variator?

Vše o Alfě 145/146, údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Příspěvekod lizmen » 21 led 2008, 17:57

ten variátor se mění s rozvodama....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod Miloš156 » 21 led 2008, 21:30

Ferrari00007 píše:Ja som menil hneď pri kúpe Seleniu 20K. Odvtedy je najazdených 2000 km a variátor učí benzňáka štekať dieslovým zvukom už asi týždeň :evil:
Rozvody som ešte nemenil. Tie sú na pláne za cca 2 týždne. Dá sa ten variátor pri výmene rozvodov vybrať ? Alfu som ešte nikdy nemal rozobratú a v ePERi to nieje jasné či to ide demontovať.
A ešte jedna vec... diagnostika zistila špatný signál od snímača polohy vačkovky. Motor však šlape ako hodinky. Má s tým niekto skúsenosti ? Obrázek Obrázek

Raději to vyměň zároveň s rozvodama. Špatný variátory byly až do roku 2000 u 156tky. Bylo to špatným dodavatelem
98' 156 2,0TS 114Kw
Uživatelský avatar
Miloš156
1,8 TD
 
Příspěvky: 157
Registrován: 12 úno 2007, 19:58
Bydliště: Brno

Příspěvekod Neoncek » 26 led 2008, 20:45

oplati sa spravit preplach pri vymene oleja? to mi poradil jeden znamy, ze aby motor nemal dieslovy zvuk :-)
Uživatelský avatar
Neoncek
1,7 IE
 
Příspěvky: 71
Registrován: 09 říj 2007, 21:50
Bydliště: Banská Bystrica (work BA)

Příspěvekod Snooori » 26 led 2008, 23:04

Neoncek píše:oplati sa spravit preplach pri vymene oleja? to mi poradil jeden znamy, ze aby motor nemal dieslovy zvuk :-)


No ani nie by som povedal, sak vidis aky olej ide z auta ked ho vypustis... :) ale tak no skusit mozes nic za to nedas... :D teda iba zaplatis naviac. Inak ale dieslovy zvuk, ja by som to ti to typoval na variator, kup si radsej niekde v fiat,alfa servise opravny kit na variator, nemusis zbytocne kupovat cely, unavuje sa tam iba taka jedna strunka, novy variator stoji tusim 4500 co som naposledy zistoval a opravny kit asi 300sk, tak to je troska rozdiel a vysledok stejny.. :)
Snooori
1,4 IE
 
Příspěvky: 12
Registrován: 26 led 2008, 20:52

Příspěvekod lukee » 27 led 2008, 12:35

Výplach vyplachovacím olejem mi můj dvorní mechanik nedoporučil (je to strýc, a má malý servis). Radši nechat pořádně vykapat.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod Ferrari00007 » 27 led 2008, 15:51

máte niekto katalógové číslo na tú opravnú sadu variátora? Môj zásobovateľ nikde nepočul o takom čosi, a čo obsahuje pružinku a tefl.tesnenie to už vôbec nie. Inak zoženie aj nemožné, no toto je bez katalógového čísla úplná záhada.
Alfa 145 1,4 TS 16V, 103 talianskych koní
Metalic blue
Opäť v plnej sile :)
http://noskaj.rajce.idnes.cz/Alfa_Romeo_145_1,4_16V/
http://pokec.azet.sk/ferrari00007?i9=3d ... deo=460635
Uživatelský avatar
Ferrari00007
1,6 TS
 
Příspěvky: 48
Registrován: 26 lis 2007, 21:57
Bydliště: Levice, Nové Zámky +421907096094

Příspěvekod gloom » 27 led 2008, 17:00

Ferrari00007 píše:máte niekto katalógové číslo na tú opravnú sadu variátora? Môj zásobovateľ nikde nepočul o takom čosi, a čo obsahuje pružinku a tefl.tesnenie to už vôbec nie. Inak zoženie aj nemožné, no toto je bez katalógového čísla úplná záhada.


díl č. 71715450 a stojí cca 120 Kč
Alfa Romeo 145 1.6TS 16V (AR67601) 12/97
Gloom [:glum:] :finga:
Uživatelský avatar
gloom
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 609
Registrován: 17 úno 2007, 10:13
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod mahudo » 28 led 2008, 08:44

Neoncek píše:oplati sa spravit preplach pri vymene oleja? to mi poradil jeden znamy, ze aby motor nemal dieslovy zvuk :-)


ja som pri výmene oleja kúpil čistič, nalial som to do starého oleja, nechal som auto na volnobeh asi 10 minút a potom vypustil.... Bolo pekne vidno, ako aj staré usadeniny idú von.
Bol to tuším nejaký Valvoline asi 2 dcl
FIAT STILO MW, 1,9 JTD 85 kW, r.v. 2005
BÝVALÁ --- AR 146 1,6 16V TS, 88 kW, 120 hp, r.v. 2000
Uživatelský avatar
mahudo
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 469
Registrován: 12 úno 2007, 09:17
Bydliště: Košice, SR

Příspěvekod Neoncek » 21 úno 2008, 16:11

tak som sa bol pytat v autorizovanom stredisku fiat v Banskej Bystrici (BBRENT) ze ci sa da u nich kupit kit na opravu variatora, lebo 5000 fakt naviac ku rozvodom nezozeniem, stastie ze sa to da menit zvlast, mimo rozvodov. Povedali mi ze take daco vobec nepredavaju, ze mi doporucuju kupit novy. dam to vymenit mozno cele ked bude zas stary klepat, ked budem menit olej, urcite do stareho dam aj ten pripravok na precistenie, nech z tade vyjdu sadze a setok bordel... dajte daky typ na nejaky eshop kde by som ten kit mohol dostat, najlepsie na SVK, dokonca ani v ELITe to nemali vobec. :-(
Uživatelský avatar
Neoncek
1,7 IE
 
Příspěvky: 71
Registrován: 09 říj 2007, 21:50
Bydliště: Banská Bystrica (work BA)

Příspěvekod Ferrari00007 » 28 úno 2008, 07:16

díl č. 71715450 a stojí cca 120 Kč[/quote]

ja som tiež zisťoval u niekoľkých predajcov či to pod týmto číslom existuje a nikto o tom nepočul... od ake firmy si to kúpil? (alebo v akom štáte...na Slovensku to nepoznajú :roll: )
Alfa 145 1,4 TS 16V, 103 talianskych koní
Metalic blue
Opäť v plnej sile :)
http://noskaj.rajce.idnes.cz/Alfa_Romeo_145_1,4_16V/
http://pokec.azet.sk/ferrari00007?i9=3d ... deo=460635
Uživatelský avatar
Ferrari00007
1,6 TS
 
Příspěvky: 48
Registrován: 26 lis 2007, 21:57
Bydliště: Levice, Nové Zámky +421907096094

Příspěvekod gloom » 28 úno 2008, 19:21

Ferrari00007 píše:ja som tiež zisťoval u niekoľkých predajcov či to pod týmto číslom existuje a nikto o tom nepočul... od ake firmy si to kúpil? (alebo v akom štáte...na Slovensku to nepoznajú :roll: )


V eperu to normálně najdeš.
Obrázek
Má obsahovat nějaký kroužek a pružinku. Já koupil celý variátor. O této sadě jsem se dozvěděl od Marka a měl bys ji mít možnost objednat v každém autorizovaném servisu AR.
Alfa Romeo 145 1.6TS 16V (AR67601) 12/97
Gloom [:glum:] :finga:
Uživatelský avatar
gloom
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 609
Registrován: 17 úno 2007, 10:13
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Jirgi » 19 bře 2008, 08:47

Ta sada mě samozřejmě těší, protože to klepání mě začíná srát. Nicméně po koupi a zjištění, v jakém stavu je drážkový řemen, jsem pro jistotu udělal co nejdříve rozvody. Teď řeším, co s variátorem. Předpokládám, že minimálně jeden řemen by musel dolů, aby šel vytáhnout. Prostě, má to cenu se do toho pouštět, nebo se s tím smířit čekat na výměnu rozvodů?
Jirgi
1,4 IE
 
Příspěvky: 14
Registrován: 02 črc 2007, 10:11
Bydliště: Ostrava, Frýdek-Místek

Příspěvekod lukee » 19 bře 2008, 08:53

Jirgi píše:Ta sada mě samozřejmě těší, protože to klepání mě začíná srát. Nicméně po koupi a zjištění, v jakém stavu je drážkový řemen, jsem pro jistotu udělal co nejdříve rozvody. Teď řeším, co s variátorem. Předpokládám, že minimálně jeden řemen by musel dolů, aby šel vytáhnout. Prostě, má to cenu se do toho pouštět, nebo se s tím smířit čekat na výměnu rozvodů?


Nemá, počkej na výměnu rozvodů.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod Jirgi » 19 bře 2008, 09:17

lukee píše:Nemá, počkej na výměnu rozvodů.


Sákriš. No co narobím.
Jirgi
1,4 IE
 
Příspěvky: 14
Registrován: 02 črc 2007, 10:11
Bydliště: Ostrava, Frýdek-Místek

Příspěvekod lizmen » 19 bře 2008, 09:29

Jirgi píše:
lukee píše:Nemá, počkej na výměnu rozvodů.


Sákriš. No co narobím.
no jí bych nečekal,jako ten zvuk byl příšerný...mechoš musí shodit řemen a váčku co je blíže ke sklu.takže vymění těsnění víka ventilů vymění pružinku a teflonový kroužek na variátoru.cca šichta práce pokud ví kam šáhnout...já jsem na to koukal jak to měnil...sice to dělal dlouho bo to nikdy neviděl ale tedka mám klid a fajný zvuk benzínového motoru.... :finga:
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

PředchozíDalší

Zpět na Alfa 145/146 (930)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron