeni prednich tlumicu + loziska pruzne vzpery+predni kotouce brembo a desky trw(a mohl jsem jet znova do Chorvatska valet si sunky).Na podzim mi alfinka zacala po startu trocha pocukavat a strilet do sani(a papat jak 3litr),tak jsem ji kupil nove svicky(chvala tobe Pribino
), sehnal jsem si vahu vzduchu a krokac , vycistil klapku a uz jede lepe.
Akorat co me jiz delsi dobu trapi, jsou slabe vibrace na volantu na volnobeh -zrejme jeste civky a kable budou chtit vymenit. Co rici zaverem? nejsem nijak movity a v podstate z kazde vyplaty neco alfe dam(kusek po kusku),snazim se shanet veci od chlapiku s 146fora.Veci co muzu,si (s alfabozi pomoci) udelam sam a co ne, hned pod barakem mam toho kamarada-alfamechose, takze to davam jemu(nemuzu si stezovat
). Za ty dva roky jsem dal do Alfy cca 30tis. a vubec toho nelituji. je to muj mazel. Toz tak:) alfaluja draci
ex:nissan silvia 1.8T(1985-na pul s bratrem,ktery ho po oprave turba jeste ten den roztrelil)skoda 120LPG nyni: AR 146 1.4TS(2000)
Alfa Romeo na věky a nikdy jinak