Stránka 1 z 1

Alfa 156 2,4 JTD (129 kW) r. 2004

PříspěvekNapsal: 29 pro 2015, 23:37
od Iva156
Ahoj. Neporadil by mi nebo nepomohl tady někdo s prodejem mé Alfy? Mám ji moc ráda, ale jako starší auto vyžaduje údržbu a můj přítel není příznivce italských aut a už se mi o ni nechce starat. Do auta jsme za poslední rok investovali hodně moc peněz a přítel mi nakonec koupil auto nové. Alfu bych ráda prodala, ale i když ji několik měsíců inzeruji tak se mi vůbec žádný kupec neozval. Jsou vůbec auta značky Alfa prodejné? Jsem obklopena lidmi co mají rádi německá auta a všichni mi radí ji rozprodat na díly. Přijde mi to dost krutý verdikt. Moje Alfa má úplně novou spojku s dvouhmotovým setrvačníkem, celou novou přední nápravu včetně tlumičů a je po technické, s pravidelnou údržbou. Opravdu jsme do ní investovali nejméně 50 tisíc. Ráda bych za ni dostala nejméně 65 tisíc což snad není přehnaná cena. Poradí mi někdo jak by se dala prodat? Vždyť je to stále moderní a hezké auto a na silnici vidím mnohem mnohem starší auta, takže pořád nemůžu pochopit proč by moje Alfa měla skončit rozřezaná na kusy. Navíc mám pocit, že po faceliftu s tímto motorem moc Alf v republice není a je to tak rychlé auto a spotřeba jen 6 litrů. Vůbec nechápu, proč o to auto vůbec nikdo nestojí! Prosím pomůže mi někdo nebo poradí? Iva

Re: Alfa 156 2,4 JTD (129 kW) r. 2004

PříspěvekNapsal: 30 pro 2015, 02:55
od Pchavli
...tak honem šup sem nějakou obrazovou dokumentaci a popis oprav, třeba se jí někdo odtud* ujme 8)

PříspěvekNapsal: 01 led 2016, 13:54
od zde
8)

Re: Alfa 156 2,4 JTD (129 kW) r. 2004

PříspěvekNapsal: 01 led 2016, 14:17
od forzaGTA
Auto s příběhem 8)

Re: Alfa 156 2,4 JTD (129 kW) r. 2004

PříspěvekNapsal: 03 led 2016, 00:55
od Iva156
Ahoj. Ano je to auto se jménem i dlouhým příběhem. Jmenuje se Adéla, protože je dravá jako ta kytka z filmu. Koupil mi ji bývalý manžel. Tehdy jsem vlastnila Calibru a dokonce s ní jezdila na srazy a občas i sprinty. V Calibra clubu byli úžasný lidi a mám na to moc vzpomínek. Jenže bývalý manžel nesnášel Calibru i zřejmě žárlil na celý Calibra club a odmítal mi Calibru udržovat. Miloval Alfy a tak mi koupil právě tuto 156. S tímto nejsilnějším dieselovým motorem a v provedení sedan ji sháněl snad rok. Nikde se vůbec tehdy neprodávala. Nemohla jsem si vybrat ani barvu, natož výbavu. Koupil ji jako tříletou v nějakém bazaru na Moravě jako dovoz z Itálie. Calibru mě donutil prodat a tak jsem k Alfě trochu cítila nenávist, ale časem si mě získala hlavně tím, že jsem neměla nikdy plyn až na podlaze a po tak silném autu jsem vždy toužila. A pak jste mě dostali vy všichni alfisti díky zdravení. Tolik mě vždy zvedlo náladu, když jsem potkala na silnici nějakou Alfu a téměř vždy mě řidič pozdravil. Fakt mi to vždy zvedlo náladu a všem Vám moc děkuji. Adéla nebyla vždy hodné autíčko. Nejvíc mě asi bavila její paličatost i když nás to mnohdy stálo hodně peněz, hlavně když odešla řídící jednotka a závada se projevovala tím, že startovala pouze za chladného počasí. Závadu neodhalili ani ve značkovém servisu, kde nás odesílali k Boshovi, že to bude závada vstřikování. Závadu nakonec objevil šikovný autoelektrikář. Jenže pak byl problém koupit novou řídící jednotku. Ve značkovém servisu ji objednali a několik měsíců se nic nedělo a neuměli nám pomoc. Už jsem chtěla psát stížnost až do Itálie, ale pak jednotka přišla a Adéla se umoudřila. Manželství mi nevydrželo, ale Alfa mi zůstala. Pak jsem poznala současného přítele a ten má rád německá auta BMW či Mercedes. Sám mám X5. Adéla mu hrozně vadí, asi proto, že mi ji koupil jiný muž. A historie se opakuje. Koupil mi nové spolehlivé vozidlo, ovšem koncernové co jich tu jezdí mraky a Adéla musí pryč. Nechci být nevděčná, takže jsem se smířila s tím, že mě již nikdo nebude zdravit a ani žádné potěšení z jízdy již nepřichází. Adéla ho naštvala při opravě přední nápravy, kde stále něco bouchalo. Postupně vyměnil vše snad 3x dokola, pak i tlumiče a stále bouchala. Už ji chtěl hodit ze skály, ale pak se podařilo. Už vlastně ani nevím co tam bouchalo. A pak se rozbila spojka. Už tehdy chtěl, abych Adélu rozprodala na součástky, že spojka je moc drahá a oprava se nevyplatí, ale znáte ženský. Byla jsem hysterická a obvinila ho doslova z vraždy. Úplně jsem viděla jak ji budou řezat na kusy a krev bude stříkat všude. Přítel to psychicky nevydržel a i když mi už tehdy objednal úplně nové auto, tak Adélu dal opravit a tak má nový dvouhmotový setrvačník i celou spojku. Jinak jsme minulý rok dělali na Alfě rozvody a má to i čerstvou technickou. K autu mám dvě sady kol. Jinak nevím proč, ale s Adélou jsem nikdy nebyla závodit a nikdy jsem nebyla ani na žádném Alfa srazu a teď mě to moc mrzí, protože jste určitě taky fajn lidi. Fotky sem určitě dám až zjistím jak se to dělá. Nějak jsem se rozepsala a tak další příběhy příště. Jsem ukecaná ženská. Čau Iva

Re: Alfa 156 2,4 JTD (129 kW) r. 2004

PříspěvekNapsal: 03 led 2016, 14:23
od .mycTD
hlavně jsme teď svědky brutálního propadu starých dieselů v souvislosti s panikou kolem zpřisněných STK.
Kdo může, tak prodává a kdo nemusí, tak nekupuje...

Re: Alfa 156 2,4 JTD (129 kW) r. 2004

PříspěvekNapsal: 03 led 2016, 17:15
od crashta
Iva156 píše:Jsem ukecaná ženská.

Spíš upsaná. Tak at to jde dle tvého prani...

Re: Alfa 156 2,4 JTD (129 kW) r. 2004

PříspěvekNapsal: 03 led 2016, 20:08
od cuhan
Ivo a co takhle hodit ze skály přítele asi to není pro tebe ten pravej.. :mrgreen:

Re: Alfa 156 2,4 JTD (129 kW) r. 2004

PříspěvekNapsal: 10 led 2016, 00:35
od crashta
8)