STARTÉR

Vše o Alfě 145/146, údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

STARTÉR

Příspěvekod lizmen » 21 dub 2008, 19:56

při nastartování motoru za studena se ozve takový zvuk jako kdyby se startér ještě točil po nastartování..prý je to nevracejíci nějaká pružinka nebo co...dělá to někomu taky??po zahřátí motoru to přestane...dělalo mi to i u 155...víte někdo jak to opravit??? :( abych upřesnil ten zvuk...je to takové bzučení... :?
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod Neoncek » 21 dub 2008, 21:30

Zatial mi chvalabohu nic take nebzuci, skor mam pocit, ze by mi auto vedelo chodit aj na starteri ako som tam dal 75Ah. :mrgreen: Normalne ked zabudnem ze mam zaradanu jednotku a chcem nastartovat, tak so mnou len tak mikne o 40cm dopredu :P
Alfa Romeo 145 1.4TS 16V, 07/1998, 76kW, čierne
Uživatelský avatar
Neoncek
1,7 IE
 
Příspěvky: 71
Registrován: 09 říj 2007, 21:50
Bydliště: Banská Bystrica (work BA)

Příspěvekod lizmen » 21 dub 2008, 21:37

Neoncek píše:Zatial mi chvalabohu nic take nebzuci, skor mam pocit, ze by mi auto vedelo chodit aj na starteri ako som tam dal 75Ah. :mrgreen: Normalne ked zabudnem ze mam zaradanu jednotku a chcem nastartovat, tak so mnou len tak mikne o 40cm dopredu :P
možná je to tím že mám jen 55 ah...ale ten zvuk je prý nevracející se pružinka startéru...prý pomůže vyčistit...tak já nevím...máte někdo foto kde se nachází startér a jak ho demontovat ,vyčistit a zase nahodit zpět?
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod Neoncek » 21 dub 2008, 21:43

mam na povale aj nahradny starter z 145, stredu zostatnicujem, prejdem sa po talianskom vrakovisku a ked pridem dom tak sa na tu kuknem

1.5.: starter som nasiel, ale rozobrat ho som sa zatim neodvazil, stale je to treba? :P
Alfa Romeo 145 1.4TS 16V, 07/1998, 76kW, čierne
Uživatelský avatar
Neoncek
1,7 IE
 
Příspěvky: 71
Registrován: 09 říj 2007, 21:50
Bydliště: Banská Bystrica (work BA)

Příspěvekod Joe » 22 pro 2008, 20:41

Se startérem mám podobný problém jako lízmen.
A krom toho škvčení startéru (neškvrčí při každém startu), mi skoro vždy, ať už zastudena nebo za provozní teploty chvilku motor klepe jako diesel. Všichni říkají, že to je variátor, ale měnit se mi ho teď nechce, když mám nové rozvody a variátor je prý pod rozvodama.
Taťka mi zas říkal, že na to má vliv taky olej, neleju tam totiž selenii, ale na jaře vyměním.
Co myslíte? Máte s tím někdo podobný problém a vadí to nějak moji alfince když vrní chvilku jako diesel?
Uživatelský avatar
Joe
1,9 TD
 
Příspěvky: 181
Registrován: 12 lis 2008, 15:13
Bydliště: Slavkov u Opavy

Příspěvekod ice.cool.man » 22 pro 2008, 20:47

Joe píše:Se startérem mám podobný problém jako lízmen.
A krom toho škvčení startéru (neškvrčí při každém startu), mi skoro vždy, ať už zastudena nebo za provozní teploty chvilku motor klepe jako diesel. Všichni říkají, že to je variátor, ale měnit se mi ho teď nechce, když mám nové rozvody a variátor je prý pod rozvodama.
Taťka mi zas říkal, že na to má vliv taky olej, neleju tam totiž selenii, ale na jaře vyměním.
Co myslíte? Máte s tím někdo podobný problém a vadí to nějak moji alfince když vrní chvilku jako diesel?
s tím olejem opatrně!!!! na tomhle HLAVNĚ nešetři ... nemusíš lít selenii, ta je docela drahá, výborný je i Agip .... http://www.squadramoravia.com/forum/vie ... php?t=1555 tady máš vše o olejích ... a ten variátor.. tak to jsou tady sálodlouhé diskuze ... ale lepší je mít vše v kupě, neb když se ti něco díky tomu vyse*e tak se pak budeš bít do hlavy...
l__/==\°/==\__l čili 75tka a pár dunovek se žlutou střechou
Uživatelský avatar
ice.cool.man
2,5 V6
 
Příspěvky: 1602
Registrován: 27 črc 2007, 23:56
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Příspěvekod lizmen » 22 pro 2008, 22:00

já to jebu..na jaře okamžitě měním variátor..nejenom že to je humus když nastartuju ale jeden mechoš mi povídal co udělal vadný variátor s jedním válcem když ten olej byl všude možně než ve variátoru.....a s tím startérem to chcu taky ošefovat na jaro...
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod Joe » 23 pro 2008, 12:54

A kolik tak asi stojí ten variátor?
Dívám se na netu a nějak to nemůžu najít. :(
Uživatelský avatar
Joe
1,9 TD
 
Příspěvky: 181
Registrován: 12 lis 2008, 15:13
Bydliště: Slavkov u Opavy

Příspěvekod gloom » 23 pro 2008, 13:52

Joe píše:A kolik tak asi stojí ten variátor?
Dívám se na netu a nějak to nemůžu najít. :(


Cca 5tis. jsem za něj dával nebo kilo za opravnou sadu.
Alfa Romeo 145 1.6TS 16V (AR67601) 12/97
Gloom [:glum:] :finga:
Uživatelský avatar
gloom
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 609
Registrován: 17 úno 2007, 10:13
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod lizmen » 23 pro 2008, 19:37

gloom píše:
Joe píše:A kolik tak asi stojí ten variátor?
Dívám se na netu a nějak to nemůžu najít. :(


Cca 5tis. jsem za něj dával nebo kilo za opravnou sadu.
opravná sada je úplně na kokot stojí sice 140 korun nebo kolik ...mechanikovi zaplatíš,a ani ne po půl roce to začne jebat znova....jediná pomoc je vyměnit variátor...
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod ice.cool.man » 23 pro 2008, 20:19

lizmen píše:
Cca 5tis. jsem za něj dával nebo kilo za opravnou sadu.
opravná sada je úplně na kokot stojí sice 140 korun nebo kolik ...mechanikovi zaplatíš,a ani ne po půl roce to začne jebat znova....jediná pomoc je vyměnit variátor...[/quote] mno možná to je Lizmen tím že mechoš má jalové ruce... když tvrdíš že je lepší vyměnit variátor za druhý... už jsi ho vyměnil nebo ti to furt chrastí ? co když ti začne rachotit i ten vyměněný-nový ? nebo že by to bylo tou tramvajkou ? :-D
l__/==\°/==\__l čili 75tka a pár dunovek se žlutou střechou
Uživatelský avatar
ice.cool.man
2,5 V6
 
Příspěvky: 1602
Registrován: 27 črc 2007, 23:56
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Příspěvekod lizmen » 23 pro 2008, 22:09

tramvajka do motoru nešla ty kukačko!!!měnil jsem s ním tu pružinku s těsněním..půl rku skoro klid a začalo to znova...olejměním co 10 tisíc.. jen selénii....variátor je v piči prostě...je vychechlaný na ozubení a to prostě opravit nejde....to bys ale měl vědět ne,když ty tramvjaky tak dobře znáš....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod ice.cool.man » 24 pro 2008, 13:55

kukačku máš v trenkách , ale chcíplou :lol: neee , ale opět jsi neodpověděl na co jsi byl tázán... tzn znovu? už si ten variátor vyměnil ? že tvrdíš že to pomůže ? mno... :D :D :D
l__/==\°/==\__l čili 75tka a pár dunovek se žlutou střechou
Uživatelský avatar
ice.cool.man
2,5 V6
 
Příspěvky: 1602
Registrován: 27 črc 2007, 23:56
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Příspěvekod lizmen » 24 pro 2008, 15:00

ice.cool.man píše:kukačku máš v trenkách , ale chcíplou :lol: neee , ale opět jsi neodpověděl na co jsi byl tázán... tzn znovu? už si ten variátor vyměnil ? že tvrdíš že to pomůže ? mno... :D :D :D
neměnil ale měli sme to venku tak jsem to viděl ojebané pzubení...a na nový jsem prachy neměl....ale už se na to chystám..tos i piš že to pomůže....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky


Zpět na Alfa 145/146 (930)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron