zpracovani dle zapadonimeckych soudruhu nic moc *asi museli viset na dverich a urvat kuzi na sedle, aby to bylo horsi jak nemecke krapy
vse jde koupit original - ramecky jiz nabarvene do barvy vozu a nebo prichystane pro lak - je to v E-peru - paraboly uz davaji do QV - jelikoz ty stribrne jsou k hovnu
Fajne je byt alfista T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
cely test je zamerne smerovan proti italskym autum. V sekci mito-test jsem dal video z vyroby a kontrola je jak elektronicka tak fyzicka. Musely to udelat schvalne - aby meli co vytykat
Fajne je byt alfista T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
1,4TB 155CV - jsem testnul v OV - jede to paradně - podvozek příjemně tvrdý - posez dole - reakce na plyn OK - volant přirozeně jako v GT (te jak v Julii *desta styl) mužu doporučit porovnavaci jizdu Mito je facht* OK v te motorizaci*
Fajne je byt alfista T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero