z programu eTECH
FUNKCE: Relé palivového čerpadla napájí též snímače a / nebo nastavovací členy.
SPECIFIKACE: samotné normálně rozepnuté relé.
odpor cívky: 60 - 140 ohmů
DIAGNOSTIKA: Zkontrolujte konektor(y): Zkontrolujte konektor(y) a pokud je to potřeba vyčistit nebo přichytit je pro zajištění dobrého připojení.
Zkontrolujte relé:
Vypněte zapalování. Demontujte relé ze skříňky relé.
Zkontrolujte cívku relé. Změřte odpor mezi vstupem cívky a výstupem. Porovnejte se specifikovaným odporem.
Připojte vstup cívky k napětí akumulátoru a výstup cívky ke kostře. Pak by mělo relé cvaknout. Pokud ne, vyměnte relé.
Zkontrolujte spínač relé. Změřte odpor mezi vstupem spínače a výstupem. Při sepnutém spínači by měl být odpor < 1 ohm. Při rozpojeném spínači by měl být odpor nekonečně veliký. Pokud ne, vyměnte relé.
Zkontrolujte napájecí napětí:
Vypněte zapalování. Demontujte relé ze skříňky relé.
Zapněte zapalování. Připojte tester obvodu mezi vstupní svorku cívky nebo svorku spínače ve skříňce relé a zápornou svorku akumulátoru. Zkoušečka by měla svítit. Pokud ne, kontrolujte vedení a pokud jsou přítomny, pojistky a druhé relé.
Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU):
Vypněte zapalování. Demontujte relé ze skříňky relé a demontujte konektor z řídící jednotky.
Změřte odpor mezi výstupní svorkou cívky v reléové skříňce a odpovídající svorkou v konektoru elektronické řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud není, zkontrolujte vedení a pokud je přítomný, spínač setrvačnosti.
Zkontrolujte signál od řídící jednotky (ECU):
Změřte napětí mezi výstupní svorkou cívky a kladnou svorkou akumulátoru. Točte motorem. Mělo by být stejné jako napětí akumulátoru. Pokud ne, kontrolujte řídicí jednotku (ECU).