Druhá jízda (ta na videu) se mi moc nepovedla - trochu jsem to prohrábl a prohrál asi o kapotu, ale první jsem vyhrál o 3 délky a čas byl ze všech nejlepší
No a oproti upravené A3 1781ccm (proměřená na brzdě 157kw a při přepočtu na atmo x 1,7 by měla jet podle FIA už mezi čtyřlitrama) je to výsledek k zamyšlení
Výzdoba garáže
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=343795232463880&set=p.343795232463880&type=1&theaterA projekt "HODNĚ ZLÁ MINIALFA" dále pokračuje
Základ je Mito QV 170k - plán je Mito QV Nuvolari 215k na 1145kg
Motor:
1) Novitec PowerJet 3 pro 1.4 TB / TJet / Multiair
2) Novitec GP1 přídavný modul k přímější reakci plynového pedálu.
3) Novitec Sport Shifter - Short Shifter - krátké řazení
4) termoobal na turbo (zatím bez)
5) Blow off ventil obtokový FORGE (zatím bez)
6) větší kuličkové turbo? GT2554R
Podvozek
1) Novitec Rozšiřovací podložky 2x15mm - 4x98mm
2) Novitec Sportovní snížené pružiny Alfa Romeo MiTo
3) Silentbloky PU Suspension Bushes Set Front Axle
4) kola 17´z magnézia a semislick Toyo 888 (zatím bez)
Brzdy
1) Kotouče ECB Turbo Groove na obě nápravy
2) Žluté destičky ECB
3) Pancéřové hadice
4) Závodní brzdová kapalina
Sání (zatím jen sportovní vložka Pipercross)
1) Pipercross Viper Induction Kit Alfa v nasáváním přes nárazník
2) termopáska na odstínění sací trubice (zatím bez)
Výfuk
1) komplet nerez potrubí Ragazzon sport EVO
2) termopáska 800°C na výfuk (zatím bez)
3) termoobal kevlar na tlumič (zatím bez)
Ostatní
1) zkrácení řadící páky o 12mm a výměna hlavice
2) výdechy jako 8C od Lester (zatím bez)
3) nádech na kapotu Lester (zatím bez)
4) rozpěrná tyč omp Wishbone Bar
5) křídlo Cadamuro (zatím bez)