Nová Giulietta

Vše o Alfě Giulietta

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Příspěvekod .mycTD » 03 kvě 2010, 09:21

u predohrabu je vypinani stabilizace zbytecne, navic pojistka se da vytahnout vzdycky :wink:
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: Nová Giulietta

Příspěvekod Pribina » 03 kvě 2010, 16:31

no prave proto jsem se ptal . . . mi to taky pripada jako zbytecnost

jinak kdyby si chtel nekdo hrat :) http://www.alfaromeo.com/carconfigurato ... index.html
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Re: Nová Giulietta

Příspěvekod maxa » 18 kvě 2010, 18:52

AR 159 SW 1.9 JTDM 150hp
EX Alfa 147 1.6 TS 88kw
Uživatelský avatar
maxa
1,8 TS
 
Příspěvky: 220
Registrován: 23 zář 2008, 21:49
Bydliště: Ostrava-Výškovice

Re: Nová Giulietta

Příspěvekod Killer.1987 » 18 kvě 2010, 19:06

Uplne stejna zbytecnost je D.N.A. Zvlast u QV by teda mohla byt stabilizace vypnuta pri rezimu dynamic.

Tak prece nechete resit kazdou tuhle min pouzivanou vec vytazaneim pojistky. To by jsme si treba mohli vypinat mlhovky vytazenim pojistky.....

Jednou v mem Tipu mi zateklo do pojistkove skrine a musel jsem si vypinat sterace vytazenim pojistky. To byli casy....
Fiat Tipo 2,0 16V => Alfa 155 2,5 TD => Alfa 156 2,4 JTD => Alfa 156 2,4 JTDm SW
Uživatelský avatar
Killer.1987
1,9 JTD
 
Příspěvky: 243
Registrován: 21 lis 2007, 21:18
Bydliště: Praha

Re: Nová Giulietta

Příspěvekod Beaumont » 13 črc 2010, 15:54

D.N.A. určitě zbytečné není! Rozdíl režimů D a N je citelný - změní se nejen odezva motoru na plyn a reakce řízení, ale dokonce i nastavení ABS (v režimu D nechá kola při ostrém brzdění dokonce krátce zablokovat, super :wink: ). A režim N je potřeba, aby auto splnilo emisní normy...

Režim A už se prý od N liší jen málo, snad jen změní nastavení ASR a/nebo Q2... To ale nemůžu ze své zkušenosti potvrdit.
GT 3.2 V6
GTV V6 TB
Beaumont
1,7 IE
 
Příspěvky: 70
Registrován: 07 bře 2007, 09:45
Bydliště: Brno

Re: Nová Giulietta

Příspěvekod Killer.1987 » 15 črc 2010, 22:25

Nejakej kluk uz Giuliettu ma na mojeauto.cz Tu odkaz : http://moje.auto.cz/-balu-/julda-1.html

Teda nevim jestli bych byl tak odvaznej a objednal si auto jen na zaklade fotek bez toho abych se svezl.

To beaumont:

No vidis. To ja proste nevidim duvod proc bych mel chtit svou alfu min sportovni. Nevidim duvod proc by nemel byt plynovej pedal v alfe pridelan lankem ke skrtici klapce a reagovat presne podle me vule a ne podle vule R.J.
Elektronickej samosfor je jen takove siditko. Klasickej nemuze nikdy nahradit. Navic DNA by melo v prvni rade resit tvrdost tlumicu.

Kazdopane chapu ze alfa dela auta pro normalni lidi a ne pro 23lety kluky zblazneny do starejch V6tek, kteri stejne nemaj na to aby si neco takoveho koupili. Preju Julince at se co nejlip prodava. Potom snad dodrzi aspon nektere ze svych slibu. Uz toho bylo dost co nam slibili.

6ti valcove diesly, Nastupce 166 na podvozku Quatroporte, dvouspojkove prevodovky.

Snad tedy aspon vyjde Mito GTA, Novy spieder se zadokolkou(moh by byt stejnej jako ten novej koncept) a dalsi ty veci co slibovali
Fiat Tipo 2,0 16V => Alfa 155 2,5 TD => Alfa 156 2,4 JTD => Alfa 156 2,4 JTDm SW
Uživatelský avatar
Killer.1987
1,9 JTD
 
Příspěvky: 243
Registrován: 21 lis 2007, 21:18
Bydliště: Praha

Re: Nová Giulietta

Příspěvekod Pchavli » 16 črc 2010, 00:00

Spíše to vypadá, že to brzo zavřou. :evil:
V červnu v západní Evropě skokově spadl prodej AR o cca 50% a nikdo z HQ neví proč.

Snad se do té doby stihne vyrobit mnoho verzí QV...
Millerka do perka :drinkers:
Pchavli
Support
 
Příspěvky: 3013
Registrován: 08 črc 2007, 20:58
Bydliště: okres OP, Moravskoslezský kraj, CZ, EU

Re: Nová Giulietta

Příspěvekod GIONARDI » 16 črc 2010, 08:25

Sprint :D
argi20_4c3d7b12e9a7f.jpg

argi40_4c3d7b1329451.jpg
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Re: Nová Giulietta

Příspěvekod Pchavli » 16 črc 2010, 08:35

Sprint je cajk! :P

Mmch. je vůbec dobře, že GT nepostihne žádný pomrvený facelift a tak jak přišlo, tak odejde. 8)
Millerka do perka :drinkers:
Pchavli
Support
 
Příspěvky: 3013
Registrován: 08 črc 2007, 20:58
Bydliště: okres OP, Moravskoslezský kraj, CZ, EU

Re: Nová Giulietta

Příspěvekod Pribina » 16 črc 2010, 08:45

mnooo tak Sprint je parada, ale s cenovou politikou AR u nas by stal kolem milionu takze pro 90% z nas nedosazitelne auto.
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod .mycTD » 16 črc 2010, 09:15

166 taky zacinala na 1.5mega a dnes ji ma kdejakej jouda :wink:
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: Nová Giulietta

Příspěvekod .mycTD » 16 črc 2010, 09:30

Killer.1987 píše:No vidis. To ja proste nevidim duvod proc bych mel chtit svou alfu min sportovni. Nevidim duvod proc by nemel byt plynovej pedal v alfe pridelan lankem ke skrtici klapce a reagovat presne podle me vule a ne podle vule R.J.
Elektronickej samosfor je jen takove siditko. Klasickej nemuze nikdy nahradit. Navic DNA by melo v prvni rade resit tvrdost tlumicu.

plynove lanko, karburatory, apod jsou v dnesni dobe nesmysl, s tim proste nic nenadelas, ta vule RJ je to jedine co pohlida emise, kolem kterych se vsechno toci. D.N.A, je -jak psal uz beaumont- jeden z mala zpusobu, jak s tim aspon trochu vyjebat.
mechanicky samosvor a el. stavitelne tlumice tam samozrejme jdou nacpat taky, ale je otazka, kolik lidi si pak koupi julcu za cenu maserati. je treba brat v potaz urceni vozu, kazda alfa holt nemuze byt supersport. :roll:
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: Nová Giulietta

Příspěvekod Pribina » 19 črc 2010, 10:33

Pchavli píše:Sprint je cajk! :P

Mmch. je vůbec dobře, že GT nepostihne žádný pomrvený facelift a tak jak přišlo, tak odejde. 8)


na druhou stranu dle meho se AR facelifty podarily, rozhodne se mi vic libi 156 facelift a 147 facelift
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Re: Nová Giulietta

Příspěvekod Gardelone » 20 črc 2010, 02:28

Ten Sprint vypadá hodně dobře :-)
Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!

Re: Nová Giulietta

Příspěvekod Ladin164QV » 20 črc 2010, 09:28

Pribina píše:
Pchavli píše:Sprint je cajk! :P

Mmch. je vůbec dobře, že GT nepostihne žádný pomrvený facelift a tak jak přišlo, tak odejde. 8)


na druhou stranu dle meho se AR facelifty podarily, rozhodne se mi vic libi 156 facelift a 147 facelift


Mne zas prijde ze 166 FL zmrvil, u 156 je fajn FL vnitrek, venek jeste dejme tomu, a 147 se mi po FL nelibi... Vzdycky se to tim Fl nejak uhladi a uz to nema ten smrnc a osobnost, na 166 ten predek dle mne vubec nepasuje k zbytku auta...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Bába2)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...
Uživatelský avatar
Ladin164QV
1,8 TS
 
Příspěvky: 227
Registrován: 06 črc 2009, 08:06

PředchozíDalší

Zpět na Alfa Giulietta (940)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník