Stránka 1 z 1

Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

PříspěvekNapsal: 26 říj 2009, 14:00
od lukee
... můžete diskutovat zde.

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

PříspěvekNapsal: 26 říj 2009, 16:28
od Pchavli
.

Multiair

PříspěvekNapsal: 26 říj 2009, 22:11
od Slíma
nejaka vizualizace funkce:

T-Jet

PříspěvekNapsal: 26 říj 2009, 22:19
od Slíma
T-Jet - odborny vyklad :mrgreen:

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

PříspěvekNapsal: 26 říj 2009, 23:43
od Elba
radsi nekdo vymyslete jak to aplikovat do V6 :mrgreen:

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

PříspěvekNapsal: 08 lis 2009, 23:55
od Gardelone
Ten Multi-air se mi líbí, ale pochybuju o spolehlivosti.. Celkem je to hodně složité zařízení.. By mě zajímalo, jak ta malá vecička dokáže vyvinout takovou sílu a tlak, aby otevřela ventil 2x za sebou.. Italsky nějak neumím.. jsem zrovna chyběl :(

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

PříspěvekNapsal: 09 lis 2009, 01:38
od yan.ko
Gardelone píše:Ten Multi-air se mi líbí, ale pochybuju o spolehlivosti.. Celkem je to hodně složité zařízení.. By mě zajímalo, jak ta malá vecička dokáže vyvinout takovou sílu a tlak, aby otevřela ventil 2x za sebou.. Italsky nějak neumím.. jsem zrovna chyběl :(

Cece, skoro bych rekl, ze je to anglicky :mrgreen:
Z toho co jsem pochopil je to tak, ze vackova hridel vedle ovladani vyfukovych ventilu jeste stlacuje pist, ktery natlakovava olej do zasobniku, ze ktereho je pak uvolnovan pomoci elektromagentickeho ventilu rizeneho ridici jednotkou a hydraulicky otevira saci ventil tehdy, kdy je potreba.

O otevirani saciho ventilu dvakrat za sebou bych se nebal, ten pist u hridele bude olej stlacovat dostatecne a prurezy jednotlivych pistku/potrubi taky leccos prozrazuji.

Spise by mne zajimalo, zda by nebylo lepsi a levnejsi ty vysokotlake komurky u kazdeho valce spojit do jedineho "railu".

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

PříspěvekNapsal: 09 lis 2009, 01:59
od Gardelone
když to vemem do extrému, tak ta vačka vůbec nemusí tlačit na ten píst a mít to jak říkáš v jednom a pak to tou kapalinou rozvvádět na jednotlivé ventily :D:D Ale zase asik mysleli, kdyby se to náhodou po*ralo, aby to fakčilo na nouzový režim :D

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

PříspěvekNapsal: 09 lis 2009, 02:53
od yan.ko
Gardelone píše:když to vemem do extrému, tak ta vačka vůbec nemusí tlačit na ten píst a mít to jak říkáš v jednom a pak to tou kapalinou rozvvádět na jednotlivé ventily :D:D Ale zase asik mysleli, kdyby se to náhodou po*ralo, aby to fakčilo na nouzový režim :D

Mno, bezny tlak oleje v okruhu by s temi ventily asi nehnul uplne podle jejich predstav (otazka zda-li vubec), od toho tam prave je ten pist a vysokotlaky zasobnik oleje. Vyhodu propojeni tech zasobniku do jedineho (vedle nizsi ceny) vidim v tom, ze pokud by jeden z pistku prosakoval, tak i presto bude ve vysokotlakem zasobniku jakztakz tlak na ovladani vsech ventilu.

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

PříspěvekNapsal: 09 lis 2009, 08:58
od Kůrkyn
Nebojím se toho, ž eto fungovat nebude. Jde v podstatě o technologii kterou používají robotická ramena např. na průmyslových linkách.

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

PříspěvekNapsal: 10 lis 2009, 10:04
od Pribina
Kůrkyn píše:Nebojím se toho, ž eto fungovat nebude. Jde v podstatě o technologii kterou používají robotická ramena např. na průmyslových linkách.


tak rameno robota nebude mit takovou zatez jako motor, taky jsem Zvedavy jak to bude fungovat po takovych 200 tisicich

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

PříspěvekNapsal: 23 srp 2010, 09:58
od Kůrkyn
motor v autě je brnkačka...
24 hodin denně:
http://www.youtube.com/watch?v=1-J_EzKm_70

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

PříspěvekNapsal: 31 srp 2010, 21:53
od zde
Tak tam bych nechtěl dělat seřizovače