variator?

Vše o Alfě 145/146, údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Příspěvekod lukee » 19 bře 2008, 11:27

lizmen píše:
Jirgi píše:
lukee píše:Nemá, počkej na výměnu rozvodů.


Sákriš. No co narobím.
no jí bych nečekal,jako ten zvuk byl příšerný...mechoš musí shodit řemen a váčku co je blíže ke sklu.takže vymění těsnění víka ventilů vymění pružinku a teflonový kroužek na variátoru.cca šichta práce pokud ví kam šáhnout...já jsem na to koukal jak to měnil...sice to dělal dlouho bo to nikdy neviděl ale tedka mám klid a fajný zvuk benzínového motoru.... :finga:


On to myslel tak, jestli teď udělat jenom variátor a pak rozvody nebo všecko dohromady. Myslím, že když to nic nekazí, tak se s tím dá počkat do rozvodů, nebude muset měnit těsnění 2x a kdoví co ten řemen, když ho sundá a pak zas bude napínat jestli to s ním něco neudělá.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod lizmen » 17 čer 2008, 08:20

lukee píše:
lizmen píše:
Jirgi píše:
lukee píše:Nemá, počkej na výměnu rozvodů.


Sákriš. No co narobím.
no jí bych nečekal,jako ten zvuk byl příšerný...mechoš musí shodit řemen a váčku co je blíže ke sklu.takže vymění těsnění víka ventilů vymění pružinku a teflonový kroužek na variátoru.cca šichta práce pokud ví kam šáhnout...já jsem na to koukal jak to měnil...sice to dělal dlouho bo to nikdy neviděl ale tedka mám klid a fajný zvuk benzínového motoru.... :finga:


On to myslel tak, jestli teď udělat jenom variátor a pak rozvody nebo všecko dohromady. Myslím, že když to nic nekazí, tak se s tím dá počkat do rozvodů, nebude muset měnit těsnění 2x a kdoví co ten řemen, když ho sundá a pak zas bude napínat jestli to s ním něco neudělá.
čau kluci mám asi 4 měsíce po rozvodech,měnil jsem pružinku variátoru a jaksi to začalo na volnoběch zase nějak trochu více klepat,za necelých 500 km budu měnit olej tak uvidím jestli to pomůže.když ne tak musím nový variátor sehnat a to se mi kurv a vůbec nechce bo musí rozvody dolů.... :axe:
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod gloom » 28 srp 2008, 10:33

Já mám cca 17tis po výměně rozvodů a variátoru a variátor se začíná už zase sem tam ozývat. :evil: Nevím jestli je to na reklamaci.
Alfa Romeo 145 1.6TS 16V (AR67601) 12/97
Gloom [:glum:] :finga:
Uživatelský avatar
gloom
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 609
Registrován: 17 úno 2007, 10:13
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod lizmen » 09 zář 2008, 21:21

gloom píše:Já mám cca 17tis po výměně rozvodů a variátoru a variátor se začíná už zase sem tam ozývat. :evil: Nevím jestli je to na reklamaci.
a měl si ho úplně nový ten variátor?na jaký olej si jezdil?
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod gloom » 26 zář 2008, 15:56

Jj, variátor byl úplně nový měněn v autorizovaném servisu. Olej Eurol 10W/40. Jen mi neříkejte, že je to tím, že nejezdím na selenii, pač specifikace je naprosto totožná a olej měněn co 10tis km.
Alfa Romeo 145 1.6TS 16V (AR67601) 12/97
Gloom [:glum:] :finga:
Uživatelský avatar
gloom
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 609
Registrován: 17 úno 2007, 10:13
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod .mycTD » 26 zář 2008, 16:57

gloom píše:Jj, variátor byl úplně nový měněn v autorizovaném servisu. Olej Eurol 10W/40. Jen mi neříkejte, že je to tím, že nejezdím na selenii, pač specifikace je naprosto totožná a olej měněn co 10tis km.


tak nahod ty specifikace ;-)
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod lukee » 26 zář 2008, 17:06

gloom píše:Jj, variátor byl úplně nový měněn v autorizovaném servisu. Olej Eurol 10W/40. Jen mi neříkejte, že je to tím, že nejezdím na selenii, pač specifikace je naprosto totožná a olej měněn co 10tis km.


Neodkládal bych to a reklamoval bych :!:
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod HeSH » 26 zář 2008, 22:35

Ten variátor je asi fakt dobrá věc, když dělá s benzíňáku nafťáky :D

Docela by mě zajímalo jak to konkrétně funguje a vypadá. Nemáte někdo nějaký foto či specifika, či nějaký vysvětlení jak to funguje ?
Alfa Romeo 146, r.v. 1997, 1.4 i.e. Boxer
HeSH
1,5 twin carb
 
Příspěvky: 40
Registrován: 23 srp 2008, 13:18

Příspěvekod lizmen » 26 zář 2008, 23:47

HeSH píše:Ten variátor je asi fakt dobrá věc, když dělá s benzíňáku nafťáky :D

Docela by mě zajímalo jak to konkrétně funguje a vypadá. Nemáte někdo nějaký foto či specifika, či nějaký vysvětlení jak to funguje ?
mám fota ale už jsem ožralý že nevidím na monitor....až vystřízlivím přidám...
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod .mycTD » 27 zář 2008, 00:19

lizmen píše:mám fota ale už jsem ožralý že nevidím na monitor....až vystřízlivím přidám...

tak to jsi nas clovek 8)
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod Dave_Pv » 28 zář 2008, 00:09

lizmen píše:
HeSH píše:Ten variátor je asi fakt dobrá věc, když dělá s benzíňáku nafťáky :D

Docela by mě zajímalo jak to konkrétně funguje a vypadá. Nemáte někdo nějaký foto či specifika, či nějaký vysvětlení jak to funguje ?
mám fota ale už jsem ožralý že nevidím na monitor....až vystřízlivím přidám...



8)
Alfa romeo 146 TD , rv 97
Uživatelský avatar
Dave_Pv
1,9 JTD
 
Příspěvky: 278
Registrován: 27 kvě 2007, 23:14
Bydliště: Prostějov, přes týden Ostrava

Příspěvekod lizmen » 28 zář 2008, 13:37

http://lizmen.rajce.idnes.cz/variator/ tady jsou ty fotky.už jsem skoro střízlivý..ten variátor funguje jako ženská...jak se ti zkurví tak to musíš vyměnit.... :D
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod PEDRO » 28 zář 2008, 20:49

:o to není variátor z alfy,ale z fiata :D :finga:
Alfa Romeo MITO QV
Alfa Romeo GT -ex
bejvalka-AR 145 1.6TS Pedro spomal ty nám ujíždíš :-)
Uživatelský avatar
PEDRO
2,0 TS
 
Příspěvky: 389
Registrován: 13 úno 2007, 16:14
Bydliště: Rychvald

Příspěvekod lizmen » 28 zář 2008, 20:55

PEDRO píše::o to není variátor z alfy,ale z fiata :D :finga:
ale je to snad stejné ne,?
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod PEDRO » 28 zář 2008, 20:56

já vím jen ten konkrétní je z fiata :finga:
tak ať je v tom pořádek :o
Alfa Romeo MITO QV
Alfa Romeo GT -ex
bejvalka-AR 145 1.6TS Pedro spomal ty nám ujíždíš :-)
Uživatelský avatar
PEDRO
2,0 TS
 
Příspěvky: 389
Registrován: 13 úno 2007, 16:14
Bydliště: Rychvald

PředchozíDalší

Zpět na Alfa 145/146 (930)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron