jelikož sem tak trochu magor, tak sem toužil po opravdu rychlé alfě :-)
13.3.2016 jsem natlačil jednu 156 2.5 V6 do dílny a 24.3 stála na tech. přejímkách závodu Edda cup v Mostě, ale už s 20VT motorem.
Jelikož kastle byla jen "zkoušková" a potvrdilo se, ře auto má "koule" a je schopné fungovat odstartoval projject EVOII.
původní TS motor šel ven, a přišli i nějaké úpravy... např. změna přední nápravy z lichoběžníků na klasiku MC-phersn s kompletni moznosti nastaveni geometrie vc. odklonu kola a zaklonu rejdoveho cepu.
další zajímavá úprava je ta, že auto dostalo pořádné brzdy. když říkám pořádné tak myslím opravdu pořádné.
závodní brembo kotouče které sedlá třeba i asfaltová verze škody S2000 o rozměru 355/35mm, plovoucí středy a redukce třmenů z GT 3.2 vyrobeny z certalu. desticky Ferodo DS3000 (se zavodnimi kotouci nepiskaji, a brzdi uz studene)
vzadu jsou prizatím brzdy z GTA/JTDM. časem přijdou plovoucí kotouče 300/32mm...
Motor je z vozu lancia kappa, vstriky z 16VT, velky IC a turbo garrett GT2871R , výkon se pohybuje okolo 400ps dle nastaveného plnícího tlaku.
převedovka je poskládaný 5q s dlouhou jedničkou a V-max 260km/h /7500rpm.
samozdřejmostí je samosvorný diferenciál .
Na autě se pracuje ve volných chvílích... když se nešetří na díly (jakoo teď na twin plate spojku) :-) no pocitam ze se zacatkem brezna hecnu a 25. už bude zase na závodech v Mostě :-)
nově se bude používat turbo GTX3071R a s výkonem se hne na hranici 500ps