variator?

Vše o Alfě 145/146, údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Příspěvekod Hadislav » 15 kvě 2007, 12:22

Pribina píše:no mi samozrejme taky jen na volnobeh, pri jizde ne :) co vam drnci v interieru, mi akorat uvolneny plast na patych dverich, jeste mou blbosti



Tak popořadě: zadní plato, cosi v pátých dveřích (pokoušel jsem se to vytlumit, ale nepomohlo to), pravý zadní dveře, řidičovy dveře, dveře u spolujezdce, komplet celá palubní deska, vrže sedadlo řidiče,... Ještě bych si asi na něco vzpomněl. Jo a venku ten výfuk. Postupně taky na podlaze nacházím šroubky různých rozměrů.
Uživatelský avatar
Hadislav
1,9 TD
 
Příspěvky: 198
Registrován: 31 bře 2007, 13:34
Bydliště: Brno

Příspěvekod Hadislav » 12 čer 2007, 12:26

To Miloš156: Na výstecu jsi mi říkal, že by jsi mi mohl sehnat variátor kolem 3000Kč. Uvažuju, že bych ho vzal, ale před tím než bych ho nasadil, tak bych ho rozebral a nechal udělat podle té nové náhradní pružiny.

To ostatní: Neválí se doma někomu z vás starej vymontovanej variátor. Chtěl bych si proměřit jak moc se ta pružina unaví.
Uživatelský avatar
Hadislav
1,9 TD
 
Příspěvky: 198
Registrován: 31 bře 2007, 13:34
Bydliště: Brno

Příspěvekod PEDRO » 12 čer 2007, 12:55

celkem nic složitého že?
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Alfa Romeo MITO QV
Alfa Romeo GT -ex
bejvalka-AR 145 1.6TS Pedro spomal ty nám ujíždíš :-)
Uživatelský avatar
PEDRO
2,0 TS
 
Příspěvky: 389
Registrován: 13 úno 2007, 16:14
Bydliště: Rychvald

Příspěvekod Pribina » 12 čer 2007, 13:05

Hadislav píše:
Pribina píše:no mi samozrejme taky jen na volnobeh, pri jizde ne :) co vam drnci v interieru, mi akorat uvolneny plast na patych dverich, jeste mou blbosti



Tak popořadě: zadní plato, cosi v pátých dveřích (pokoušel jsem se to vytlumit, ale nepomohlo to), pravý zadní dveře, řidičovy dveře, dveře u spolujezdce, komplet celá palubní deska, vrže sedadlo řidiče,... Ještě bych si asi na něco vzpomněl. Jo a venku ten výfuk. Postupně taky na podlaze nacházím šroubky různých rozměrů.


jo na to jsem zapomnel, sedadlo ridice mi vrze taky :)
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod mahudo » 12 čer 2007, 14:40

mám takú otázočku, ktorá celkom nesúvisí s variátorom, alebo aj možno hej

na volnobehu mi trochu kolíšu otáčky, horšie je to pri vytočenom volante, tam je to kolísanie niekedy od 500 do 1500. čím to je? lambda sonda? (btw, budem ju meniť tento týždeň)
FIAT STILO MW, 1,9 JTD 85 kW, r.v. 2005
BÝVALÁ --- AR 146 1,6 16V TS, 88 kW, 120 hp, r.v. 2000
Uživatelský avatar
mahudo
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 469
Registrován: 12 úno 2007, 09:17
Bydliště: Košice, SR

Příspěvekod Hadislav » 12 čer 2007, 16:16

mahudo píše:mám takú otázočku, ktorá celkom nesúvisí s variátorom, alebo aj možno hej

na volnobehu mi trochu kolíšu otáčky, horšie je to pri vytočenom volante, tam je to kolísanie niekedy od 500 do 1500. čím to je? lambda sonda? (btw, budem ju meniť tento týždeň)




Může to být víc věcí. Může to být lambda, může to být výha vzduchu, ale taky to může být jenom špinavá škrtící klapka.
Uživatelský avatar
Hadislav
1,9 TD
 
Příspěvky: 198
Registrován: 31 bře 2007, 13:34
Bydliště: Brno

Příspěvekod Miloš156 » 12 čer 2007, 17:11

Hadislav píše:To Miloš156: Na výstecu jsi mi říkal, že by jsi mi mohl sehnat variátor kolem 3000Kč. Uvažuju, že bych ho vzal, ale před tím než bych ho nasadil, tak bych ho rozebral a nechal udělat podle té nové náhradní pružiny.

To ostatní: Neválí se doma někomu z vás starej vymontovanej variátor. Chtěl bych si proměřit jak moc se ta pružina unaví.

Kontaktuj Marka, on ho může sehnat.
98' 156 2,0TS 114Kw
Uživatelský avatar
Miloš156
1,8 TD
 
Příspěvky: 157
Registrován: 12 úno 2007, 19:58
Bydliště: Brno

Příspěvekod lizmen » 10 pro 2007, 18:23

Miloš156 píše:
Hadislav píše:To Miloš156: Na výstecu jsi mi říkal, že by jsi mi mohl sehnat variátor kolem 3000Kč. Uvažuju, že bych ho vzal, ale před tím než bych ho nasadil, tak bych ho rozebral a nechal udělat podle té nové náhradní pružiny.

To ostatní: Neválí se doma někomu z vás starej vymontovanej variátor. Chtěl bych si proměřit jak moc se ta pružina unaví.

Kontaktuj Marka, on ho může sehnat.

ptal jsem se mechanika.říkal že ten variátor že klepe nemusí být přímo špatný variátor.taky to prý může být už špatný olej(že je řídký nebo je ho málo...)
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod Pribina » 11 pro 2007, 10:58

lizmen píše:ptal jsem se mechanika.říkal že ten variátor že klepe nemusí být přímo špatný variátor.taky to prý může být už špatný olej(že je řídký nebo je ho málo...)


ale u Alfy klepani je na 99% variator
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod lizmen » 12 led 2008, 17:05

Pribina píše:
lizmen píše:ptal jsem se mechanika.říkal že ten variátor že klepe nemusí být přímo špatný variátor.taky to prý může být už špatný olej(že je řídký nebo je ho málo...)


ale u Alfy klepani je na 99% variator
kluci můžete mi poradit kde objednat variátor kromě af centra??na nějaké e shopu nebo tak???můžete mi přesně popsat příčiny poškození variátoru???já si myslím že nejčastěji to je nakvalitním olejem....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod Pribina » 14 led 2008, 16:15

lizmen píše:ale u Alfy klepani je na 99% variator
kluci můžete mi poradit kde objednat variátor kromě af centra??na nějaké e shopu nebo tak???můžete mi přesně popsat příčiny poškození variátoru???já si myslím že nejčastěji to je nakvalitním olejem....[/quote]

spise nez nekvalitni olej je to myslim unava materialu, je tam pruzinka ktera se casem vychechla . . .
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod lizmen » 19 led 2008, 22:20

myslel sem si že mi klepe variátor...jak sem psal předtím...ale vyměnil sem olej za selenii 10 w 40. mechanik říkal že ten olej byl řídký jak voda...a hele přestal klepat...motor se sklidnil.takže pokud klepe jako diesel nemusí to být hnedka variátorem.skuste vyměnit olej... :D 8)
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod .mycTD » 19 led 2008, 22:33

lizmen píše:myslel sem si že mi klepe variátor...jak sem psal předtím...ale vyměnil sem olej za selenii 10 w 40. mechanik říkal že ten olej byl řídký jak voda...a hele přestal klepat...motor se sklidnil.takže pokud klepe jako diesel nemusí to být hnedka variátorem.skuste vyměnit olej... :D 8)

variator je rizenej prave tim olejem 8)
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod Ferrari00007 » 19 led 2008, 23:30

Ja som menil hneď pri kúpe Seleniu 20K. Odvtedy je najazdených 2000 km a variátor učí benzňáka štekať dieslovým zvukom už asi týždeň :evil:
Rozvody som ešte nemenil. Tie sú na pláne za cca 2 týždne. Dá sa ten variátor pri výmene rozvodov vybrať ? Alfu som ešte nikdy nemal rozobratú a v ePERi to nieje jasné či to ide demontovať.
A ešte jedna vec... diagnostika zistila špatný signál od snímača polohy vačkovky. Motor však šlape ako hodinky. Má s tým niekto skúsenosti ? Obrázek Obrázek
Alfa 145 1,4 TS 16V, 103 talianskych koní
Metalic blue
Opäť v plnej sile :)
http://noskaj.rajce.idnes.cz/Alfa_Romeo_145_1,4_16V/
http://pokec.azet.sk/ferrari00007?i9=3d ... deo=460635
Uživatelský avatar
Ferrari00007
1,6 TS
 
Příspěvky: 48
Registrován: 26 lis 2007, 21:57
Bydliště: Levice, Nové Zámky +421907096094

Příspěvekod lizmen » 21 led 2008, 17:52

Ferrari00007 píše:Ja som menil hneď pri kúpe Seleniu 20K. Odvtedy je najazdených 2000 km a variátor učí benzňáka štekať dieslovým zvukom už asi týždeň :evil:
Rozvody som ešte nemenil. Tie sú na pláne za cca 2 týždne. Dá sa ten variátor pri výmene rozvodov vybrať ? Alfu som ešte nikdy nemal rozobratú a v ePERi to nieje jasné či to ide demontovať.
A ešte jedna vec... diagnostika zistila špatný signál od snímača polohy vačkovky. Motor však šlape ako hodinky. Má s tým niekto skúsenosti ? Obrázek Obrázek
víš jak taky si myslím že problémy s variátorem byli do faceliftu...pak už to asi zmákli...všiml sem si že ročníky od 98 dolů na to byli hodně náchylné...
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

PředchozíDalší

Zpět na Alfa 145/146 (930)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků