Stránka 2 z 4

Re: Pivrnec911 - Alfa 156 2.0TS SP 2

PříspěvekNapsal: 16 úno 2014, 18:39
od jirik
zde.: proc oil chladic? co ma sza olej?

Re: Pivrnec911 - Alfa 156 2.0TS SP 2

PříspěvekNapsal: 16 úno 2014, 19:46
od zde
Pro jistotu. Mobil 5W50.

Re: Pivrnec911 - Alfa 156 2.0TS SP 2

PříspěvekNapsal: 16 úno 2014, 20:11
od Pivrnec911
Ale možná bych ho fakt vyměnil... Doporučuju Miller oils:-). To zvakající zdvihátko by mě děsilo:-)

Re: Pivrnec911 - Alfa 156 2.0TS SP 2

PříspěvekNapsal: 16 úno 2014, 20:28
od jirik
5W? pokud nemas nove cerpadlo tak dej 10 :-) kolik ti de max teplota? mozna by stacilo dat 10W60 olej a udelat trochu prepazky ve vane to je hodne znat.. ale pokud udrzis teplotu do 110° je chladic zbytecny

Re: Pivrnec911 - Alfa 156 2.0TS SP 2

PříspěvekNapsal: 16 úno 2014, 20:30
od hno3
olej neměnit... ten je gut tohle už je o jeho teplotě:) zatím se dojezdí ten zbytek s oil coolerem a na léto se dá čerstvej... vsadím boty, že kdyby se měřila teplota, tak pod 120° nepadne v sosně.. a to optimum je na 90°C max 100°C... proto se bude chladit vehementem z integrály :mrgreen:

dáse říci že v sosně ťukaj skoro všechny auta bez jakýhokoliv chlazení oleje s hydroštelama... :axe: i to vedoucí bravo 1.6..to ťukalo i s 10W60..... na to že je zima:)

Re: Pivrnec911 - Alfa 156 2.0TS SP 2

PříspěvekNapsal: 16 úno 2014, 20:38
od jirik
ten prispevek nemylsis vazne ze? :-)

aby jsme predesli hloupym debatam... nastuduj si mezni hodnoty viskozity oleju prosím a pak tu házej nějaké teploty... to co jsi napsal splnujebez problemu olej M7ADS :-D :-D v nejake tatre 815... v závodních motorech není problém s teplotou běžně kolem 120°C

a řešit nějaké chlazení oleje bez předem dořešeného funkčního odvětřívání Crankcase, funkčního oleje který zvolíš přesně podle tepelného rozsahu a jeho navaznost na viskozitu které chceš dosahovat apod. je velice zcestné.

Re: Pivrnec911 - Alfa 156 2.0TS SP 2

PříspěvekNapsal: 16 úno 2014, 20:43
od hno3
myslim:)

10W a větším si akorát nasereme do bot a urychlíme proces záměny 8V za 16V...protože to byla věc která nikdy nepomohla italskejm motorům k lepším mazacím tlakům s podivným stavem olejovýho čerpadla..ale k horším.. hlavně za studena

Re: Pivrnec911 - Alfa 156 2.0TS SP 2

PříspěvekNapsal: 16 úno 2014, 20:47
od jirik
takze zastudena je dle tebe lepsi ridky olej ktery ma cerpadlou se znacnejsi vuli vzhledem ke stari problemy nasat jo? :-) to je smutne tvrzeni :-)

EDIT: az si najdes cas tak si precti treba toto:
Kód: Vybrat vše
http://www.338.vsb.cz/PDF/vlastnosti%20tekutin.pdf


mozna ti to pomuze vyvarovat se utrzenych panvi a nejen tomu diky podchlazenemu oleji...

Re: Pivrnec911 - Alfa 156 2.0TS SP 2

PříspěvekNapsal: 16 úno 2014, 20:57
od Pivrnec911
Jako mě se hřála voda jak debil,kdo ví jak na to byl olej:-).

Re: Pivrnec911 - Alfa 156 2.0TS SP 2

PříspěvekNapsal: 16 úno 2014, 21:00
od jirik
no pokud ti nezacala problikavaz kontrolka na mazani tak to jeste trochu mazalo :-D

Re: Pivrnec911 - Alfa 156 2.0TS SP 2

PříspěvekNapsal: 16 úno 2014, 21:03
od zde
Abysme předešli hloupým debatám..měl jsem tam kdysi 10W-40 a cvakalo to jak po startu tak po deseti vteřinách před omezovačem. Po výměně za 5W-50 se vše zklidnilo, jezdim na něj tři roky.

Re: Pivrnec911 - Alfa 156 2.0TS SP 2

PříspěvekNapsal: 16 úno 2014, 21:30
od Pivrnec911
zde píše:Abysme předešli hloupým debatám..měl jsem tam kdysi 10W-40 a cvakalo to jak po startu tak po deseti vteřinách před omezovačem. Po výměně za 5W-50 se vše zklidnilo, jezdim na něj tři roky.


Což je při tvém provozu(motohodiny v omezovači) docela podstatné:-).

Re: Pivrnec911 - Alfa 156 2.0TS SP 2

PříspěvekNapsal: 16 úno 2014, 21:34
od zde
Malokdy to vytocim az do omezovace :)
Btw. za chvilku budou nahrane fotky, ale zas tolikrat tam nejsi, dost zaberu pokurvil..to vis, jezdis moc rychle :?:

Re:

PříspěvekNapsal: 16 úno 2014, 23:45
od Smurf
Slíma píše:pokud jsi pouzil kvalitni dily starline, tak doufej :wink:

Btw, Starline je taky jen obchodní značka, jako milion dalších, co se dělají v jedněch a těch samých fabrikách. (Dělám v autoprůmyslu přímo ve výrobě, něco málo vím...). Například jsem takhle koupil v Kelly ve žluté krabici Starline za 1200Kč váhu vzduchu, uvnitř byla origo Magnetti Marelli. Ani si nedali tu práci, aby tam netiskli to logo. Oleje bych od nich neriskoval, ale běžný spotřebák je použitelný, samozřejmě nebudu čekat ve všech případech životnost originál dílu, ale to ani za ty prachy nelze, že... :roll:

Re: Pivrnec911 - Alfa 156 2.0TS SP 2

PříspěvekNapsal: 17 úno 2014, 12:00
od Pivrnec911
Olejů bych se vůbec nebál,to co mají na obalech prostě musí splňovat jinak trest!!!:-) Na tomhle Twinu mám třeba přední ramena os Srátlinu a vydržej minimálně 3roky... A že nejsem uplně hodnej řidič:-).

Dík Zdenáloj za foto