Stránka 1 z 17

zde. Alfa 33

PříspěvekNapsal: 14 čer 2013, 10:12
od zde
:roll:

PříspěvekNapsal: 14 čer 2013, 10:15
od .mycTD
swap? :supz:

Re: zde. Alfa 33

PříspěvekNapsal: 14 čer 2013, 10:19
od zde
Těsnění. O swapu jsem chvíli uvažoval (když už je to venku) ale po chvilce probírání se kabelama jsem zjistil, že bude nutné udělat sraz s nějakou 16v abych mohl okoukat co kam patří.

PříspěvekNapsal: 14 čer 2013, 10:21
od Slíma
a ja myslel, ze to upadlo skrz korozi :?:

Re: zde. Alfa 33

PříspěvekNapsal: 14 čer 2013, 10:58
od zde
Sam si koroze. Kdyby jsi se ASPON TROCHU vyznal ve starych alfach tak bys vedel ze to neni technologicky mozne :roll:

PříspěvekNapsal: 14 čer 2013, 11:29
od .mycTD
presne tak!
jako první vždycky uhnije nadrz, takze se vozidlo zastavi a dal uz nic neodpadava.
mají to vmyslene :wink:

PříspěvekNapsal: 14 čer 2013, 11:29
od Slíma
vsechno de :wink:

Re: zde. Alfa 33

PříspěvekNapsal: 14 čer 2013, 13:39
od zde
Progres* :supz:
je skvělé když má člověk hodně času :-))))

PříspěvekNapsal: 14 čer 2013, 13:57
od .mycTD
jj, motor vzadu je rozhodne lepsi 8)

Re: zde. Alfa 33

PříspěvekNapsal: 14 čer 2013, 19:27
od crashta
takjak, stihas nebo jo?

Re: zde. Alfa 33

PříspěvekNapsal: 14 čer 2013, 19:32
od zde
Nestiham, ale dnes jsem jeste zacal spradat plany na nahradni vuz* z Liberce.

Re: zde. Alfa 33

PříspěvekNapsal: 19 čer 2013, 20:47
od hondzik
3ks vidím jako optimum

Re: zde. Alfa 33

PříspěvekNapsal: 19 čer 2013, 20:52
od zde
To bych rek! :D

Re: zde. Alfa 33

PříspěvekNapsal: 20 čer 2013, 08:08
od hondzik
vždycky byls v tomhle bohém 8)

Re: zde. Alfa 33

PříspěvekNapsal: 29 črc 2013, 20:13
od zde
Tak konečně jezdí, super :D

17082013990 kopie.jpg
Neočištěný blok bez hlav, ajusa je sice mrdka ale praskla i jedna hlava.


18082013998 kopie.jpg
Hlava, tělo* a nohy.


180820131001 kopie.jpg
Před nastrojením


190820131006 kopie.jpg
Tady jsem si myslel že do jízdy zbývají dvě hoďky a ne týden :roll:


Tipy:
Je dobré zpět nastrojovat nové hadice od chlazení a zároveň poádně očistit hliníkové nátrubky*. Sundavat opakovaně sání kvůli tomu že to ZASE CHČIJE je všechno, jen ne super.

Po pracném uchycení motoru do auta pozor na poslední šroubek od převodovky. Spadne dírou u spojky dovnitř a minimálně hodina v prdeli.

Konektory od čidla polohy klapky a od rozdělovače jsou stejné, aspoň mám spravené všechny kontakty které by mohly mít vliv na to, PROČ TO KURVA NEPÁLÍ!

Pořadí zapalování je 1-3-2-4, nikoli 1-3-4-2. Ale i na dva válce se dá za mohutných detonací jezdit po štatlu a strašit chodce.

Po tom vše je nandání kol píčovina, ale je dobré je utáhnout.



Ale skvěle jsem se dneska projel :supz: