Bo mi po dlouhé době bádání motor opět točí nad 5000, tak jsem vzal káru na milost a něco o ní napíšu.
Nebyl to ani MAF, čidlo fáze vačky, svíce ani cívky, netěsnost v sání ani poskočené rozvody ale
nedotažená matka u ukostření vstřikovačů, což zřejmě způsobilo že při vibracích chvílemi nevstřikovaly, jednotka to moc nepobrala a tak se v nominálních otáčkách na chvíli restartovala bez záznamu nějaké chyby
New:
- Rozvody s vodní pumpou
- Klima opět klimuje a neuniká voda
- Spojka + pevný setrvačník z GTA (doslova) + přetěsnění motoru
- Svíčky NGK PFR6B
- Rezonátor + flexi hadice sání
- Vrchní SB motoru se opět utrh, tak jsem usoudil, že bude na místě vyměnit i ten spodní zadní a stylově jsem ho zatím vyplnil sanitárním silikonem (bo mi aspoň nebude plesnivět)