Lamborghini?

Ostatni Italske automobilky

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Lamborghini?

Příspěvekod Rado » 09 srp 2007, 07:27

Tady někdo upad, ne? Dyť je to VW group, jsou tam díly z Audi i z Oktávy......
Alfa 33 1.7(98-01)->Alfa155 2.0 (01-02)->Alfa 75 2.0TS (02-03)->Honda Civic 1.5 (03-06)->Alfa 145 1.6 (06-08)->Alfa 156 2.4JTD SW (08-?)+2xFIAT Ducato+2xIveco Daily+Yamaha YZF600R+JAWA 250/353+IŽ 56 1955+Ducati Monster 900i.e.
Rado
Moderátor
 
Příspěvky: 182
Registrován: 26 úno 2007, 19:55

Příspěvekod Chevron » 09 srp 2007, 09:04

Tak si dame trochu historie

Ferruccio Lamborghini se narodil 28. dubna 1916 ve vesnici jménem Renazzo, nedaleko Bologne. Rodiče Ferruccia byli farmáři, on sám se však zajímal o technické obory. Po dokončení jeho studií techniky v Bologni byl zaměstnán během druhé světové války jako dozor v oddělení údržby vozidel v Rhodes, kde se formovaly jeho schopnosti a nadání pro tento obor.

Po jeho návratu do Itálie začal nakupovat stará vojenská vozidla a přestavovat je na traktory, v poválečné době byla po těchto strojích velká poptávka. Jeho obchodní úspěch mu dopomohl ke koupi dílny v Cento, kde se od roku 1948 nejprve vyráběly pouze Lamborghini traktory a v roce 1959 se přidala i výroba hořáků a jednotek klimatizace.

Nyní, když měl Ferruccio dostatek finančních prostředků, pustil se do svého celoživotního snu – výroby helikoptér. Italská vládu mu však odmítla poskytnout licenci na výrobu a tak Ferruccio přemístil svou pozornost na výrobu automobilů. Později přišel na myšlenku, které posléze podlehl – sportovní vozy. Té předcházela výzva přímo od Enza Ferrari, kdy se Ferruccio stal zákazníkem Ferrari, ale vozy nesplnily jeho očekávání, které se odvíjelo od ceny i pověsti těchto exklusivních sportovních vozů. Upozornil tedy Enza na nedostatky jeho vozů, avšak ten Ferruccia odmítl s tím, aby se nadále věnoval výrobě traktorů jako doposud. Lamborghini si toho dne postavil do cesty další cíl – vyrobit ještě rychlejší a atraktivnější vůz, který by mohl konkurovat vozům Ferrari a porazit tak Enza na poli sportovních vozů.

V roce 1963 otevřel továrnu na výrobu automobilů v San’t Agata Bolognese a ještě v témže roce představil, po několika měsících práce, svůj první senzační model se zuřícím býkem na kapotě - Lamborghini 350 GTV. Ferrucciho další sen přešel ve skutečnost – stal se smělým konkurentem Ferrari.

I přes veškeré potíže společnosti, a ne zrovna ideální podmínky, stáj Lamborghini nikdy neopustila touha pokračovat ve výrobě exklusivních sportovních vozů a překvapovat tak celý svět i automobilové nadšence stále výkonnějšími a luxusnějšími automobily.

24. července 1998 získal konečně „dům zuřícího býka“ silného vlastníka, respektovaného v automobilovém světě pro jeho technickou zručnost a obchodní úspěch. Tohoto dne byla v Londýně podepsána mezi podílníky Lamborghini a Audi dohoda o kompletním převzetí společnosti.

Dnes má Automobili Lamborghini Holding S.p.A kontrolu nad třemi oddělenými společnostmi: Automobili Lamborghini S.p.A výroba automobilů, Motori Marini Lamborghini S.p.A výroba lodních motorů a Lamborghini Artimarca S.p.A, řízení licencování a reklamní oddělení.




Takze hodime kvuli poslednim deseti rokum celou historii teto znacky za hlavu...no pak nemam slov :roll:
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: Lamborghini?

Příspěvekod Pribina » 09 srp 2007, 09:32

Rado píše:Tady někdo upad, ne? Dyť je to VW group, jsou tam díly z Audi i z Oktávy......


Ano taky me irituje ze v Murcielagu se rozinaji svetla stejne jako v Ochcavce, ale historie znacky je italska a kvuli poslenim rokum bych je nezatracoval
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod lukee » 09 srp 2007, 12:03

Mám tušení že dokonce dávali desetiválec Lamborghini do nějakého sériového Audi, ale teď nevím jestli S6 nebo S8.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod Richie » 09 srp 2007, 12:32

je to otres...nove lambo vypada zevnitr jak obycejna audina :(
Richie
 

Příspěvekod lukee » 09 srp 2007, 14:35

Richie píše:je to otres...nove lambo vypada zevnitr jak obycejna audina :(


Jediné Audi u kterého se mi líbí interiér je staré TT, jinak to je děs - německá strohost.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod Markos » 17 zář 2007, 15:50

lukee píše:Mám tušení že dokonce dávali desetiválec Lamborghini do nějakého sériového Audi, ale teď nevím jestli S6 nebo S8.


já si myslím S8
alfa zatím není ale co není může jednou být :-)
Markos
1,4 TS
 
Příspěvky: 15
Registrován: 17 zář 2007, 13:17
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod GIONARDI » 17 zář 2007, 16:07

no kluci a toto je posledni typ - říkají mu ďáblova zbraň - a nevypada to už ani ve vnitř špatně

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod Chevron » 17 zář 2007, 16:09

Jojo...to je proste naaaadhera...ale ta cena taky podle toho vypada :finga:
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Chevron » 17 zář 2007, 16:12

Trosku HI-RES obrazku a technickych dat

http://carsweb.cz/view.php?nazevclanku= ... 2007090011
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod GIONARDI » 17 zář 2007, 16:17

Už od pohledu se to *SEKERA* - nj.no. :?
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod Pribina » 18 zář 2007, 09:02

jo, nekde jsem cetl ze je to hodne omezena serie a uz je prodana :)
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod Richie » 18 zář 2007, 09:15

jj. bylo jich jen par...a mala zajimavost...zadni leddiody jsou ohni vzdorne :) kvuli teplu od motoru a vyfuku :D
Richie
 

Příspěvekod Richard » 18 zář 2007, 09:49

aku to ma prevodovku ? NIkde nebolo vidiet riadiacu paku ani tlacitka na volante ... do sportoveho auta hadam nenarvali automat ?!
Le Roy Est Vive Mort Le Roy !
Uživatelský avatar
Richard
1,5 twin carb
 
Příspěvky: 44
Registrován: 13 úno 2007, 15:33
Bydliště: Roznov p.r.

Příspěvekod Markos » 18 zář 2007, 14:17

Richard píše:aku to ma prevodovku ? NIkde nebolo vidiet riadiacu paku ani tlacitka na volante ... do sportoveho auta hadam nenarvali automat ?!


když si to žádně přečteš tak tam stojí cituji:
šestistupňová sekvenční převodovka E-gear s řazením pádly pod volantem
alfa zatím není ale co není může jednou být :-)
Markos
1,4 TS
 
Příspěvky: 15
Registrován: 17 zář 2007, 13:17
Bydliště: Ostrava

Další

Zpět na Ferrari, Fiat, Lamborghini, Lancia, Maserati

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron