Konečně jsem se dostal k tomu, abych sem kopnul nějaký ten pikčr. Pár jsem toho nafotil letos v Dolomitech (nafoceno v Passo Sella), takže prezentuju. 159 mám teprve od března (velké díky patří Slímovi za předkupní ohledání místa činu, panu Vrecníkovi do Motortecu za super přístup při prodeji a p. Vyskočilovi z Nové Vsi za kontrolu tech. stavu). Jedná se o klasiku 1.9JTDm 16V (snad nejčastější motorizace ve 159), těsně před FL, do provozu 3/2008, dovoz Holandsko pro prvním majiteli, s kompletní holandskou servisní historií, 2x klíč, CODE karta, holandské manuály atd. Označení výbavy dle servisky "Business" = někde kolem toho zlatého středu, barva Grigio Titanio. Žádné úpravy nejsou doposud provedeny a pravděpodobně jediná úprava do budoucna budou kola. Auto jezdí fajně, vše je cajk, DPF stále na svém místě, EGR dle servisní historie už druhý. Kdybych měl víc peněz, určitě bych vzal 1750TBi.
Vypozorované pozitiva:
- všichni si stěžujou, že 159 před FL je moc těžká. Můj názor je, že to není taková katastrofa, jak se píše.
- pocit bezpečí v autě - kdo má/měl 145, ví o čem mluvím, tam se sedělo půlkou výšky těla v okně
- standardní audio nehraje zas tak špatně
Vypozorované negativa:
- fakt malý kufr (ale kvůli němu jsem to nekupoval)
- spešl semiš na sedadlech a ve dveřích, děsně to chytá chlupy všeho druhu, vypadá to jako Alcantara a kvůli tomu vozím pořád v kufru lepící váleček IKEA bo luxovat to nende
- zpátečka by mohla být kratší, v kombinaci s prudším kopcem a Hill holderem to někdy chcípne