zvysenie vykonu REZISTORom na vahe vzduchu

Vše o Alfě 145/146, údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

zvysenie vykonu REZISTORom na vahe vzduchu

Příspěvekod Neoncek » 20 dub 2008, 22:16

nasiel som na aukro.cz takyto inzerat:
http://www.aukro.cz/item349584794_zvyse ... honda.html
...dodaný RESISTOR má být...
To sa ako oklame riadiaca jednotka a bude vpustat rychlejsie vzduch? Skusal som osadit do svojej 1.4 vahu z 2,0 a dost mi to skapinalo ale aj tak by ma zaujimalo aky rezistor by predali za 359,-KC. :o nebude mat pozlatene kontakty? :mrgreen: A aky ma odpor?
Alfa Romeo 145 1.4TS 16V, 07/1998, 76kW, čierne
Uživatelský avatar
Neoncek
1,7 IE
 
Příspěvky: 71
Registrován: 09 říj 2007, 21:50
Bydliště: Banská Bystrica (work BA)

Příspěvekod .mycTD » 21 dub 2008, 00:34

tak to je super 8) jen musim napred spocitat, kolik rezistoru muzu namontovat, aby mi to jeste prenesla spojka 8)
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod Pribina » 21 dub 2008, 10:34

citim v tom takovy jako trochu podvod :-D
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod lukee » 21 dub 2008, 13:44

JJ, bohužel to je aukce k podvedení neznalých lidí.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod lizmen » 21 dub 2008, 20:26

lukee píše:JJ, bohužel to je aukce k podvedení neznalých lidí.
takže ve finále jsem nad tím uvažoval...je to totální kravina...maximálně to bude při volnoběhu ukazovat více otáček ale s výkonem to nemá nic společného...protože rozsah otáčkoměru je furt stejný a je hlídaný omezovačem takže nevím ja někdo může tím odporem který stojí něco kolem 1kč přečipovat, jak píše autor článku o pět až 50 koní!!!§ :D :D 8) takže dobrý pokus o podvod.... :D :D 8) 8) :D tak sem se zase pobavil....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod Neoncek » 21 dub 2008, 21:08

ono sa to da jednoducho vyskusat, staci dat na kablik od vahy vzduchu tyristor a postupne dvihat odpor :?:
Alfa Romeo 145 1.4TS 16V, 07/1998, 76kW, čierne
Uživatelský avatar
Neoncek
1,7 IE
 
Příspěvky: 71
Registrován: 09 říj 2007, 21:50
Bydliště: Banská Bystrica (work BA)

Příspěvekod lizmen » 21 dub 2008, 21:35

Neoncek píše:ono sa to da jednoducho vyskusat, staci dat na kablik od vahy vzduchu tyristor a postupne dvihat odpor :?:
a pořád to nemá vliv na výkon...akorát budeš měnit parametry množství vzduchumtakže víc takže z toho vymáčkneš maximálně to co ti dovolí omezovač...takže to samé jako kdyby tam ten odpor nebyl... :D
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod lukee » 22 dub 2008, 10:20

lizmen píše:
Neoncek píše:ono sa to da jednoducho vyskusat, staci dat na kablik od vahy vzduchu tyristor a postupne dvihat odpor :?:
a pořád to nemá vliv na výkon...akorát budeš měnit parametry množství vzduchumtakže víc takže z toho vymáčkneš maximálně to co ti dovolí omezovač...takže to samé jako kdyby tam ten odpor nebyl... :D


Proč zmiňuješ omezovač? Ovlivní to to, že si bude jednotka myslet že má motor víc vzduchu než skutečně proudí (v celém rozsahu). Výsledek podle mě bude, že to bude akorát žrát víc benzínu a auto bude jezdit na bohatší směs - což by zas měla poznat lambda. Je to takový okruh, který ten rezistor akorát rozkmitá.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod lizmen » 22 dub 2008, 10:47

lukee píše:
lizmen píše:
Neoncek píše:ono sa to da jednoducho vyskusat, staci dat na kablik od vahy vzduchu tyristor a postupne dvihat odpor :?:
a pořád to nemá vliv na výkon...akorát budeš měnit parametry množství vzduchumtakže víc takže z toho vymáčkneš maximálně to co ti dovolí omezovač...takže to samé jako kdyby tam ten odpor nebyl... :D


Proč zmiňuješ omezovač? Ovlivní to to, že si bude jednotka myslet že má motor víc vzduchu než skutečně proudí (v celém rozsahu). Výsledek podle mě bude, že to bude akorát žrát víc benzínu a auto bude jezdit na bohatší směs - což by zas měla poznat lambda. Je to takový okruh, který ten rezistor akorát rozkmitá.
ano bude to více žrát ale jak zvýšíš výkon jak píše o 5 až 50 koní????jako že zvedneš takovým malým rezistorem za korunukroutící moment???maximálně budeš mít vítr v nádrži a bude volnoběh ukazovat ne 900 ale třeba 1300 otáček...pak depneš na plyn a budeš se rozjíždět při 3000 otáček...když takhle budeš jezdit tak se podívej pak do nádrže jestli ti tam aspon nezbylo trochu na dojetí na benzínku... :D :D :D tímto odporem kroutící monent nezvedneš...
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod lizmen » 22 dub 2008, 10:52

lizmen píše:
lukee píše:
lizmen píše:
Neoncek píše:ono sa to da jednoducho vyskusat, staci dat na kablik od vahy vzduchu tyristor a postupne dvihat odpor :?:
a pořád to nemá vliv na výkon...akorát budeš měnit parametry množství vzduchumtakže víc takže z toho vymáčkneš maximálně to co ti dovolí omezovač...takže to samé jako kdyby tam ten odpor nebyl... :D


Proč zmiňuješ omezovač? Ovlivní to to, že si bude jednotka myslet že má motor víc vzduchu než skutečně proudí (v celém rozsahu). Výsledek podle mě bude, že to bude akorát žrát víc benzínu a auto bude jezdit na bohatší směs - což by zas měla poznat lambda. Je to takový okruh, který ten rezistor akorát rozkmitá.
ano bude to více žrát ale jak zvýšíš výkon jak píše o 5 až 50 koní????jako že zvedneš takovým malým rezistorem za korunukroutící moment???maximálně budeš mít vítr v nádrži a bude volnoběh ukazovat ne 900 ale třeba 1300 otáček...pak depneš na plyn a budeš se rozjíždět při 3000 otáček...když takhle budeš jezdit tak se podívej pak do nádrže jestli ti tam aspon nezbylo trochu na dojetí na benzínku... :D :D :D tímto odporem kroutící monent nezvedneš...a celkový výkon v kw při 6300 ot./min už vůbec ne.tak to zkus a zajed si na brzdu...před a po nainstalovánítoho odporu...a ve finále zjistíš že se nezměnilo nic...mmch zkusíme se zeptat našeho odborníka přes čipy a válcové brzdy sarkana... :wink: :wink: :wink:
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod Pribina » 22 dub 2008, 11:54

myslim ze to ani nemusime resit, tohle je bez debat PODVOD
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod sarkan » 22 dub 2008, 12:21

Keď dáš na váhu odpor - buď znížiš, alebo zvýšiš údaj o pretekajúcom vzduchu. Tolerancia +- 10% - približne odhadom, ak to bude viac - potom:
1. Lambda rozozná nesprávny pomer :arrow: núdzový režim
2. ECU si spočíta predpokladanú spotrebu vzduchu, odráta EGR recykláciu a zistí diferenciu :arrow: núdzový režim.

Pri zachovaní tolerancie do 10%:

1. Pri chudobnejšej zmesi pokles krútiaceho momentu, možný nárast výkonu +1 až 3% v najvyššom pásme otáčok, teplejšia zmes u benzínu a teda hroziace poškodenie motora
2. Pri bohatšej zmesi nebadateľný vzostup krútiaceho momentu, pokles výkonu, vyššia spotreba, poškodenie katalyzátora, u dieselu dymivosť

Bez zmeny predstihu, tlaku paliva, lambdy nemajú takéto úpravy zmysel. U dieselu sú naprosto nezmyselné.
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Příspěvekod lizmen » 18 čer 2008, 08:44

AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod Pribina » 18 čer 2008, 09:37

lizmen píše:http://tuning.sbazar.cz/novinka-na-trhu-power-chip-zvyseni-vykonu-o-5-35ps-broumov-o1603773.html :? :D


to lze tak verejne lhat a okradat pripadne blbce co si to koupi? krome politiku teda :)
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod lizmen » 18 čer 2008, 10:35

Pribina píše:
lizmen píše:http://tuning.sbazar.cz/novinka-na-trhu-power-chip-zvyseni-vykonu-o-5-35ps-broumov-o1603773.html :? :D


to lze tak verejne lhat a okradat pripadne blbce co si to koupi? krome politiku teda :)
ty jo já nevím.ale možná něco na tom bude když se to prodává tak ve velkém...ale furt nerozumím tomu...čiptuningem přece musíš upravit software v řídící jednotce,ne?změnit časování atd a ne že tam píchneš tohle a budeš mít větší výkon,stejně by mě zajímalo kam to napíchnout..spíš si myslím že to tak akorát ješte víc skurví motor.
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Další

Zpět na Alfa 145/146 (930)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků