Alfa Romeo 145 1.9 JTD Sportiva

Spojené témata Moje Alfa a Galerie členů SqM

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Alfa Romeo 145 1.9 JTD Sportiva

Příspěvekod hautameci » 12 zář 2015, 12:54

V roce 2006 si dovezl brácha 145 1.4 Twin Spark Nero v krásném stavu..Bylo mi tehdy 15let a vůbec jsem o téhle značně nic nevěděl,jen,že táta bývalé přítelkyně vlastnil 156 2.4 JTD 20v,svezení super,jízdní vlastnosti fajn,prostor sem v těch letech neřešil ale kundolap největší,tak mě trošku vyvedl z mého snu si upravit Škodu 120 a navedl mě na dlouhou cestu Alfisty :) Postupem času sem víc a víc četl o automobilce Alfa Romeo,už sem byl i trošku přesvědčený,že Alfu 145 budu vlastnit.Byl jsem ještě student ale už sem si 145 od Bráchy půjčoval,skvělé jídzní vlastnosti,super motor,spotřeba kolem 8litrů..Jednoho dne už překážela a já jí zachránil,stím,že se díky mé chybě potkala ( do ted stojí v garáži a pomalu se na ní prý dělá :D ) přemýšlel sem jaké bude mé další auto,koukal sem na Volva,Saaby,Fiaty...Nakonec se koupila zase 145 JTD,zubožená,ale motor byl v super stavu,prostě potřebovala záchranu :) ročník 2000,edice Sportiva,jak jinak než zase Nero lak,vnitřek Zender,kola sem koupil Zender Le Mans aby vypadala dospělejc,motor má dnešním dnem najeto 263xxx,aspon v ČR nestočeno,kontrolováno. přivezla se,udělal se servis - rozvody,olej,filtry a kraviny a začla kontrola celého auta,komplet přední ramena výměna,poloosy na sráč,pasují z Fiatu Marea 2.4 JTD,takže sou tam,brzdy,hadice,intercooler 2.4 JTD Alfa,EGR,KAt pryč a tuzerskej koncák,Sportovní pevnej podvozek MAgneti MArelli,postupem času se pořád něco sralo,bouchalo a já už jí chtěl hodit do šrotu ale dal sem jí poslední šanci stím,že 145tek už moc není a byla by jí škoda..Před nedávnem se měnil olej,samozřejmě Selenia a ted mě čeká výměna horního uložení tlumíčů,přední brzdy a snad už bude klid..

Co je v plánu - vyvaření podlahy,což bude v nejbližším čase,je to potřeba.