V neděli jsem pravděpodobně jel letos naposled, bo když kouknu na teploměr a ven, tak už to moc na jízdu nevypadá, tak je potřeba se zamyslet nad klady a zápory auta:
OPC sumarizace po 8tkmplusy• ergonomie a posaz
• sedadla včetně zadních
• AFL xenony
• výkon netahá za volant
• řazení převodů 2-6
• zvuk i v interiéru bez „generátoru VRS“
• brzdy
• komunikuje česky
• aerodynamické ticho
• hydraulický posilovač
• mechanický samosvor
• flexride podvozek+elektr.regulovatelné tlumiče
• výkon a zrychlení
• relativně dobrá spotřeba
• vejde se PET 1,5l
mínusy• tlačítka-počet
• 3D navi, ale to je asi nastavením
• řazení 1-2
• kontrolka směru pro L/P v jiném budíku
• neposednost na zvlněném asfaltu (brždění/razantní zrychlení)
za to beztak můžou gumy 235/35/20“
• tlačítko ECO
• pomalé přepínání AFL z automatických dálkových
• dlouhé převody
• tlačítka, tlačítka, tlačítka
a hmotnost
Řazení z 1 na 2 je nešťastně odstupňované, je tam moc velká mezera a proto trochu zadrhává, ale chápu, že to byl nutný kompromis a jiné, slabší Astry s tím nemají problém, protože mají jinak skládané převody.