relé paliv.čerpadla

Vše o Alfě 145/146, údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

relé paliv.čerpadla

Příspěvekod foxik77 » 08 črc 2008, 19:29

kde ho najdu-pod palubovkou?A když jo,tak které to je?
nemá někdo schéma relátek,které je od čeho??? :thanks:
Alfa Romeo 146,1.4 ts
foxik77
1,4 IE
 
Příspěvky: 10
Registrován: 01 čer 2008, 17:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: relé paliv.čerpadla

Příspěvekod lizmen » 08 črc 2008, 21:38

foxik77 píše:kde ho najdu-pod palubovkou?A když jo,tak které to je?
nemá někdo schéma relátek,které je od čeho??? :thanks:
je v motorovem prostoru před baterkou,pod černým plastovým krytem...
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod Ferrari00007 » 09 črc 2008, 09:15

z programu eTECH
FUNKCE: Relé palivového čerpadla napájí též snímače a / nebo nastavovací členy.
SPECIFIKACE: samotné normálně rozepnuté relé.
odpor cívky: 60 - 140 ohmů
DIAGNOSTIKA: Zkontrolujte konektor(y): Zkontrolujte konektor(y) a pokud je to potřeba vyčistit nebo přichytit je pro zajištění dobrého připojení.
Zkontrolujte relé:
Vypněte zapalování. Demontujte relé ze skříňky relé.
Zkontrolujte cívku relé. Změřte odpor mezi vstupem cívky a výstupem. Porovnejte se specifikovaným odporem.
Připojte vstup cívky k napětí akumulátoru a výstup cívky ke kostře. Pak by mělo relé cvaknout. Pokud ne, vyměnte relé.
Zkontrolujte spínač relé. Změřte odpor mezi vstupem spínače a výstupem. Při sepnutém spínači by měl být odpor < 1 ohm. Při rozpojeném spínači by měl být odpor nekonečně veliký. Pokud ne, vyměnte relé.
Zkontrolujte napájecí napětí:
Vypněte zapalování. Demontujte relé ze skříňky relé.
Zapněte zapalování. Připojte tester obvodu mezi vstupní svorku cívky nebo svorku spínače ve skříňce relé a zápornou svorku akumulátoru. Zkoušečka by měla svítit. Pokud ne, kontrolujte vedení a pokud jsou přítomny, pojistky a druhé relé.
Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU):
Vypněte zapalování. Demontujte relé ze skříňky relé a demontujte konektor z řídící jednotky.
Změřte odpor mezi výstupní svorkou cívky v reléové skříňce a odpovídající svorkou v konektoru elektronické řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud není, zkontrolujte vedení a pokud je přítomný, spínač setrvačnosti.
Zkontrolujte signál od řídící jednotky (ECU):
Změřte napětí mezi výstupní svorkou cívky a kladnou svorkou akumulátoru. Točte motorem. Mělo by být stejné jako napětí akumulátoru. Pokud ne, kontrolujte řídicí jednotku (ECU).

Obrázek

Obrázek
Alfa 145 1,4 TS 16V, 103 talianskych koní
Metalic blue
Opäť v plnej sile :)
http://noskaj.rajce.idnes.cz/Alfa_Romeo_145_1,4_16V/
http://pokec.azet.sk/ferrari00007?i9=3d ... deo=460635
Uživatelský avatar
Ferrari00007
1,6 TS
 
Příspěvky: 48
Registrován: 26 lis 2007, 21:57
Bydliště: Levice, Nové Zámky +421907096094

Příspěvekod foxik77 » 11 črc 2008, 19:28

:thanks:
Alfa Romeo 146,1.4 ts
foxik77
1,4 IE
 
Příspěvky: 10
Registrován: 01 čer 2008, 17:50
Bydliště: Frýdek-Místek


Zpět na Alfa 145/146 (930)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků